Mick Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 En dan nu echt!:heart: voor Koh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 KOOOOOOOH:present:300 dagen, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 10 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 @marieke:Das Bavaria Malt en Vino Zero. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2007 En nu nog een keer: Kohtje gefeliciteerd!;):sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Heb ik weer, zie nu pas dat er al een draadje geopend is voor zondag 11 februari.Sorry, ik had er ook een geopend en wat blijkt, heel toevallig.... ja met de zelfde tekst.Goh... Kohtje, je hoeft niet bang te zijn dat we je vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 zoveel nieuwe draadjes , bravo Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Van harte gefeliciteerd Koh,Keep on going. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Goedemorgen,Twan de man, wat voor weer krijgen we mien jong? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Nou, hier hoost het al de hele nacht.... en het klinkt niet alsof het binnen nu en een uur voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 KortetermijnverwachtingVanochtend is het erg regenachtig. Vanmiddag vallen nog enkele buien en vooral in de westelijke helft klaart het soms even op. De wind komt uit het zuiden- tot zuidwesten en is matig tot krachtig. Het wordt rond 9 graden. Alleen in het noordoosten, waar het nu nog maar +1 graad is, wordt het met 6 graden frisser en waait de wind uit het zuidoosten. Komende avond en nacht kan er nog een bui vallen. Het wordt amper kouder dan 6 graden.______Goedemorgen Allemaal,Koh, nogmaals van harte! Het is echt weer om binnen op de bank te kruipen met een boek. Misschien komt er wel een leuke middagfilm op tv...Vandaag 4 weken ADB en het bevalt me prima. Ik merk dat ik de valkuilen inmiddels beter ken (van mijn eerste stoppoging) en trekgevoelens (die minder worden) van me af kan schudden. 's Ochtends wakker worden is dubbel... Aan de ene kant nog iedere ochtend trots, maar ook nog steeds brak en het duurt een dik uur voordat ik er weer ben. Iedere avond vroeg naar bed voor mijn doen en heerlijk slapen inmiddels (veel dromen). Ook twee kilo afgevallen trouwens... Op naar week vijf.Ik heb de laatste dagen eigenlijk alleen maar meegelezen op het forum, mooie en ontroerende verhalen gelezen. Iedereen gaat op z'n eigen manier hartstikke goed!Iedereen een fijne zondag gewenst!Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Goede morgen,Hier regent het pijpenstelen, maar van binnen is het droog. En dat houden we maar zo.Een prettige dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Hier regent het ook , ze voorspellen 3 dagen regen pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jos Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 quote: Originally posted by: marieke44Even wat anders: wat doen deze emoticons op een alocholforum?:beer::wine: goeie vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Goedemorgen allemaal!Koh-I-Noor, van harte gefeliciteerd met je 300ste droge dag!Anna, ik denk dat alcohol altijd een gevoelig onderwerp blijft. Maar dat de manier van benaderen wel steeds positiever wordt. Zoals jij met het uitpakken met de boodschappen ervaart, zo wilde ik geen afspraak maken met mijn contactpersoon bij het CAD op 2 januari. Ik ging er als vanzelfsprekend vanuit dat ik me dan zwaar beroerd voelde en op bed zou liggen. Totdat ik me realiseerde dat ik al meer dan een maand niet dronk Marieke, ik moest erg lachen om je haak-prestaties!Knuf, fijn dat je weer van de partij bent.Sneeuwitje, mooie actie van je. Goed gevoel geven dat soort dingen hè? Kleine handeling, groots resultaat.En iedereen die ik nu niet met name noem: fijne dag en ga er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Allen Goedemorgen.Kohtje, klasse! Gefeliciteerd.Wij gaan hier klussen. De kamer van mijn dochter van bijna 11 schilderen. Ik heb haar zelf de kleuren laten uitzoeken onder het mom dat ze haar eigen smaak heeft en die zelf moet ontwikkelen.(was vroeger bij mij wel anders!Werd er gewoon wat uitgekzen en moest je het maar mooi vinden) Nou, madammeke kon gister niet slapen, want twijfelede toch of het niet te roze zal worden! We zullen wel zien en anders maar een ander kleurtje erover heen. Is toch wel weer een leer moment voor haarzelf.Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Luna, met je Koh-I-Noor, is dat zomaar een gokje of heb je een berichtje van indertijd gelezen? Want Kohtje is inderdaad min of meer afgeleid van Koh-I-Noor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Wat is Koh I noor nou weer??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Visje, Koh-I-Noor is de grootste diamant van de Engelse kroonjuwelen. Koh-I-Noor betekent in de oud-Perzische taal Berg van Licht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Koh, het was een gok. Kon me niets voorstellen waar het anders vanaf geleid kon zijn, vandaar.Visje, het betekent Berg des Lichts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Maar om nou misverstanden te voorkomen, ik zie mezelf niet als berg van licht, hoor. M'n nickname Koh is weer afgeleid van een afgeleide van Koh-I-Noor, namelijk Koh-I-Noir, een samenraapsel van oud-Perzisch en Frans. Ons zwarte franse bestelauto'tje van een tijdje terug heette Koh-I-Noir, Berg van Zwart. Dat auto'tje noemden we kortweg altijd Kohtje. En die naam vond ik wel leuk om hier te gebruiken. Als een soort postuum eerbetoon aan dat auto'tje waar we veel plezier van hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Yeaahh Luna, grappig dat je dat verband gelegd had... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Gefeliciteerd, Koh!Volgens de legende zou er trouwens een vloek rusten op de Koh-i-Noor en zou hij ongeluk brengen. Maar laat dat vooral je dag niet verpesten. Evenzeer gefeliciteerd, Twan!En Anna: goed dat je dat boek gaat lezen. Misschien was je er maanden geleden ook niet klaar voor, hoor. Het is nogal confronterend. Maar het was voor mij ook een hele opluchting, omdat ik eindelijk mijn gevoel van "verlamming", onbehagen en nergens thuis horen kon plaatsen.Toch had ik het meer dan 10 jaar geleden al een keer gelezen, en toen had het veel minder impact. Waarschijnlijk omdat ik er toen nog niet aan toe was.Iedereen een fijne dag!Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 goede morgen,kohtje lang zal die leven van lucas en maria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luna Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 Lucas en Maria,Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lucas Geplaatst 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2007 gister was het een beetje mis gegaan maar na op het forum te hebben gezeten heeft maria de rommel weggegooit en vandaag gaan we er weer voor groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden