Spring naar bijdragen

12 april


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Waarom heb je die Refusal gehaald Corinne? Omdat je vastbesloten bent te stoppen toch? Laat desnoods je vriendin iedere dag bellen om je eraan te herinneren. Zaterdag kun je halen, omdat je nu al besloten hebt ervoor te gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anna,

De trekremmers hebben vorig jaar niet bepaald geholpen, ik had niet minder trek, maar wel allerlei nare bijwerkingen. Ik heb het toen eigenlijk op eigen houtje gedaan, met terugvalletjes. Die laatste terugval was voor mij de bekende druppel. Mijn vriendin en ik houden nauw contact. En als ik eenmaal aan die Refusal zit, dan kan ik niet eens meer. Ik veronderstel dat de trek me dan wel vergaat. Ik ga het niet uitproberen.

Vandaag (hier koopavond) en morgen ga ik de deur niet uit. Zaterdag begin ik dan met de Refusal. Ik hoop dat ik daarvan niet allerlei bijwerkingen krijg.

En over 2 weken terug naar de huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al van meer mensen gehoord die vonden dat de trekremmers niet zo goed werken Corinne. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik heb ook gehoord dat ze pas na een dag of 10 behoorlijk beginnen te werken, en dat je er geen alcohol bij mag drinken. Als je dat toch doet kan het ook daardoor komen dat ze niet werken.
In ieder geval word je met Refusal doodziek als je erbij drinkt, dus dan laat je het wel uit je hoofd volgens mij. Ik heb gehoord dat sommige mensen er nogal moe van worden, maar anderen hebben nergens last van. En de bijwerkingen schijnen over te gaan, dus het is een kwestie van even doorzetten. Ik hoop in ieder geval dat jij er veel steun aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
Zelfmoordaankondigingen op het forum, we kunnen er op het moment zelf niets mee.
En weten inderdaad ook niets van de persoon. Ik kan er eerlijk gezegd weinig mee. Ik snap dat het voor sommigen een grote impact kan hebben om te lezen, vooral als het onderwerp gevoelig voor je is.

Charlie, ik kan je alleen maar aanraden om professionele hulp te zoeken. En ik hoop dat je weer komt vertellen hoe het met je gaat. Schaam je niet, dat maakt het alleen maar erger. Je bent niet de enige hier met zulke gedachten merk ik.

:present:

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, laat je man je 3 dagen opsluiten hahaha. Goed van je hoor dat je naar de huisarts bent geweest.
Ook van jou Marion, aanpakken die kwaaltjes anders blijf je maar tobben.

Marieke wat ga je goed. Weet je nog dat we allebei heen en weer gingen van stoppen naar minderen etc etc. En nu ben je al zo'n tijd helemaal fris. Met alle ups en downs erbij. Toppie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

uit een internetcafé in duitsland de hartelijke groeten aan iedereen; even snel lezen gaat niet, maar ik wens iedereen sterkte, vooral corinne, want ik zag wel even dat je gestopt bent! applaus.

ik ben nog steeds adb, gelukkig; maar het verdriet blijft. met mijn neef gaat het goed mailde mijn zoon, gelukkig maar. de ex van mijn zus is al weer verdwenen, hij doet maar.

groeten dus en verder een :present: voor iedereen. veel liefs, tot over een dag of tien, bibelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haj lieve Kate en alle anderen,ik (sorry) kan niet tegen zelfmoordneigingen op het forum.
Tuurlyk neem ik dat wel serieus zeker wel.Maar ajb neem dan kontakt op met psychische
hulpverlening.Ik heb teveel mensen verloren door suicide.Geen geintje.Echt niet.
Ik snap wel dat ik voor velen weer nieuw ben,maar dat ben ik dus niet.

Ik denk ff aan mijn enige lieve oma die ik ooit heb gekend.
Ben zeer depri,maar blij dat het geopereerde knobbeltje in mijn lip goed aardig was.

Jongens en meiden kom op!!!!!!Niet dat je meteen adb kan zijn maar wel met moed.

Liefs Lola:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bibelle, je zult dit wel niet meer lezen, maar knap dat je nog steeds ADB bent.

Stien, hopelijk helpt de spuit tegen de pijn. Vervelend als je zo bij de huisarts zit.

Corinne, bij mij werkte de campral ook niet, zelfs niet na 10 dagen. De psychiater zei toen al, dat het niet bij iedereen hielp.
Ikwas zostraks met de honden aan het stokken gooien langs het water, toen moest ik in een keer aan je denken,( met je stok achter de deur.)
Dat bedoelde ik gisteren ook, je denkt aan mensen die je helemaal niet kent.

Mijn trek is over, ik ben even het dorp ingegaan en heb van mijn verjaardagsgeld twee nieuwe broeken gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Sneeuwwitje,is echt een goed teken dat ik weer op het forum durf.
Ik heb nogal wat moeite soms/vaak daarmee.
Gelukkig was ik nog op tijd met mijn knobbeltje,sommoge anderen weten dat al via privé-kontakt.
Maar iedereen mag dit weten.Zeket jij.Al blijf ik een lelijk litteken houden op mijn onderlip.
Wat dan nog?


Liefs Lola/Wen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, BB gaat weer naar de AA. Dit keer zonder MM's, vergeten te kopen.


Mick, je hebt toch niet gedronken he??? Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd maar je had het over de Eerste stap, vanochtend.

Sterkte voor wie het moeilijk heeft. Ik vind het nog steeds zeer de moeite waard om niet te drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Lola, wat goed van je dat je weer even van je laat horen! Veel beterschap met je lip, en niet te bang zijn hoor meisje. We bijten hier niet. Het spijt me dat je zo depri bent. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

Marion, fijn dat de trek over is. Beter twee nieuwe broeken dan een kater bij het ontbijt.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...