Spring naar bijdragen

Donderdag 29 maart

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 193
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:D

Ik zie ineens dat ik zomaar de 3000 al ben gepasseerd. Ik moet eigenlijk mijn mond eens gaan houden, of beter gezegd, mijn vingers stil houden en weg van het toetsenbord.

Ik moet mijn hondje nog even uitlaten. Wees maar even lekker trots op jezelf Knuffie.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, het is hier nog allemaal geen koek en ei. Maar ik ben er mee bezig om alles weer een beetje op de rails te krijgen. Gelukkig is er nog geen moment geweest dat ik het in de drank zou willen zoeken, ik ben juist erg blij dat ik het nu in de rauwe werkelijkheid kan uitzoeken allemaal..

Ik ga nu maar weer proberen de slaap te vatten want ik ben bekaf. Tot ziens allemaal weer en alvast welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, nu moet ik toch echt gaan proberen ook DDB (drop de baas) te worden, want als jij door het beeldscherm heen kunt zien hoe ik uitdij......

Welterusten Knuf en Koh, ik ga ook zo mijn bedje opzoeken. Morgen een drukke dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ben weer gearriveerd.

Blijft inspirerend om te zien hoe bevlogen mensen vertellen over hoe blij ze zijn dat ze niet meer drinken.

En jongens, meisjes ook, het is eigenlijk heel simpel. Stick to the plan, haha. Maar ik ben geneigd te gaan geloven dat het zo werkt. Grote valkuil voor veel mensen is als ze een jaar gestopt zijn. Blijkbaar 'leven' veel mensen daar zo naar toe en dan boem, aan de zuip.

Veel mensen in deze groep hebben in een kliniek gezeten. Velen hadden veel weerstand tegen de twaalf stappen. Er was er zelfs eentje die er weken of maanden had gezeten en nog steeds dacht dat hij daarna met drank om kon gaan. NOT dus.
Maar goed, het werkt voor deze mensen, ik ga nog maar een tijdje heen.

Stap 11 besproken. Ik ben te moe om nu veel te vertellen, morgen vast meer. Ik heb knallende koppijn, het Bahamazand heb ik alvast rond m'n bed gelegd, de strandstoel en een alcoholvrij drankje met parapluutje droom ik er wel bij. Ik wens mezelf een hele fijne nachtrust toe. En jullie natuurlijk ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...