lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik vind het een erg lief idee;goed dekkende lippenstift.Helaas gebruik ik datvrijwel nooit en mag dat nu ook nog niet.Gelukkig wel lipbalsem.Maar ikvind het lief als genootjes zo meedenken hoor.Uiterlijk telt maar innerlijk blijft!Al blijf ik best een ijdele meid van 29.Daar kom ik wel voor uit.Maar nogal naturel.Liefs en roos Lola/Wen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Charlie,Ik sluit me aan bij Kate.Zoek hulp, je zit in een depressie. Daar moet je uit.Er is nog zo veel moois te beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hoi Kate,Ik laat me niet opsluiten, dat doe ik zelf wel even. Ik heb mezelf huisarrest gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Bibelle!So Du hasst noch 10 Tage Urlaub. Geniesset davon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lola Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik moet stoppen omdat ik bezoek krijg.Degenen die dat willen kunnen pb-tjes sturen.Oma,ik denk aan jou.Niet vergeten hoor!!!!Allen:sun:Lola/WenIk vergeet jullie echt niet,ben gewoon(?) depressief en angstig.Maar alles komt goed.Echt An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Lola,Ik ken je nog niet, ik zit hier nog maar een maand, maar blij dat je knobbetje weg is, en dat het een goedaardig gezwel was.Sterkte en gauw uit die depri toestand komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Marion,Wat aardig dat je via het stokwerpen met de hond aan mij moest denken. Honden zijn zo'n leuke lieverds.Zijn het mooie broeken? Vast wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ach Marion, als je toch genoeg geld had gekregen kan het toch geen kwaad kleren te kopen. En als je nou al het geld dat je uitspaart door niet te drinken in een spaarpotje doet, dan kun je af en toe iets leuks gaan kopen tegen de trek. Ik ben altijd ook al blij met iets heel goedkoops. Zo zocht ik al een tijdje een T-shirt in een bepaalde kleur blauw voor onder een vestje met een borduursel in die kleur, en toevallig liep ik er vandaag tegen aan, voor 4,95! Ben ik gelijk helemaal blij, en van die 4,95 word ik toch niet veel armer.Corinne, niet zeggen dat je eerst zaterdag moet halen, maar je voornemen om zaterdag te halen! Als je iedere dag 10x tegen jezelf zegt dat je dat gaat halen, lukt het vast.Lola, lekker naturel ijdel zijn hoor! Als je jezelf maar mooi vind straal je dat ook uit, en dan vinden anderen je ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anna,Ik ben vast van plan het te halen.Morgen ben ik wel de hele dag thuis.Heb maar al besloten een paar rotklusjes te doen:mijn achterstallige (van juli 2006) financiële administratie bijwerken enmijn computertafel uitmesten, ik heb haast geen plek meer voor toetsenbord en muis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Corinne, ik snap die kaasfondue en sauzen niet..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Stien,Daar zit alcohol door.Als je Refusal slikt, dan word je daar ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Kaasfondue mis ik niet, deden we toch al niet omdat mijn kinderen er niet zo van houden. En wij vinden eerlijk gezegd dat we vaak erg lekkere sausen eten, waar toch al enkele maanden geen drank in gaat, want dat heb ik niet in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Heb jij alcohol in je sauzen, Corinne???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik ben niet zo culinair, heb gewone calvé sauzen bij de barbeque.En de rest over de groente en het vlees gaat bij mij altijd zonder alcohol, maar goed ook, want dan wordt de verleiding wel heel groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ohhhhhhh, dat wist ik niet. :light:Dat krijg je als je kant en klaar uit een zakje gebruikt.Maar vaak pakken die gasten de frietsaus of kurry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Marion,Nee, niet altijd, soms wijnsaus, whiskeysaus. Het marineren van vlees. Dat gaat nu in het vervolg met non-alcolische middelen.Vraag me af of kaasfondue ook zonder witte wijn kan. Vast wel.Anders maar gedesalcoholiseerde wijn. Daar zit geen drup alco meer in.Even voor de duidelijkheid: ik ben geen cullinair genie. Ik heb zelfs een hekel aan koken.Maar sauzen maken vind ik wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Hallo mensen,Het is vandaag wat depri op het forum. Eigenlijk kan het niet wat Charlie doet, VIND IK. Ze laat mensen, in onzekerheid achter, terwijl ze zelf een stuk in d'r kraag heeft. Ik neem haar dit wel kwalijk en er is geen excuus voor aan te voeren.Zelf schrijf ik niet meer zoveel, omdat het goed met me gaat. EN IEDEREEN HIER KAN DIT OOK BEREIKEN, door het eerste glas te laten staan. En niet elkaar iedere keer te zeggen, jammer dat je weer hebt gedronken. Morgen is er weer een nieuwe dag, want zachte heelmeesters maken, stinkende wonden.En daar wordt je niet ADB van.Ik zeg het misschien wat hard, maar bedoel het ook zo. Je kunt je alleen goed gaan voelen, door te knokken om het eerste glas te laten staan.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Jongens dat sauzengedoe gaat nergens over. Er zit nl geen alcohol meer in gekookte wijn.Kaasfonfue wordt niet gekookt maar verwarmt die valt dus gewoon weg. Rum bonen ook.Het went zo en is totaal onbelangrijk eigenlijk.Marion,zet het goedje bij de buren of bij een van je kinderen. Neem morgen je was mand maar mee en dan gaan we samen in het zonnetje dat klusje klaren. Jammer, dat jij of ik geen privehelicopter hebben nu moeten we het maar mentale steun doen. Wasmand met papieren bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anjo,Er zit wel degelijk nog alcohol in gekookte wijn en andere alcholische dranken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Anjo, ik dacht echt even dat je voor me wilde strijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Tja wat kun je daar verder op zeggen....Ferry je hebt ergens wel gelijk, maar het is ook niet zo, dat de opmerkingen van anderen zijn bedoeld als goedmakertje,maar meer denk ik omdat we zo dondersgoed weten hoe moeilijkhet kan zijn en omdat we er zelf ook al zo vaak ingestonken zijn...Er moet eerst een knop omgaan, want tussen willen en kunnen en doen,daar zit h'm de moeilijkheid in. En volgens mij zijn er veel mensen, diedaar moeite mee hebbenDe stap naar hulp hoeft niet groot te zijn....je pakt de telefoon, je meldt je aan en dan moet je wel....En uit eigen ervaring weet ik, dat als je idd die stap hebt gezet, dátal als een opluchting voelt.Wil niet zeggen, dat je daarna ook niet moet knokken, maar de mensendie je begeleiden weten je te raken........Dat mensen zich hier onmachtig en onzeker voelen over zo'n bericht, daarmee ben ik het zeker met je eens, want ook ik heb vandaag op mn werkeen paar keer ingelogd om te kijken of er al nieuws was, wetende dat ik ook niet al het leed van de wereld op me kan nemen, maar toch houdt hetje wel bezig en hoop je dat het goed gaat.Misschien hebben onze berichtjes je iets meer aan het denken gezet Charlie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 En toen waren er ineens 10 ingelogd, incl. Charlie...Hoe ist Charlie...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Moesje,Ik ben het wel met je eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 12 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Neemt niet weg dat als zo'n berichtje 's ochtends geplaatst wordt en vervolgens iedereen de gehele dag in het ongewisse te laten. Wetende dat een nachtdienst toch met een uurtje gaat starten en er nog steeds geen gehoor gegeven wordt. Ik vind dit niet prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 12 april 2007 Rapport Share Geplaatst 12 april 2007 Ik heb inmiddels ook alweer een stapeltje papieren verzameld Anjo. Mag ik ook met een klein mandje erbij komen zitten in de zon?Om nog even terug te komen op de sauzen, ik dacht ook dat de alcohol verdampt als het kookt hoor. In de sauzen die ik kookte was het nooit meer dan een scheutje wijn, of port of sherry (als ik dat in huis had). Als hier een gedeelte van verdampt, en je eet het met meerdere mensen, dan krijg je misschien twee theelepels binnen. Dat lijkt mij niet zo'n ramp eerlijk gezegd. De reden waarom ik het nu niet in saus doe is dat ik het stomweg niet in huis heb, omdat ik geen FLESSEN drank wil kopen. Daarin schuilt voor mij het gevaar.Charlie, fijn dat je weer ingelogd bent. Een hele opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden