Spring naar bijdragen

maandag 2 april

bibelle

Aanbevolen berichten

mijn zus is vannacht overleden; haar ex is gevonden, via de ambassade zal hij mij wel willen machtigen om voor hun zoon dingen te regelen (bedankt voor de tip gisteravond) hij komt misschien ook over voor de begrafenis, maar ik snap niet goed waarom: hij had al drie jaar niets laten horen.

ik blijf bij in elk geval haar (maar dus ook zijn) zoon voorlopig, hij kan op zorgboederij logeren, maar ik wil toch ook er voor hem zijn, ik ben nu zijn enige familie. hij snapt heel goed wat er gebeurd is, een van zijn stopwoordjes is: ik ben mongool, maar ik ben niet gek. hij is erg verdrietig, hartverscheurend om aan te zien: zo'n jongen van in de 30 huilend als een kleuter.

dus geen flauw idee wanneer ik ooit weer tijd heb om op het forum te schrijven. in de komende twee weken in elk geval niet, vrees ik. mijn leven staat wel op de kop de laatste twee maanden: geen alcohol meer, geen zus meer, ik snap er nog niets van.

wat ik van jullie heb geleerd pas ik toe: ik blijf -ook na de 50e dag- adb, ik kan me nu geen terugval permitteren, dus ook geen sociaal drinken. pech gehad, ik had liever mijn zus gehouden, ze werd afgelopen februari 58.

dag allemaal, ik hoop nog zo nu en dan een gaatje te hebben om bij te lezen, als er een keertje tijd is, want ik ga jullie missen!

geniet alsjeblieft van deze zonnige dag! bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bibelle, gecondoleerd met je zus en veel sterkte.
Mijn broer is ook een kind met down syndroom en het lijkt mij een moeilijke situatie voor jullie nu.
@ Ferry, een beetje laat maar nog van harte met je verjaardag.:musicnote:
Ik heb niets bijgelezen de laatste tijd, druk, druk.
Ik wens iedereen weer alle goeds toe. Tot gauw maar weer. Liefs visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

De dag begon niet zoals het moest.
Ik kom beneden heeft zoonlief een probleem met mijn printer.
(Hij had natuurlijk dat stuk al eerder moeten uitprinten, hoefde hij zich niet zo op te winden)
Mijn inkt blijkt op en dat op maandag. Dus morgen maar naar het inktstation.
Kon hij naar de computer van mijn man. Moest de printer weer helemaal aangesloten worden.
En zoon werd nerveuzer en geïrriteerd. Dan komt het puberale weer bovendrijven.
Nou, ja, even rustig opstaan??? Nee dus.

Zo nu is het tijd om naar de fysio te gaan.
Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle, gecondoleerd met het overlijden van je zus, en heel veel sterkte met alles, want er komt nu veel op jouw schouders neer. Fijn dat je de vader van je neef zo snel gevonden hebt. Ik hoop dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt, en zelf de zorg voor zijn zoon regelt.

Je zult nu weinig tijd hebben, maar ik hoop dat je de weg naar dit forum terug weet te vinden als je dat nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle, gecondoleerd met het zo vroege verlies van je zus en geef je neef een extra knuffel. Jij ook trouwens een knuffel en hou het droog.. Ik hoop je spoedig weer te lezen hier. Sterkte met alles wat je nu zo plotseling op je schouders geladen krijgt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...