Rudy Geplaatst 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 En nu ga ik naar bed en mijn vrouwtje bellen om welterusten te zeggen.Morgen is het weer vroeg dag.Terug naar Belgiƫ.Ik ben blij dat ik een serieuze bijdrage kan leveren maar tegelijkertijd betrap me erop dat ik veel moeilijker kan geiten dan menigeen op dit forum.Altijd al serieus geweest en bang mensen te kwetsen, misschien iets om aan te werken.Niet uit angst mensen kwijt te raken maar om het feit ik weet hoe het voelt gekwetst te worden.Slaapwel...Rudy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Al die angsten toch ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Teveel geiten wordt ook strontvervelend Rudy:D maar soms is een beetje wel leuk.Ik stel je bijdragen zeer op prijs. En daarnaast; iemand die de HM ziet als een mooie vrouw heeft best humor.Slaap lekker Rudy, heb een fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 het klopt wat Ziza zegt, het AA programma moet geleefd worden.Aktie ondernemen, angst wordt dan een uitdaging.Toch is een forum van veel waarde geweest voor mij.Ik heb de angst omwat ik schreef of vertelde ogenblikkelijk van tafel geveegd te worden overwonnen.Bambam ik heb me lang genoeg verscholen achter mijn negatieve levenswijze.Risico's nemen geeft meer kleur aan het leven.RudyRosie bedankt....Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 marieke ik ben een verlegen manneke en schaamde me daar vroeger voor, nu niet meer.ik vind verlegen heel charmant.Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Rudy, een goed weekend, truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 2 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 slaap wel allemaal...Rudy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Wat je zegt Rudy, het is echter wel de kunst de juiste risico's op te zoeken.:$Maar negativiteit brengt niets goeds. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Fijn Rosie, dat je de stop erop hebt gezet, en dat je blijft.Rudy, je hebt humor genoeg, en een heel positieve bijdrage. Ik vraag me alleen af of ik niet gewoon om die muur heen kan. Of misschien zit er wel een deur in.Lucas, fijn dat je weer nuchter bent.Ik moet nog even een rondje met de hond. Voor iedereen die naar bed gaat, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Neeheeee Anna, die deur zoeken we toch al meer dan 20 jaar!!!!!Slopen dat ding!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Is er wel een muur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ik denk het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ja, ik denk van wel, maar ik denk ook dat het een gedachte kan zijn en dan istie er ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Marieke, veel mensen zouden mij niet typeren als verlegen, toch ben ik dat ook. Weliswaar niet heel stil als persoon maar ook dan kun je heel erg verlegen zijn.Op feestjes dronk ik altijd snel even in en dan ging ik los... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Gedachte of niet, muur wel of niet, als ik niet leer van mijn fouten en keer op keer dezelfde dingen doe, en daarbij mensen kwets, verandert er niets. En of ik me dan bedenk dat het een muur is, of niet, aan het resultaat doet het niet af.Ik ga zo maar es slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ja, das waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Hallo Rosie,Jammer dat je niet meer wil schrijven. Als jij op de vingers bent getikt, dan had dit zeer zeker bij Lucas moeten gebeuren, want dat was toch wel erg ordinaire. Maar dat zal wel aan mij liggen:angry:Rosie ik hoop dat je er nog een nachtje over slaapt. Want je hebt een goede inbreng hier.Groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Welterusten, BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Ben ik weer. Het kan wel zijn dat jullie die deur al 20 jaar zoeken, maar ik ben me er 25 jaar niet eens van bewust geweest dat ik met mijn kop tegen de muur liep. Afbreken kost ook heel veel energie. Ik heb zo'n vermoeden dat als we eenmaal bovenop die muur zitten, het alleen maar klein richeltje blijkt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Hoi Ferry,Volgens mij blijft Rosie gewoon schrijven hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 @ Marion,Ik zie je ingelogt staan en ik ben zo lomp geweest om helemaal niet op je te hebben gereageerd.Gaat het een beetje meissie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Hoi Mick,Heb het gezien, maar ik had te snel gereageerd, al tijdens het bijlezen. Kan in het vervolg, beter eerst alles lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Mieke, ik denk dat wanneer je een relatie krijgt op oudere leeftijd, iedereen wel met een hoop bagage aankomt zetten. Het ligt er maar net aan hoe je die bagage uitpakt en opruimt.Visje, ik hoop dat je je zoontje morgen wel kunt bereiken. Uit ervaring weet ik, dat het soms beter is om even te wachten, want op zo'n moment als hij zich helemaal afsluit, kun je overal op aansturen, maar lukt het toch niet. Het is wel moeilijk.Rosie, ben blij dat je de fles nog half vol hebt en dat je toch naar het forum bent gegaan. Als ik het moeilijk had, ging ik in het verleden ook niet hierheen. Ik loste het ook zelf wel op met bier of wijn, want niemand kon mij tegen houden. Ik zou en moest drinken en veel ook. Dus je hebt toch nog een positieve ervaring aan het hele gebeuren overgehouden.Bammetje: Stippel eerst je weg goed uit, want muren en bergen kun je omzeilen met een omweg, maar als je niet weet, waar naar je op weg bent, dan zul je er ook nooit kunnen komen.Zo ik heb de Gemlins naar huis gestuurd, woh weer een dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Mensen,Ik hou het voor gezien, de hond uitlaten en naar bed.welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2007 Mieke, is niet erg hoor, blijf maar lekker even op je roze wolkje zitten, je hebt het verdiend!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden