Spring naar bijdragen

12 april


stien

Aanbevolen berichten

Anjo, gaat het een beetje met die grote druk, die op je schouders ligt?

Moesje, heerlijk zulke lieve kinderen, geniet er maar van.

Ik voel me vandaag een stuk beter, redlijk goed geslapen en zelfs een beetje energie.
Maar dan moet ik in een dag zoveel inhalen, wat ik de laatste dagen heb laten liggen, dat ik er gelijk weer als een berg tegenop zie.
Ik volg Ziza zijn raad op, ik doe 2 dingen en de rest ligt er morgen ook nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, eerst dacht ik, gewoon pc uit doen als ik hier niet tegen kan. Maar toen bedacht ik het hoort er ook bij. En mijn koppie is toch al malender dus kan nog meer bij. Vanmiddag afspraak bij de huisarts en eigenlijk heb ik nu al pijn in mijn buik hiervoor. Meestal is dat wel een teken dat het achteraf mee gaat vallen, dus dat houd ik maar in mijn achterhoofd.
En mijn uurtje zon heb ik al vast te pakken al is het met onderbrekingen.

Anjo, hoe bolwerk jij dit alles op het moment?

SW, fijn dat je een betere dag hebt. Je kunt ook niet alles in één dag weer inhalen. Rustig aan.
Ik heb vanochtend er een nieuwe regel bij bedacht, elke dag twee dingen weggooien.
Er zijn zoveel spullen en kleding waar ik eigenlijk niets meer mee doe en niets mee heb maar toch steeds weer schoonmaak of het ligt mijn kasten vol te stouwen voor niets. Dus vandaag voor twee dagen vast begonnen. Geeft ook weer een lekker gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien, goed van je dat je de pc niet uitgedaan hebt. Het is voor jou heel moeilijk om niet de zorgen en het leed van anderen aan te trekken, dus ook hier hebt je weer een overwinning gehaald.

Ze zijn hier op het plein, bij ons voor de deur de kermis aan het opzetten, dus tot en met maandag kabaal aan de kop, plus een biertent voor de deur.
Maar dat kan ik wel goed zien, want daar ga ik toch niet naar toe.
Ik ben een thuisdrinker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ik ben net terug van de huisarts en de apotheek.

Ik was wel heel blij dat mijn vriendin meegegaan is. Dat maakte het toch wel makkelijker, vooral ook omdat ik vooraf de dingen met haar besproken had. En mijn huisarts wist natuurlijk al van mijn probleem.

Zaterdag kan ik beginnen met Refusal (mits ik droog blijf, uiteraard). Dat wordt een flinke stok (een boom) achter de deur. Ik hoop dat ik goed reageer op dat medicijn.

Ik wens mijzelf en jullie allemaal veel droge dagen toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Stien,

Bolwerken, gewoon doorgaan met dagelijkse dingen. Er zit heel veel verdriet in mijn hart, voor hem, voor mijn kinderen en ook maar dat zit veel dieper voor mijzelf. Ik kan bijvoorbeeld geen muziek horen, heel stom.
Dit kan nog jaren duren maar ook maanden dus we moeten een manier vinden dat het leven zo normaal mogelijk doorgaat.
De kinderen hebben dat ook aan me gevraagd wat moeten we doen? Ik heb gezegd doorgaan met je leven, laat hem blijken dat je van hem houd Ik heb natuurlijk twee kinderen met de befaamde stiff upper lip. We gaan dit gewoon met zijn vijven doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, ik denk dat je op deze manier hem het meeste plezier doet. Dat je op dit moment geen muziek kan horen daar kan ik in komen. De kinderen hebben daar vast begrip voor en er zijn manieren dat zij wel muziek kunnen beluisteren zonder jou daar mee te confronteren. Ik denk dat het voor jullie toch vooral belangrijk is om goed in gesprek te blijven en naar elkaar te kunnen luisteren wat er in ieder omgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer.

Ik heb een redelijk goeie dag, maar er komt niets uit mijn handen, grrrrr
Zit al weken tegen alle paperassen aan te hikken, maar ze liggen nu op de keukentafel om gesorteerd te worden.

En ik voel dat ik weer in de gevarenzone zit, want zo gauw ik een goede dag heb, komen de Gremlins weer om de hoek kijken.
Ik weet het Ziza, de Gremlins zijn zijn we zelf, maar soms is het net of er echt van die drankduveltjes bestaan.
Het gevaarlijke is ook, dat ik nog een halve krat bier over heb en 3 flessen W.W. van de verjaardag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stien heb je ook weer last van hevige trek, omdat je zo hevig aan de bubbels zit.

Nee ik ga niet drinken, ik moet morgen al vroeg bij de arboarts zijn en hij vraagt altijd hoe het met mijn drinken is. Ik wil er sowieso niet zitten met een gruwelijke kater. Wat.... ik wil NOOIT meer een kater.
Tenzij het een lief dier is, maar van de alcohol, NEE, NEE EN NOG EENS NEE!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ist goed Marion.
Ja had ook hevige trek vind mezelf zo'n ongelofelijke trut! Dat is weer zo'n heerlijke reden die niets oplost dus water zuipen als het ware.
Ik had een dubbele afspraak bij de huisarts, twee maal over, moet ie voor een andere patient aan de telefoon. Zeg ik, geeft niet, ik weet dat dat kan. Zit hij net in de nieuwbouw, moet overal naar zijn spullen zoeken. Zeg ik, geeft niet als je maar weet wat je nodig hebt.
Is er nog meer aan de hand? Ach, nee hoor. Gaat het met de pijn? Oh, ja. Ga ik bijna van m'n stokje.
Ik zie het, zegt ie. Je ziet er moe uit. Zeg ik, tja dat krijg je hé met pijn. Ja.
Afijn ik heb een injectie tegen de pijn en antibiotica gehad in m'n schouder, ben maar gauw gaan koken want als de verdoving uitwerkt kan ik het misschien schudden. En liefde gaat hier veelal door de maag. Straks drie hongerige mannen dus dat is vast klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Mensen, wat een lekker weer. Wat doen jullie nog hier??? :D Ik ga zo maar ns een lekker glas koffie verkeerd maken, met een heerlijke mooie schuimkraag....mmmmm en buiten in de zon zitten.

Vanavond weer naar een Fight Club (nr. 4)...tja, wat mot je anders :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, wat een deprimerend draadje is dit zeg. Jammer Stien, dat je nu tegen je huisarts niet alles hebt kunnen zeggen wat er niet goed zit. Zou je het aandurven om voor volgende week weer een dubbele afspraak te maken, en te vragen ervoor te zorgen dat je die tijd dan ook echt krijgt?
Drink maar lekker veel water, daar houden gremlins niet van. En blijf sterk, want je gaat echt ontzettend goed.

Marion, niet toegeven hoor. Dan werkt je antibiotica niet. Vraag je man gewoon om dat bier en die wijn te verstoppen, heb ik ook een keer aan mijn zoon gevraagd. Het is moeilijk sterk te blijven als de drank gewoon beschikbaar is.

Corinne, fijn dat je Refusal gekregen hebt. Ik hoop echt dat dat je helpt vol te houden.

Charlie, ik hoop dat je dit vandaag of morgen nog leest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel moeite heb met dit soort berichtjes op het forum. Ik word er heel erg bang van, en ik voel me zo ontzettend machteloos omdat ik helemaal niets kan doen. Ik weet immers niet eens wie je bent. Zoek alsjeblieft hulp, bij de AA, bij je huisarts, bij vrienden of familie, het maakt niet uit waar, maar ZOEK HULP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick, veel succes bij Fight Club 4. Laat je nog weten waar je het het leukste vond? Ik ga ook nog even de zon in, ben er net uit gevlucht omdat ik me gek zat te niezen. Er zijn hier nogal veel bomen in de buurt, waaronder berken.B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...