Spring naar bijdragen

vrijdag 2 maart

Rudy

Aanbevolen berichten

@ Ferry,
Dank je. Ik ben ook blij weer bij jullie terug te zijn en ben niet van plan hier weg te gaan.
Veel te veel lieve vriendjes en vriendinnetjes hier.

Weet je wat ik nu het allerbelangrijkste vind?
Ik heb dit aan mezelf te danken. Tijdig aan de bel getrokken om een enorme terugval te voorkomen.

Met name dank aan Ziza met je toverwoord; AKTIE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 156
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OH Mieke, meid wat fijn voor je. Je verdient echt het geluk. Heb je toch nog een pats boem ervaring meegemaakt. Ik had dat ook met mijn huidige man,liefde op het eerste gezicht.
HEERLIJK HEERLIJK voor je.

Rudy, mooi verhaal en vooral je sleutelwoord Liefde is mooi gekozen en dat allemaal al zo vroeg in de morgen.

Fran: Fijn hé, die meiden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag mieke,

toen ik pas op het forum kwam twee weken geleden, ging jij bijna de behandeling in; ik had toen nog geen flauw idee wat er hier allemaal geschreven werd, en hoeveel steun mensen aan elkaar kunnen geven

nu weet ik dat inmiddels, en ben ook heel blij voor je, al ken ik je nog nauwelijks.

maar dat alle anderen zó blij voor je zijn zegt heel veel, je moet wel een fantastisch mens zijn.
ik gun je je geluk, fijn dat je een man treft die weet wat het is, zo kunnen jullie elkaar tot steun zijn.

geniet van alles was het leven je nu biedt.

veel geluk en groeten ook van bibelle.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bibelle,
Allereerst welkom hier op het forum.
Ik heb de draadjes allemaal vanaf 20 februari gelezen (hakkehakke puf puf)
Daar wil ik mee zeggen dat ik jou al wel een beetje ben gaan kennen.
Je schrijft mooie stukjes.

En dat ik een fantastisch mens ben.....ja dat zegt men en ik geloof het zelf nu ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, daar ben ik dan ook weer. We konden hier de hele middag geen gebruik maken van Internet. Bijkomend voordeel was dat ik behoorlijk door heb kunnen werken vanmiddag:D.

Mieke, wat een verrassing om je hier weer terug te zien. En hoe. Helemaal stralend. Prachtig hoor. Ik wens je veel geluk met je nieuwe vriend/kennis. Het is je van harte gegund.

Het is alweer etenstijd dus ga ik nu eerst maar weer even wat in elkaar flansen... Tot later misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb vanavond helemaal het rijk alleen en hoefde zelfs geen eten te koken. Oudste zoon is naar vriendin, ze hebben vanavond een verjaardag in haar woonplaats, en jongste zoon eet bij een vriend en gaat vanavond helpen met muziek draaien in een buurgemeente. De enige zorg is dat hij weer veilig thuiskomt, en dat gebeurd pas als ik al lang en breed in bed lig.

Vreemd genoeg zijn die blote buiken alleen voor meisjes noodzakelijk Fran, die kerels van mij zijn goed aangekleed de deur uit. Die kijken wel uit dat ze kou gaan lijden. Het komt me voor dat de vrouwenemancipatie op dit punt weinig heeft uitgehaald.

Vroeger zou een avond als deze aanleiding zijn geweest om de nodige flessen wijn weg te werken. Niemand die me op de vingers kijkt. En vreemd genoeg komt dat onrustige gevoel toch weer even bovendrijven. Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat een vrijdagavond alleen totaal geen 'extra' betekenis meer voor me heeft.
Op een moment als dit spijt het me wel dat ik niet ook een leuke vriend of vriendin heb om een gezellige avond mee door te brengen. Misschien moet ik ook maar eens over zo'n crisisopname nadenken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, zo'n crisis opname zou dan wel nú moeten gebeuren. Die vrijdagavond gevoelens die jij net beschreef vloog mij ook net even aan. Dadelijk is ook hier iedereen vertrokken en zat me af te vragen hoe ik het anders deed. Ik keek even in mijn agenda en meestal draai ik een avonddienst, dus dan geen last. Anderzijds kijk ik op de klok en bedenk, nog maar een paar uurtjes dan is het bedtijd. Het is de moeite niet, morgen lekker fris en geen kater is belangrijker.
Ik ga een goed boek terhand nemen en af en toe hier lezen. In elk geval geen denken aan....Anna!!!

Tja, en een roze wolk wil iedereen wel. Ik zal het niet ontkennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me niet eens meer herinneren hoe dat is Stien, zo'n rose wolk.:(
Ik ga niet drinken hoor, dat is het niet waard, maar een keer een avond ander gezelschap dan mijn zoons zou niet gek zijn. Gelukkig komt er genoeg op televisie, de serie "Lost" is terug, dus ik installeer me vanaf half negen met Rivella en een zak chips voor de tv. De lijn is zorg voor morgen, vanavond hoef ik toch niemand te versieren.

Rosie, gaat het wel een beetje met je? Je hoeft natuurlijk niets te schrijven als je niet wil, maar het klinkt een beetje down. Kan aan mij liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke,

Van harte gefeliciteerd met al die mooie ontwikkelingen in je leven en je hebt weer iemand om voor te leven en de drank voor te laten staan. Moet een heerlijk gevoel zijn.

Goeiemiddag allemaal vanuit een zonnig en warm Brazilië waar het 36 graden is, de poezen gestrekt op de koele tegels in de schaduw liggen, Loreena McKennitt op de achtergrond zingt en ik deze week weer helemaal droog door ga komen. Nog drie dagen en week 10 zit erop. Het leven is mooi. Mieke zal het met me eens zijn.

Rudy je verhaal als opening voor dit draadje is heel erg mooi. Liefde is inderdaad het sleutelwoord voor een fraai leven.

Ariel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie, je hebt enerzijds wel gelijk. Maar anderzijds is dat aan de moderator toch?
Je bent w.s. niet de enige die op de fingers getikt is.
Zet die bokkepruik af en doe niet zo ongezellig in het weekeinde.
De overige forumleden kunnen er niets mee, behalve dat je gemist wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je week 10 ook gaat halen Ariel.

Rosie, na je aanpassing snap ik je opmerking wat beter. Ik begrijp ook niet helemaal waarom je die berisping hebt gekregen, ik heb me er niet aan gestoord. Wat de kwaliteit van het forum betreft, dat is een regelmatig terugkerend thema. Het wisselt, en ik denk nu dat al die verschillende vormen van discussie hun nut en zelfs noodzaak hebben. De laatste keer dat dit thema aan bod kwam heb ik me voorgenomen geen oordelen meer te vellen. Er schrijven hier veel verschillende mensen, met verschillende problemen en in verschillende stemmingen, en het is belangrijk dat dit forum voor iedereen iets te bieden heeft, luchtig of zwaar, serieus of gek. Op momenten dat ik er even niets vind hou ik me gewoon afzijdig. En je kunt hier altijd elk onderwerp bespreekbaar maken, ook jij. Ik hoop je hier nog eens te zien, ik heb je bijdragen altijd op prijs gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rosie,
Mischien was de moderator wel ongesteld of niet helemaal gelukkig.
Ik snap je frustratie. Ik ben eens 3 maanden geblokked en het ging dus echt nergens over.
Laat het los. Het zegt helemaal niets over jou.
Ik waardeer je bijdrage enorm en me nooit aan iets gestoord.
Dus..............................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke heeft gelijk Rosie. Ik denk dat de moderator er niet aan gedacht heeft dat sommige mensen zo weinig te lachen hebben in hun leven, dat een keer geinen hier op het forum óók een middel is om niet naar de fles te grijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rosie, blijf lekker schrijven, want ik vind het nergens opslaan. Net wat Anna ook zegt, iedereen schrijft in andere stemmingen. De een wil even dollen om tovh die avond door te komen zonder drank en een ander wil een discussie of een thema aansnijden,. Weer een ander heeft net zijn hond verloren en ga zo maar door.

Mijn heeft het forum menig avond van de alcohol af gehouden en op zijn tijd moet humor kunnen, humor is van levensbelang en als mensen aan het geiten zijn en er komt iemand tussendoor met een vraag over alcohol of hevige trek, dan wordt het geiten gelijk gestopt.

Vaag hoor van de moderator, w.s. een kater;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe kan een moderator zo handelen. Ik kan me daar vreselijk over opwinden, merk ik nu.
Ze weten verdorie, dat iedereen hier zit te vechten om van de alcohol af te blijven en dan gaan ze onrust stoken. zodat er weer gedronken wordt.
Nou dan maar Engelse afkortingen en humor, daar blijf je tenminste nuchter door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik ben normaal ook niet zo'n oproerkraaier, maar ik zou hetzelfde hebben als Rosie en door zo'n misplaatste opmerking van de moderator ook w.s. weer gaan drinken.
Ik kan haar goed begrijpen, want ze fleurde helemaal weer op de laatste tijd.
En dan te bedenken , dat je weken droog hebt gestaan. Je bent als alcoholist voor zulke opmerkingen gewoon heel vatbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...