Spring naar bijdragen

Goede vrijdag


Mick

Aanbevolen berichten

Ik moet ook nog vaak aan die dag denken, en aan degenen die ik daar heb ontmoet. Hoe verschrikkelijk bang ik was, hoezeer ik getwijfeld heb vooraf, en hoe bijzonder het was. Het zal altijd een van mijn goede herinneringen blijven. En ik zou jullie zo graag nog eens zien, om bij te praten over hoe het nu is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Met de trein een soort museum spookrit gemaakt, was maar goed dat je niet naast me zat Anna, want ik had je geknepen. Ook in een soort mijneschacht geweest en met koptelefoon een rondleiding in een heel oud deel. Ook was er een doe hal waar jezelf vanalles kon proberen op natuurkundig terrein.
Ook gewone rondleidingen, ik heb er toch een heel andere kijk op gekregen. We gingen natuurlijk gratis anders was ik er nooit weer naar binnen gegaan hoor Marieke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet aan toegeven Charlie. Dat trillen wordt iedere dag minder, en na een paar dagen ben je daar van af. Het is vervelend, dat weet ik, maar je moet er even doorheen. En bedenk eens hoe lekker je je morgenochtend voelt, met een helder hoofd en zonder kater. Schrijf het maar van je af, of neem een douche, ga een stuk rennen, drink een paar glazen water. Alles is goed, zolang het maar afleidt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, er staat een gedichtje voor je onderaan pagina 2, op deze dagdraad...
Ik ken ook niemand van hier persoonlijk. En als je dat nare gevoel nu wegdrinkt komt het morgen terug, dat weet je zelf ook wel. Hou vol, en je zult iedere dag een beetje meer genieten van het fijne gevoel dat er iemand is die goed voor je zorgt (namelijk jijzelf!).
Pak deze maar even aan dan: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie,

Toen ik stopte, heb ik heeeel veeeeeel water gedronken. En dat heeft mij goed geholpen. En als ik me erg beroerd voelde, even een blokje om lopen. En even gaan hardlopen en daarna een lekkere warme douche.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt. Sterkte, maar blijf van de drank af, want anders moet je opnieuw beginnen, nu ben je al op weg.

liefs Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,

De eerste keer dat wij naar het Spoorwegmuseum gingen hebben ook niets van het museum gezien. Er was toen een Pasar. We hebben toen een spelletje en leuke klok gekocht. Daar hebben we zolang met zijn 4'tjes vertoefd, dat het museum ondertussen gesloten was. Een jaar of 2 later zijn we terug geweest en wel het museum bekeken, viel een beetje tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,

Gaat het weer een beetje?
Ik blijf hier nog wat hangen, dus als er wat is, schrijf het op/van je af.
Ik ken hier ook niemand persoonlijk, toch voelt het warm aan om hier te zijn, a.h.w. een arm die om je heen wordt geslagen om je bij te staan.
Ik hou van jullie allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Marieke, met zo'n matras mis je de armleuning om je arm lekker neer te leggen en je benen aan de andere kant op de bank. Zo hang ik ook het liefst op de bank.
Een matras, mits voorzien van een lekker kopkussen en een heerlijk dekbed is prima om te slapen.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate,

Met die Tactuskantjes ben ik nu nog steeds bezig.
Conclusies zijn hard, maar oh, zo waar.
En ja, ik blijf erbij, ik stop zaterdag (vandaag) 6 april te 12.00 's avonds.
Al dat beven, trillen, slecht slapen heb ik er voor over.
Ik zal jullie, vrees ik, wel af en toe nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...