bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 goedemorgen allemaal,ik hoop dat iedereen een beetje heeft kunnen slapen na alle gevechten van de afgelopen dag, avond en nacht.ik ben vroeg op, want ik ga vandaag weer beginnnen met werken5 dagen voor de boeg, en ik zal dus niet zo vaak langskomenmaar als ik in de buurt van mijn lieve computertje kan komen, dan zal ik zeker even piepen.veel liefs, en hou vol hè ?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 dag visje, gefeliciteerd met je 41e verjaardag! ik hoop dat ze vandaag en nog lang voor je zullen zingen: droog zal ze leven! hoera!een fijne dag toegewenst van bibelle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Visje, gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een fijne dag. Een voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Goedevandaag,Vissemeis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er wat moois van en geniet van deze dag. Ook je verjaardag moet je voor jezelf vieren. Anderen kunnen dan meefeesten. Als je hem voor een ander viert ben je geen feestvarken maar slachtoffer van je geboortedatum..Rosie, is de foto van m'n beertjespyjama gelukt? Ik ben zo benieuwd. Ik heb wel eens geprobeerd zelf zo'n foto te maken met de zelfontspanner maar door die beertjessloffen was ik steeds te laat. Wel een aantal mooie foto's van mezelf rennend in beertjespyjama en beertjessloffen op de rug gezien. Op zich wel bijzonder, dat ik -als aanhanger van de 'leef langzaam, dan leef je langer' methode- rennend op een foto sta...Nou, ik heb m'n onderschrift weer even eer aangedaan. Dan ga ik nu maar weer even serieus aan het werk. Een fijne succesvolle en zo gezond mogelijke dag allemaal en tot straks (ongetwijfeld).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Vandaag fikse buien, mogelijk met hagel, onweer en windstoten.Vandaag is het half tot zwaar bewolkt en er vallen verspreid over het land fikse buien, mogelijk met hagel, onweer en windstoten. De zwaarste buien vallen waarschijnlijk in de zuidoostelijke helft van het land. De zuidwestenwind blijft boven land vrij krachtig tot krachtig, 5 tot 6 en langs de kust hard, 7 en de maximumtemperatuur ligt rond 11 graden. Komende nacht gaat het met name in het zuiden van het land regenen. In het noorden van het land kan nog een enkele bui vallen. Het is overwegend bewolkt en koelt af naar een graad of 7. De wind neemt landinwaarts tijdelijk wat af. Donderdagochtend wordt het in het zuiden van het land geleidelijk droger, maar in het noorden van het land neemt de kans op buiige neerslag toe. Het is overwegend bewolkt en de wind neemt in de loop van de ochtend toe tot vrij krachtig of krachtig boven land, 5 of 6, en hard tot stormachtig aan de kust, kracht 7 of 8. De temperatuur komt opnieuw uit rond 11 graden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Goedemorgen, bedankt voor de lieve felicitaties. Ik vier het vandaag nog niet heel groot, vanmiddag komen mijn ouders en schoonouders en zaterdag de rest. Vandaag geef ik mijzelf een kado: vandaag drink ik niet!!! Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Oh ja en natuurlijk gebak voor jullie allemaal, wel op tijd zijn want op=op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Gelukkige verjaardag, visje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Visje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Visje van harte gefeliciteerd. En je hebt jezelf een mooi kado gegeven.Een hele fijne dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Visje, een hele fijne verjaardag maak er een gezellige dag van. Ik wil tevens een ieder bedanken die mij gisteravond tot steun zijn geweest.Van ellende ben ik vroeg naar bed gegaan, is misschien wel de kop in het zand steken maar vooralsnog wel mijn redding geweest. Ik zal moeten leren omgaan met deze momenten en heb gemerkt dat ze niet meer zo vaak voorkomen, maar als ze voorkomen zeer heftig kunnen zijn.Ik had gisteren dan ook het gevoel dat mijn wereld in stortte. Maar nu een nieuwe dag en kijk er al weer anders tegen aan. Sommige dingen zijn niet anders dus moet ik het er mee doen. Ik ga vandaag eens bedenken hoe struktuur en toch een zinvolle dagbesteding te creeren voor de komende weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 @ Visje: Een héél fijne verjaardag gewenst , een dikke knuffel en 4 smakkerds!!!@ stien, hoe gaat het vandaag met je? Wat beter? Liefs van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Knuf, het gaat vandaag beter. Ik moet het accepteren. Maar het verwerken, dat ik voorlopig niet kan werken, althans het werk doen dat ik wil, vloog me gisteren aan.Het rare is dat ik maandag avond al voelde dat mijn laatste dag aangebroken was, heb toen gelijk mijn locker en post ed. geruimd. Het deed pijn, maar ik verwacht dat ik wel opgeroepen wordt voor ander werk te gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Knuf, kun jij het een beetje bolwerken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Sorry stien, er was even telefoon!!Ik las gisteren laat nog dat je het zo moeilijk had gehad, spijtig dat ik er niet was toen!!! Ik had je graag een duwtje in de rug gegeven!!! Ik kan wel begrijpen dat je het moeilijk vind om je werk te moeten opgeven , is nogmaals een confrontatie, hé!! Ik hoop dat je je erdoor slaat en verder kan zoals je bezig bent want ADB blijven is voor jou nu toch het belangrijkste,hé!!!Ik krijg hulp van m'n moeder om te zorgen voor de kleintjes vandaag en daarna zien we wel, hé!!Veel liefs en een dikke knuffel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 dag stien, goed dat je het gered hebt gisteren,je kop in het zand steken kan geen kwaad (stuisvogels overleven ook al eeuwen zo!) als je er maar weer uitkomt om je volgende ei te kunnen leggen.als je gebak gaat eten bij visje mag je vast wel een extra toefje slagroom als beloning!groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bibelle Geplaatst 28 februari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 dag knuffie,fijn dat je hulp krijgt vandaagrust goed uit als je de kans krijgtveel liefs, rust en sterkte toegewenst van bibelledie nu weer aan het werk gaat, de pauze is om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Potverdorie nog aan toe zeg:( moet naar de winkel en het regent zo vreselijk hard, triest wordt ik ervan.Wordt het het droog buiten meneer de weerman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Vond die clown niet meer zo passen, niet dat ik me niet goed voel of slecht gaat maar had ik zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Zo, ik heb maar eerst even het gebakje opgegeten voor er niets meer was, en dan nu........Visje, van harte gefeliciteerd! :rose::moon:Maak er maar een fijne dag van!Stien, hartstikke goed dat je gisteren naar bed bent gegaan, je had jezelf geen grotere lol kunnen doen denk ik. En nu is je hoofd helder en kun je alles weer in een nieuw perspectief gaan bekijken. Heel veel sterkte ermee!Knuffie, geniet van de hulp en rust lekker uit. Dat heb je wel verdiend na die nachtdiensten. Gaat het nog een beetje? Een extra knuffel voor jou.Erica, leuk regenkapje. Heb je er nog een voor mij, ik moet boodschappen doen?Ik heb er al een spannende en zinvolle afspraak opzitten, mijn nieuwe wasmachine draait alweer, en ik ga even kijken wat voor menusuggesties ze in de supermarkt hebben.Hou het allemaal droog vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Anna, zeg maar welke kleur? ik heb nog een rode en een blauwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Hier schijnt de zon, dus ook ik ga nu maar naar buiten voordat het weer omslaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Dan moet je je haasten volgens mij Stien.Doe mij maar een rode Erica, dat staat me het leukste, ben ik net roodkapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 @ Stien: zie het allemaal als stappen voorwaarts want heel grote kans dat het dat zijn..@ Rosie: Goed nieuws, meisje. Dat is op zich al weer een opsteker van jewelste. En dank je wel voor het compliment. Jij verdient trouwens van mij ook een complimentje voor je hulp bij het stoppen met roken. Door jou en Ziza zie ik nu in dat ik het puur op wilskracht niet ga redden. Dus heb ik mezelf er nu van overtuigd dat ik niet moet roken omdat dat puur zelfvergiftiging is. Dat is dus hetzelfde als met drinken, alleen was ik daarvan al weer een beetje vergeten waardoor ik dat zo naast me neer kon leggen..@ Knuffie: doe rustig aan, en gauw weer aansterken. Je hebt je energie nodig. Vergooi deze niet met jezelf voorbijhollen...@ Erica: dat clownskoppie stond je leuk maar dit nog leuker. Weg met het masker. Laat zien wie je bent.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2007 Visje, Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt en al de beste wensen voor het komende jaar.Stien,Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd. Ik heb gisterenavond nog niet na gelezen maar wel je eerste berichtje gisterenmiddag dus je zat in mijn gedachten.Knuffie, houd vol, meiske. Nog maar een paar dagen en je weet je uitslsag. Het moet afschuwelijk voor je zijn om niet te weten waar je aan toe bent.Bibelle, je gaat goed. Leuk om je te lezen.Kohje, waarom tafels?Rosie, fijn om te lezen dat het betr met je gaat.Zelf ben ik wat ongerust, ik blijf maar moe en slaap zodra ik op de bank zit. mijn inslaper hoef ik al een week niet te nemen en dat is voor mij ongekend. Ik verwacht dus dat mijn schildklier aan het overcompenseren is, het gaat niet zoals ik wil. Ach, het is zoals het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden