Spring naar bijdragen

zondag 1 april


joann

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Ferry, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik wens je nog vele jaren in goede gezondheid!!

Het is vandaag 1 april,
dus de grapjes zullen vast niet ontbreken.
Ik vind het altijd wel grappig...zeker als ik er zelf
met open ogen toch weer inloop...:D

Het beloofd een mooie dag te worden,
ik ga er van genieten!!!!

Fijne zondag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ferry,
Van harte gefeliciteerd! :musicnote:

Ik heb net viooltjes in de plantenbakken gezet, was is/wordt gedaan, boven gesopt...
Hahaha, ik ben er maar druk mee.
Zo even lekker terug in bed met een boek, even genieten van het zonnetje door het dakraam.
Ook daar zijn zondagen voor.

En die kerkklokken vind ik altijd wel mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Ferry,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Met dit mooie weer wordt het, mag ik hopen, een tuinfeest!
Veel plezier en doe niets wat ik ook niet zou doen.
Ik kan helaas niet komen. Vanmiddag loopt een vriendin van me mee in de Nike-loop. Ze heeft er hard voor getraind maar drinkt nogal veel witte wijn, dus ik verwacht nog een stevige dip bij haar. Aanmoedigingen van mijn kant zijn dus hard nodig.

Fijn dat het goed met je gaat.

Hug van Rufus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Ferry, gefeliciteerd met je verjaardag! :musicnote:

Zonnige zondag en maandag.
:rose::rose::rose::rose::rose:
Vandaag is het zonnig en de temperatuur loopt uiteen van een graad of 13 in het noordelijk kustgebied tot 18 graden in het midden en zuiden. De wind komt uit oost tot noordoost en is matig, aan de kust vrij krachtig. Komende nacht wordt het een graad of 7. Maandag is het opnieuw zonnig. De noordoostenwind is wat afgenomen naar zwak tot matig en aan de kust tot matig of vrij krachtig. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 11 graden in het Waddengebied tot 19 in het zuiden.

Iedereen een fijne dag!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Ferry:
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Echt een dag om je verjaardag te vieren. :sun::present::musicnote:

@Luna:
Ja, ik vind die klokken soms ook best wel gezellig/mooi. Ik zal ze vast missen als ze er niet meer zijn. Soms krijg ik er gewoon een 'bozig' gevoel bij, omdat ik dan het gevoel krijg dat er mij iets wordt opgedrongen ('we moeten' met z'n allen naar de kerk.... buhhh), terwijl ik dit zelf wel bepaal en wil uitslapen en zeker niet door 'de kerk' gewekt wil worden en ik dan opstandig word. Op het moment dat ik dit schrijf beginnen ze te luiden. Grappig.
Ook associeert het me regelmatig aan de tijd dat ik nog veel gebruikte en nog vaak wakker was op zondagochtend na een lang weekend stappen, de zgn 'sippe klokken' noemden we dat toen.
Allemaal oude gevoelens, die helemaal niet meer relevant zijn.... misschien moet ik weer even opnieuw naar de klokken luisteren, zonder te (ver)oordelen.

Toen ik een tijd in Azië was, werd er elke ochtend heeeel vroeg gebeden (de moskeeen gingen open) en dit hoorde je door alle straten van de stad/dorp. Dit vond ik niet vervelend en gaf juist zo'n enorme sfeer... prachtig (ja, moet je van houden hoor).

Fijne dag allemaal en zet 'm op.

:present: Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal een goede morgen,

Ik heb vandaag een jarig familielid, het arme schaap, altijd maar geplaagd hè.

Eerst maar eens douchen, we hebben het complete ontbijt vanwege Zoon met Vriendje inclusief croissantjes (waar ze dan weer drollen van maken, leuk, leuk, leuk) al achter de kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ferry gefeliciteerd met je verjaardag... ik wens je een hele fijne dag...

Zometeen komt er een verslaafde bij me langs om aan de 12 stappen te werken...
Vanmiddag ga ik naar het strand bij Scheveningen... lekker wandelen...
En s'avonds tennissen...
Mijn vriendin en de kids zijn naar Amsterdam naar de schoonouders...

Ik voel me relaxed....

Ik wens iedereen een hele fijne zondag en succes met alles wat je wil bereiken...

God loves us all no matter what.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, nogmaals gefeliciteerd!:musicnote::present:
Neem er maar een lekkere pot thee op, en van mij krijg je een heerlijk zwart pak mango/peper. Ik wens je nog vele jaren, wat ongetwijfeld gaat lukken als je zo doorgaat als je nu doet. Het belooft een prachtige dag te worden.

Klokken hoor ik eigenlijk niet meer, hoewel ik dichtbij enkele kerken woon. Ik ben opgegroeid vlakbij een kerk, en hoor dus al mijn hele leven klokken luiden op zondagochtend. Ik denk dat het me pas op zou vallen als ik ze niet meer hoor.

Maak er een fijne zondag van allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Allemaal hartelijk bedankt, voor de felicitaties, ik word er verlegen van. Het wordt mijn eerste alcoholvrije verjaardag, sinds erg lang geleden.
Het is prachtig weer, dus de tuinstoelen staan klaar.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick,

Leuk, je berichtje bracht een hoop herinneringen los. Ik heb een tijdje in Arabie gewoont en daar werde
we inderdaad smorgens en savonds getracteerd op een soort gezang.
Was het gebedstijd dan gingen alle winkels dicht en dan moest je binnen wachten
bij een winkelier kreeg ik dan zo'n lekker kopje thee en zaten we gezellig te kletsen.
Het had inderdaad wel wat. Het geeft een bepaalde sfeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, je eerste alcoholvrije verjaardag, dat is een mijlpaal :musicnote:

Ik had vrijdag ook een beetje een jarig gevoel, voor het eerst sinds lange tijd de derde alcoholvrije week ingaan. Vanmorgen zei mijn geliefde dat hij trots op me is, dat ik gisteravond tussen al die drinkers aan de fris zat, en dat ik door moet gaan. Lief he.

'k ga nu van de zon genieten, fijne zondag

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, dat is zeker attent van hem. Ik weet nog dat ik een complimentje probeerde uit te lokken, dat pakte dacht ik niet zo goed uit. Mijn man vond het "normaal" dat ik niet dronk.

Ik ga nog even van het mooie weer genieten, lange wandeling maken en een bezoekje aan mijn moeder (niet te lang) en dan weer heerlijk terug wandelen. Het aangename met het nodige verenigen of zoiets.
Laterrrr..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Ik begrijp wat je bedoelt. Zoiets had ik ook geprobeerd bij mijn man. Ja, goed je hebt het een week uitgehouden en hoe lang hou je dat nog vol, een dag of zo. Ik vond dat echt niet aardig en heb dat ook gezegd. En bij een uitglijder: zie je wel, ik heb het toch gezegd. Frustrerend, maar hij snapte kennelijk niets van verslaving. Nu is hij meer ondersteunend. Hoewel complimentjes er nog niet afkunnen, ik ben dan ook nog niet gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien,

Mijn omgeving vind het ook normaal als ik niet drink dus ik herken dat gevoel wel een beetje.
Zoal Kate en Corinne al zeidenb als je zelf maar trots op jezelf bent.

Heerlijk dit weer, alle ramen open en ik poets me naar. Vanavnd in een schoon bed die stapel repities nog nakijken en dan is dit hoofdstuk ook weer afgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...