Spring naar bijdragen

vrijdag 2 maart

Rudy

Aanbevolen berichten

En nu ga ik naar bed en mijn vrouwtje bellen om welterusten te zeggen.
Morgen is het weer vroeg dag.
Terug naar Belgiƫ.

Ik ben blij dat ik een serieuze bijdrage kan leveren maar tegelijkertijd betrap me erop dat ik veel moeilijker kan geiten dan menigeen op dit forum.
Altijd al serieus geweest en bang mensen te kwetsen, misschien iets om aan te werken.
Niet uit angst mensen kwijt te raken maar om het feit ik weet hoe het voelt gekwetst te worden.

Slaapwel...

Rudy...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teveel geiten wordt ook strontvervelend Rudy:D maar soms is een beetje wel leuk.
Ik stel je bijdragen zeer op prijs. En daarnaast; iemand die de HM ziet als een mooie vrouw heeft best humor.

Slaap lekker Rudy, heb een fijn weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het klopt wat Ziza zegt, het AA programma moet geleefd worden.
Aktie ondernemen, angst wordt dan een uitdaging.
Toch is een forum van veel waarde geweest voor mij.
Ik heb de angst omwat ik schreef of vertelde ogenblikkelijk van tafel geveegd te worden overwonnen.

Bambam ik heb me lang genoeg verscholen achter mijn negatieve levenswijze.
Risico's nemen geeft meer kleur aan het leven.

Rudy

Rosie bedankt....

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Rosie, dat je de stop erop hebt gezet, en dat je blijft.

Rudy, je hebt humor genoeg, en een heel positieve bijdrage. Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon om die muur heen kan. Of misschien zit er wel een deur in.

Lucas, fijn dat je weer nuchter bent.

Ik moet nog even een rondje met de hond. Voor iedereen die naar bed gaat, welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gedachte of niet, muur wel of niet, als ik niet leer van mijn fouten en keer op keer dezelfde dingen doe, en daarbij mensen kwets, verandert er niets.
En of ik me dan bedenk dat het een muur is, of niet, aan het resultaat doet het niet af.

Ik ga zo maar es slapen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rosie,

Jammer dat je niet meer wil schrijven. Als jij op de vingers bent getikt, dan had dit zeer zeker bij Lucas moeten gebeuren, want dat was toch wel erg ordinaire. Maar dat zal wel aan mij liggen:angry:
Rosie ik hoop dat je er nog een nachtje over slaapt. Want je hebt een goede inbreng hier.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Het kan wel zijn dat jullie die deur al 20 jaar zoeken, maar ik ben me er 25 jaar niet eens van bewust geweest dat ik met mijn kop tegen de muur liep. Afbreken kost ook heel veel energie. Ik heb zo'n vermoeden dat als we eenmaal bovenop die muur zitten, het alleen maar klein richeltje blijkt te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, ik denk dat wanneer je een relatie krijgt op oudere leeftijd, iedereen wel met een hoop bagage aankomt zetten. Het ligt er maar net aan hoe je die bagage uitpakt en opruimt.

Visje, ik hoop dat je je zoontje morgen wel kunt bereiken. Uit ervaring weet ik, dat het soms beter is om even te wachten, want op zo'n moment als hij zich helemaal afsluit, kun je overal op aansturen, maar lukt het toch niet. Het is wel moeilijk.

Rosie, ben blij dat je de fles nog half vol hebt en dat je toch naar het forum bent gegaan. Als ik het moeilijk had, ging ik in het verleden ook niet hierheen. Ik loste het ook zelf wel op met bier of wijn, want niemand kon mij tegen houden. Ik zou en moest drinken en veel ook. Dus je hebt toch nog een positieve ervaring aan het hele gebeuren overgehouden.

Bammetje: Stippel eerst je weg goed uit, want muren en bergen kun je omzeilen met een omweg, maar als je niet weet, waar naar je op weg bent, dan zul je er ook nooit kunnen komen.

Zo ik heb de Gemlins naar huis gestuurd, woh weer een dag verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...