Spring naar bijdragen

vrijdag 2 maart


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

naar mijn gevoel is het gebeurde nog te pijnlijk voor je zoon om de excuses te accepteren.
Laat hem eerst terug komen in de realiteit.
Laat het even rusten Visje maar kom er wel op terug want het is best wel belangrijk om kinderen in dit soort situaties geestelijk te begrenzen.
Andere mogelijkheden aanbieden om inzicht te krijgen in een situatie die pijnlijk of verdrietig is.

Iets wat ik zelf vroeger heb gemist waardoor ik later steeds banger werd en uiteindelijk al mijn emoties door elkaar gingen lopen.

Rudy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rudy,
Dank je voor je reactie, er klinkt een tikkie bezorgdheid in die ik bij je weg zou willen halen.
Uren uren en nog eens uren hebben we met elkaar gepraat over de bagage die we nog met ons meezeulen.
Daardoor is er een diep respect naar elkaar toe onstaan en we weten dat we op elkaars steun kunnen rekenen zonder onszelf uit het oog te verliezen.
We zijn verliefd ja dat klopt maar niet zoals in een roes zijn en de werkelijk niet meer onder ogen te kunnen zien.

Het zit zelf dieper die verliefdheid, als je begrijpt wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie wij zijn met velen die vroeger nooit is verteld welkom te zijn.
Gewenst zijn is wat ieder kind graag wil, erbij horen.
De angst en de boosheid horen denk ik niet bij de moderator maar bij gebeurtenissen uit het verleden.
Ik heb die circel doorbroken door de angst aantepakken.
Ik laat niet meer toe dat men mij behandeld zoals ik vroeger ben behandeld.
ik ben mensen weer gaan vertrouwen ondanks ik weet dat ik door diezelfde mensen op een keer wordt teleurgesteld.
Vroeger wilde ik die pijn vóór zijn, maar Rosie dan leef je niet.
Het verwerken van pijn hoort bij geestelijke groei.
ik ben mensen gaan omarmen die mij pijn doen, want pijn en onrust heeft je wat te zeggen.
Als een gelijksoortige situatie zich weer voor doet, spartel dan niet meer tegen maar aanvaard de situatie als een deel vanjou.
O.k het hoort bij mij...bij mijn leven.
Over het algemeen zijn het de woorden die kwetsen en niet de mensen die ze uitspreken.
Probeer dat los van elkaar te zien.

Het hele proces moet je vaak in stukjes hakken om de realiteit te herkennen.
Stop met weerstand te bieden Rosie en stap uit de circel.
Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel levels zouden er zijn Rosie? Ik denk veel en ik voel me alsof ik steeds die muur net niet over kom, herken je dat uit zo'n spelletje? En maar springen en springen en niet begrijpen dat ik ook es zou kunnen gaan kijken of er ook een andere weg te vinden is.

Nou ja, beter nog kunnen springen als in een rolstoel zitten ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mieke ik wilde je niet zozeer waarschuwen maar ik was bezorgd.

Vroeger geen relatie aan kunnen gaan met mensen heeft me veel pijn en verdriet gedaan.
Maar de pijn en het verdriet heeft er uiteindelijk toe bijgedragen dat ik me nu wel staande kan houden in een relatie en dat het geluk op mijn pad is gekomen.

Liefde is niet het resultaat van bepaalde omstandigheden, maar bepaalde omstandigheden zijn het resultaat van liefde.

Geniet van elkaars aanwezigheid..

Rudy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Rudy, daar heb je gelijk in. Ik heb gemerkt dat negativiteit een zeer 'oud' gevoel is en ik vaak van daaruit reageer. Ik heb angst voor de rest. Ik weet dat ik niet doorkan naar het volgende level als ik dat niet aanpak.
Loslaten van het vechten, angsten onder ogen zien, muren afbreken ipv ze alleen maar weer hoger te maken. En muren slechtten zal niet lukken als ik elke avond achter m'n pc blijf zitten.
Aktie. Tja, daar is tie weer, aktie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...