knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @ferry,Schaam je toch niet voor je geluk, wees blij en koester het!!! Ik ben alvast blij voor je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @anna, Danke, door jou (en jullie) voel ik me ook een kanjer!! Heel even maar , maar toch ben ik er blij mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Waarom maar heel even Knuffie? Je doet het hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @anna,Bang om me te lang een kanjer te voelen, dat ben ik niet gewoon!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Gewoon aan wennen Knuffie, want volgens mij ben je het echt! Dat mag best een keer gezegd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Het mag ook 2 keer gezegd worden.....Knuf je bent een Kanjer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 :$:$ , hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ik zie ineens dat ik zomaar de 3000 al ben gepasseerd. Ik moet eigenlijk mijn mond eens gaan houden, of beter gezegd, mijn vingers stil houden en weg van het toetsenbord.Ik moet mijn hondje nog even uitlaten. Wees maar even lekker trots op jezelf Knuffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Arme Anna, die blijft maar groeien, en dan bedoel ik niet alleen het aantal berichtjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hai Knuffie, kanjer.. alles ok?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Joann: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hoi kohtje,ja hoor!! en met jou? Lang hier niet gezien!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Ik kom er maar sporadisch aan toe om hier even mee te doen. Word nogal beziggehouden door privé-aangelegenheden, zal ik maar zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Oeps nu ga ik blozen........:$Koh... terugAlles goed met je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @kohtje,Dan zitten we in hetzelfde straatje zou ik zeggen , met mij is het net zo!!!Toch blij om je hier even te 'horen'!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Lieve mensen, het is hier nog allemaal geen koek en ei. Maar ik ben er mee bezig om alles weer een beetje op de rails te krijgen. Gelukkig is er nog geen moment geweest dat ik het in de drank zou willen zoeken, ik ben juist erg blij dat ik het nu in de rauwe werkelijkheid kan uitzoeken allemaal.. Ik ga nu maar weer proberen de slaap te vatten want ik ben bekaf. Tot ziens allemaal weer en alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Knuf en Koh....Ik zit "gelukkig" niet in jullie straatje...maar ik ben toch ook erg blij om weer even iets van jullie te vernemen!Al schrijf ik hier niet veel meer ik leef wel nog erg mee met iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Koh,Sterkte met de situatie...ik hoop dat je trein snel weer over de rails raast!!!Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Slaapwel kohtje en tot een volgende keer!Ik hoop dat je je weg vind!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Tot later allemaal en bedankt voor jullie lieve berichtjes!!!!knuffel van knuffie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Kohtje, nu moet ik toch echt gaan proberen ook DDB (drop de baas) te worden, want als jij door het beeldscherm heen kunt zien hoe ik uitdij......Welterusten Knuf en Koh, ik ga ook zo mijn bedje opzoeken. Morgen een drukke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Welterusten, zij die naar bed toegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 maart 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 Hallo, ben weer gearriveerd. Blijft inspirerend om te zien hoe bevlogen mensen vertellen over hoe blij ze zijn dat ze niet meer drinken.En jongens, meisjes ook, het is eigenlijk heel simpel. Stick to the plan, haha. Maar ik ben geneigd te gaan geloven dat het zo werkt. Grote valkuil voor veel mensen is als ze een jaar gestopt zijn. Blijkbaar 'leven' veel mensen daar zo naar toe en dan boem, aan de zuip.Veel mensen in deze groep hebben in een kliniek gezeten. Velen hadden veel weerstand tegen de twaalf stappen. Er was er zelfs eentje die er weken of maanden had gezeten en nog steeds dacht dat hij daarna met drank om kon gaan. NOT dus.Maar goed, het werkt voor deze mensen, ik ga nog maar een tijdje heen.Stap 11 besproken. Ik ben te moe om nu veel te vertellen, morgen vast meer. Ik heb knallende koppijn, het Bahamazand heb ik alvast rond m'n bed gelegd, de strandstoel en een alcoholvrij drankje met parapluutje droom ik er wel bij. Ik wens mezelf een hele fijne nachtrust toe. En jullie natuurlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 29 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2007 @anna:Ik zit ook nonstop op drop te kauwen. Lekker he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden