Spring naar bijdragen

zaterdag 14 april 2007

ferry

Aanbevolen berichten

Goede morgen allemaal,

Hier in de Liemers schijnt de zon al volop. Ik ga vandaag naar de werf, om de boot weer te water te laten. Kunnen we alles weer aan boord sjouwen en gaan inrichten.

Heb allemaal een fijne en vooral droge dag.

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,
Ferry, daar heb je een mooie dag voor uitgekozen. Kan Koh binnenkort weer naar je zwaaien. (Dat was toch Kohtje?)

Marion, jammer.

Hier aarzelt het zonnetje nog even en het voelt nog fris aan. Geeft niet kan ik eerst nog het één en ander doen alvorens ik mij aan de straaltjes ga blootstellen.

Allemaal een fijne droge dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overwegend zonnig en op veel plaatsen met 25 graden zomers warm.

Met name in het zuidwesten van het land nog sluierbewolking, maar verder overwegend zonnig. Het blijft zeer warm voor de tijd van het jaar met landinwaarts vanmiddag op veel plaatsen een maximumtemperatuur van 25 graden. In het Waddengebied en in de kop van Noord-Holland wordt het een graad of 20. De wind waait hoofdzakelijk uit het oost tot noordoosten, maar vanmiddag kan de wind langs de westkust draaien naar het noorden. Bij wind van zee en een zeewatertemperatuur van 10 graden kan het op de stranden dan afkoelen naar een graad of 16. Zondag is het weer vergelijkbaar met dat van vandaag. Opnieuw wordt het zonnig en op veel plaatsen zomers warm. De zwak tot matige wind wordt wat meer oost tot zuidoost en opnieuw kan de wind langs de westkust in de middag draaien naar het noorden. Wederom koelt het dan in de loop van de middag op de stranden af naar een graad of 16, verder landinwaarts kan het lokaal 26 graden worden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8.52 uur en ik zit nog in bed (aan de drop). Heb slecht geslapen en heb nog heel erg veel last van opvliegers..... pfffffff. Gek gevoel is dat hoor, maar ik ben vast niet de enige die deze heeft. Ineens ontzettend warm, zweet gutst over mn voorhoofd en soms lijkt het zelfs wel door te slaan naar een soort kou, maar dit is misschien niet de goede omschrijving. Zal hier wel over een weekje vanaf zijn (hoop ik).
De zon schijnt al goed hier in het Westen en ik hoor de zeemeeuwen ook al rond ons huis fladderen.
Hmm, wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Ik mag eerst nog even wat werken, ben gister niet aan alles toegekomen, maar dat geeft niet. Het is lekker buitenwerkweer.
Verder heb ik het rijk alleen vandaag, kan dus alle kanten op. Ik zie er nogal bleekjes uit en daar ga ik vandaag maar eens iets aan doen.

Fijne dag en tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen aan iedereen ,
ook hier in belgenland schijnt de zon volop .
wakker zoals iedere morgen sinds 06:00 uur , zalig genieten van de uurtjes alleen zijn :-))
partner is enkele uurtjes werken en ik ben hier thuis in het poetsen gevlogen ( zou ik goede punten moeten halen :-))
het lijkt wel of de rust hier sinds gisteren weer terug gekomen houden zo maar het doet mij beseffen dat het stoppen met drinken meer inhoudt als stoppen met drinken ook voor de partner .
strakjes vermoedelijk de zaterdag boodschappen
voor sommige onder jullie wie het intreseert 1 maand penning =rood , 2 maanden =geel , en drie maanden is groen deze penningen zijn mij uitgereikt in spanje door een engelstalige groep achter op de penning staat een gebed .
groetjes blacky (ga verder poetsen ;-((

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik ben pas mee gaan schrijven toen ik droog stond. Had ik dit forum eerder 'ontdekt' dan kan ik me goed voorstellen dat ik ook wel es 'jankdrank' zou hebben gehad. De angst voor verandering kan zo groot zijn en een verslaving de baas worden is niet zo simpel. Als het zo gemakkelijk was had dit forum geen bestaansrecht, lijkt mij zo.

Ik ben blij voor je dat je je schaamte overwonnen hebt en weer mee schrijft. Wegblijven berokkent je nog meer schade, denk ik.

Welkom terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik ben wel benieuwd of je weet hoe het komt dat je toch de mist in bent gegaan. Herkennen van valkuilen is belangrijk(hoor mij nou) maar toch is het zo.
En ik vroeg me ook af of jij alleen aan het strijden bent. Denk je er ook over om hulp in te schakelen, als je dat niet hebt. Het is eenzaam, herstel, ik vond en vind het soms eenzaam om mijn verslaving de baas te worden. Hulp en steun kan nooit kwaad.
Ik ga sinds enige weken naar de AA. En alhoewel ik er zeer sceptisch tegenover stond ervaar ik het als helpend. Praten met mede-alkies geeft mij moed en houdt me scherp en alert. Ik geloof dat ik er nog steeds niet helemaal aan toe ben om me 'over' te geven aan het prograama, ik heb er nog moeite mee om toe te geven dat ik een alcoholist ben. Ik ben het echter wel. Maar ja...

Ik zeg ook niet dat je naar de AA moet gaan, er zijn vele vormen van hulp.

Heb een fijne dag allemaal.

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie, natuurlijk ben je hier welkom. Je hebt dit forum net zo hard nodig als de rest van ons denk ik. Ik zei eergisteren dat ik erg veel moeite had met je berichtje op het forum. Dat was ook zo, en ik hoop ook oprecht dit niet nog een keer mee te maken. Maar ik vind wel dat het mijn probleem is dat ik daar zoveel moeite mee heb. Het zegt iets over mij, niet over jou. Ik ben geneigd me ieders problemen aan te trekken, en ik kan er niet tegen me machteloos te voelen. Het is een van de dingen waar ik iets aan wil doen, maar ik weet nog niet goed hoe.
Ik ben blij dat je er weer voor gaat, en als het teveel moeite kost, zoek er dan hulp bij!

@Mick, ik zit ook weer vreselijk en de drop, en ik word er de laatste tijd ook dikker van. Heb jij daar geen last van? Het is echt ook een verslaving, en ik heb eigenlijk nog geen zin om ervan af te kicken. Maar ik wil niet dikker worden, help!

Maak er allemaal een fijne dag van! Hier schijnt de zon al uitbundig. En ik mag alweer boodschappen doen, hieperdepiep, op naar de supermarkt en de blèrende kinderen met miniwinkelkarretjes. Het blauw op mijn onderbenen was net bijna weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Dat raar soort kou noem ik vriesvliegers. Ik krijg het dan ijskoud van kop tot teen en geen trui die helpt. Afgelopen zomer had ik er een terwijl het zo'n 40 graden was op het balkon; en ik zat daar met een trui en een vest te klappertanden en ondertussen lopen de zweetdruppels van mijn lijf.
Sinds januari heb ik nog maar weinig op- en vriesvliegers gehad. Ik geloof dat ik zo'n beetje door de overgang heen ben. Gelukkig.

Ik sta lekker droog en heb mijn eerste Refusal achter de kiezen.
Ben wel opgestaan met lichte hoofdpijn en trillende handen, ik geloof dat de ontwenningsverschijnselen zich aandienen. Ik sla me er wel doorheen.

Ik denk dat het vrij rustig zal zijn hier op het forum, we zullen wel de meeste tijd buiten doorbrengen. Een fijne droge dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, als je hier alleen mocht komen als geslaagde gelukkige stopper werd het erg rustig op het forum.
Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en blijf schrijven.

Corinne: :present: Je hebt de 3 dagen volgemaakt en nu heb je de extra steun in de rug. yes!

Marion, ik kon het ook nooit langer dan 12 dagen volhouden. En maandag 16 april verdien ik de rooie penning volgens Blacky, dan ben ik een maand helemaal gestopt. Ongelooflijk. Gaat jou ook lukken, wedden?

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...