Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Goed gezegd Helena,Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Helena,Ik ben het met je eens.Vooral voor mensen die er niet bij waren, heerst hier nu een sfeer die ze niet kunnen plaatsen.Ik ben om die reden in ieder geval blij dat zich vandaag geen nieuwelingen hebben gemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Mies,Ik vergeet helemaal te vragen hoe je vakantie was en te zeggen dat ik het zeer knap van je vindt dat je ze droog bent doorgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Helena en Corinne,Bedankt voor jullie berichten en openheid, ik hoop dat jullie dit niet met een ban hoeven te bekopen. Het is toch op zich wel voorstelbaar zoiets? We zijn niet de meest stabiele groep laten we eerlijk zijn, we zijn niet hier vanwege onze zweetvoeten en een terugval is altijd mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hallo allemaal.Ik snap er geen bal van, wat er allemaal gebeurd. Berichten gewist, Corinne van streek, kan iemand mij wat vertellen? Want zo vind ik er zo'n rare sfeer hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Marion,Ik stuur je zo een pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dotske Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hallo iedereen,Heb bijgelezen ,wist wel eerst niet op welk draadje te beginnen. Was er niet bij deze morgen maar kon er wel het een en ander op uitmaken. Wel vreemd dat charlie deze voormiddag op "wie is wie" moed inspreekt aan tollie,om dan zelf een hulpkreet te sturen. Ik ben hier in belgie zelf chatmoderator geweest op een televisie-chat kanaal. Zo'n hulpkreten waren schering en inslag. Zelfs chatters die onder andere nick hun eigen sterfgeval verkondigden. Heb vaak navraag gedaan en rondgebeld en als dan blijkt dat het fake is ,sorry maar dat maakte mij razend. Maar als het echt was, tja dan voelt ge u als moderator machteloos want je kan idd niet veel doen. Nu ja, charlie ,laat eens weten aan ons of alles oke is he. En kop op!!!!Voor de rest niet veel nieuws. Ben ijverig aan het inpakken ,morgen vertrekken we. Zal echt van mijn vakantie genieten, ff geen gezeur aan mijn hoofd. Enkel genieten van mijn gezinnetje en de rust Groetjes en tot binnenkort iedereenHou het droog he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Wat lief Cpas dat je dat vraagt......het was een fijne vakantie en ik had de gevaren goed ingeschat(ken mijn alc.probleem inmiddels goed )en er zoveel weken tegenop gehikt dat ik me blijkbaar toch sterk gemaakt had.....op een paar echt zware momenten was na, was het goed te doen.Ik heb veel baat bij het gebruik van Campral.@sneeuww. lees ff bij Helena 19.27 u,Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Bedankt Mies en Helena.Mies, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Goedenavond!Ik ben gelukkig bijgepraat door iemand! Zal de naam niet noemen! Wat afschuwelijk! Ik voelde me heel erg bij Charlie betrokken en weet nu niet hoe het met haar gaat! Helaas heb ik geen telefoonnummer of prive-adres, dus ik kan niet reageren!Ik weet niet hoe ik moet denken over die actie van Tactus. Juliie reactie te oordelen, heeft die niet het goede effect, maar hoe dan wel te reageren? Het blijft moeilijk!Ik kan alleen maar zeggen tegen diegenen die er bij zijn geweest, heel veel sterkte!Laten we hopen dat we heel snel bericht van haar krijgen, zodat we niet te lang in het ongewisse blijven!Ik hoop met jullie mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Gem,Was je laatste werkdag van de week te doen? Jammer dat je in deze sfeer terecht bent gekomen.Ik hoop vooral, dat nu er steeds meer mensen op het forum komen die het niet gevolgd hebben, dat de sfeer hier zich snel normaliseert.Ik was ook betrokken met Charlie, zij was degene aan wie mij optrok, omdat ze slechts een paar dagen eerder gestop was als ik. Daarom doet een paar reacties pijn die ik kreeg n.a.v. het feit dat ik met het openen van dit draadje het andere wilde laten rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Luciene,Lief dat je aan me dacht, na wat er allemaal vandaag op het forum is gebeurd. Ik ben blij dat ik weet wat er is gebeurd, al kon ik het wel tussen de regels door lezen!Allemaal,Laten we ons niet teveel laten beinvloeden door bang te zijn wat we hier zeggen en schrijven!Tactus heeft naar beste eer en geweten gereageerd. Wat hadden ze dan moeten doen? Ik zou het niet weten! Berichten wissen is fout, maar laten staan is ook niet goed.Overigens ga ik pas maandagochtend op vakantie, maar heb wel mijn laatste werkdag gehad vandaag.Verder heb ik momenteel even geen blij gevoel door de gebeurtenissen hier.Ik wacht dus maar even af, alvorens ik reageer....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne,jij hebt naar beste eer en geweten gehandeld. Iedereen weet dat dit je niet koud laat.De reacties zijn een beetje overspannen, vandaar die reacties. Je moet het je niet aantrekken, al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Delta, ik ga niet op vakantie hoor.Ik ben gelukkig bijgepraat en ik wens de mensen die vanmorgen aanwezig waren bij de moeilijke momenten van Charlie, heel veel sterkte en laat je a.u.b. niet verleiden door de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Corinne,ik had er geen moeite mee dat je een nieuw draadje opende,het was duidelijk dat we er allemaal door geraakt werden,en iedereen heeft zijn eigen manier van reageren op zoiets,juist dit samen delen en er over napraten is goed voor wie dat wil,en verder praten over andere dingen is ook goed.Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik wil nog een ding zeggen en het dan even laten rusten, althans hier op dit forum:CHARLIE,WE ZIJN HIER ALLEMAAL ENORM BEGAAN MET JE EN WE HOPEN VAN HARTE DAT HET EEN KLEIN BEETJE BETER MET JE GAAT. WIL JE ALSJEBLIEFT AAN EEN VAN ONS PER PB LATEN WETEN HOE HET MET JE GAAT?MOCHT IK ZIEN DAT JE INGELOGD STAAT DAN ZAL IK JE MET RUST LATEN TOTDAT JE ZELF AANGEEFT DAT JE ERAAN TOE BENT OM HIER WEER TE ZIJN! JE HOEFT DUS NIET BANG TE ZIJN, DAT WE JE ALLEMAAL ZULLEN BENADEREN!HEEL VEEL STERKTE EN WE HOPEN DAT JE DE KRACHT KAN VINDEN OM WAT VAN JE TE LATEN HOREN!HEEL VEEL LIEFS EN IK DENK AAN JE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ik ga even naar dr. House kijken, zie jullie straks nog:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hoi Corinne,Bedankt voor je pb, begrijp nu waarom deze sfeer er is. Ik wens iedereen sterkte, die er vandaag bij betrokken is geweest. Ik kan me in jullie inleven, omdat ik zelf op dit forum met de toenmallige forum-leden. Oudjaarsavond, ook iets dergelijks heb meegemaakt. Ik begrijp dat Tactus, hier niets aan kan doen. Zij kunnen niets tegen deze praktijken onderenemen. Maar het zou ze wel sieren, als ze meer openheid, zouden geven i.d. situaties. En niet bot weg alles wissen en dan de draad weer gewoon oppakken. Want dit raakt de forumleden emotioneel allemaal. Is mijn ervaring geweest. En ik hoop dan ook dat Tactus, zich er eens over beraad, om de volgende keer, niet zo bot te wissen.groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Gemotiveerd, ik ben het met je eens. We zijn allemaal aangeslagen, zelfs ik, die net pas inlogde, dus voor de mensen van vanmorgen moet het een enorme schok zijn.Charlie, ik hoop echt dat het beter met je gaat en laat a.u.b. wat van je horen, we maken ons hier allemaal ontzettend bezorgd om je, dikke lieve knuffel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hoi Marion,Ook weer in het land?? hoe gaat het nu? Kun je het goed aan? Ja, toch mag ik hopen.liefs Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ferry,Ik kan me helemaal in je reactie vinden. Het is voor mij al moeilijk om hier in te vallen, laat staan voor diegenen die er bij waren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Mensen,Ik ga er nu een uurtje of zo tussenuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mies Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Ferry,dat heb je heel goed verwoord.Mies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Gem, vandaag was toch je laatste werkdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2007 Hoi Gem,Ik hoop dat je snel weer de draad kunt oppakken, want dit zal best nog weleens hier voor komen. Alcohol maakt mensen onberekenbaar. Dit heb ik geleerd, tijdens de oudejaarservaring. En doordat ik al bijna een jaar droog sta. Kan ik alleen maar tegen je zeggen. LAAT DIE EERSTE STAAN. Dan kom jij er ook wel.sterkte Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden