Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb het gezien Helena.
Wat een onzin-antwoord is dat van tactus!
Tactus:
En hoe zit het dan met ons? WIJ hebben toch geen zelfmoordmededeling gedaan?
Dat snapt een blinde vink ook nog wel, dat het hier de plaats niet is om een zelfmoordpoging te doen. Maar ondertussen is het wel gebeurd, door iemand die duidelijk heel verward was en het heel moeilijk had. Wat een antwoord zeg, die had ik nog wel uit mijn pink kunnen zuigen.
Dit forumlid heeft een noodkreet geuit, of ze het nou wel volvoerd heeft of niet, ik vind het nogal koud om dan met een berichtje te komen van: je mag hier niet zeggen dat je zelfmoord wil plegen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, alles noem ik openlijk, waarom 2x een ban.
Ik mag een slok lusten maar ben eerlijk!!

Nooit zal ik iemand Bewust kwetsen.
Ik wil het met een grap oplossen.

Het ergste is als jeje humor verliest.

Als de nood hoog zit maak ik een grap en als iemand er niet mee doen wil pech!!

Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Ik heb ook gevoelens.
Ik denk dat ze er zelf mee in de maag zitten.

Bovendien, en dit een oproep aan iedereen, ik wil niet in de sfeer blijven hangen.
Ik ben niet gevoelloos en wil ook niet gevoelloos overkomen, maar zoals de sfeer hier nu is en mensen ingelogd zijn, maar geen reacties geven, doet die meer kwaad dan goed.
Ik zit hier nu de hele middag al op eieren te lopen, maar hou dat niet vol.
Vele draadjes geleden heeft iemand als eens gezegd: we leven in het HIER en NU.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Benthe eens dat Tactus ook wat meer aandacht aan ons mag besteden.
Ook ik zit nu met een gevoel waar ik geen raad mee weet.
Maar ik heb het gevoel dat er nu niemand meer iets over zichzelf wil schrijven, wat hem of haar bezighoudt, los van het gebeurde en DAT IS BEPAALD NIET GOED.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Safi.
I'm not from yesterday, nor from the day before.
wie mij kent, kent mij als een gemoedelijk mens.

Hetgeen niet wil zeggen dat ik alles hoef te pikken.
Jammer dat sommige niet naast me wonen, dan kon je het vice à vice uitpraten, maar hier zit een enorme kloof tussen.

Een verkeerde komma, een verkeerd vraagteken,kan al verkeerde reacties oproepen

We proberen lief te blijfen, Groetjes van Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne je hebt helemaal gelijk dat je niet meer weet wat je moet schrijven. De laatste tijd ben ik toch al weinig op het forum. Lees wel maar vind blijkbaar niet meer zo de aansluiting. Ik kan alleen maar reageren op mijn manier.

Voor als je dit toch leest Charlie:

Indien ik je dragen kon

Indien ik je dragen kon
over de diepe grachten
van je getob en je angsten heen,
dan droeg ik je, uren en dagenlang.

Indien ik de woorden kende
om antwoord te geven
op je duizend vragen over dit leven,
over jezelf, over liefhebben en gelukkig worden,
dan praatte ik met je, uren en dagenlang.

Indien ik vrede in je hart kon planten
door geduldig te wachten
en te hopen tot het zaad van de vrede
in je openbrak, dan wachtte ik, uren en dagenlang.

Indien ik kon horen wat omgaat in je hart
aan onmacht, ontevredenheid en onverwerkt verdriet
dan bleef ik naast je staan, uren en dagenlang.

Maar ik ben niet groter niet sterker dan jij,
en ik weet niet alles en ik kan niet zoveel.
Ik ben maar een vriend op je weg,
voor uren en dagenlang.

En ik kan alleen maar hopen dat je dit weet:
Je hoeft nooit alleen te vechten, alleen te zijn.
Want je hebt een vriend voor uren en dagenlang.

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine liefdesverklaring

Ik ben al bijna dood, en ik
zal nooit aan mensen wennen;
zo meen ik ook geen ogenblik
je werkelijk te kennen,

maar soms, tezamen in het huis
en in éen bed tezamen.
met het behoedzame geruis
van regen langs de ramen,

heb ik wel eens een kort moment
gedacht dat ik doorgrondde
hoe ondoorgrondelijk je bent,
en dat al veel gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ja, die Jean Pierre Rawie die weet het toch weer mooi te zeggen Soothe. En nee het gedicht voor Charlie is niet van mijn hand. Het is van een zekere 'Marcel Weemaes' Nooit van gehoord maar ik vind het een prachtgedicht. Ik zal eens gaan zoeken of hij meer geschreven heeft.

Corinne: Gaat het weer een beetje? Blij dat je je door mijn bijdrage wat beter voelde. Dat geeft voor mij gelijk weer het gevoel dat hier komen toch nog een beetje nut heeft :heart:

Ik heb net van een schoolfoto van mijn kleinzoon een schets gemaakt en daar wil ik een aquarel van gaan maken. Ik maak wel vaker aquarellen maar nooit portretten dus dit wordt de eerste keer. Doodeng maar ik ga het toch proberen. De tekening is wel leuk gelukt maar met het schilderen kun je het natuurlijk helemaal verpesten. Nou jullie horen het wel.

Die arme Gem is hier nog niet geweest hè? Die weet ook niet wat ze hoort. Heeft iemand haar (en anderen waar Charlie close mee was) anders al een PB gestuurd?

Liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer bijgelezen.Ik zie dat er voor velen een spanning/ongemakkelijk gevoel is gebleven.Ik ben een tijd met andere dingen bezig geweest,zodat ik even niet aan vanmorgen hoefde te denken.Hopelijk horen we iets van/over Charlie.
@Gem. ik wilde je een fijne vakantie wensen enne hou het ADB! Mies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Delta 2

Heel goed nieuws van je hulpverlener. Het is een plezant gevoel dat je ondersteund wordt, niet?

Ik zie dat mensen zich afvragen wat er gebeurd is. Ik vind dat daar niet zo geheimzinnig moet over gedaan worden. Een forumster had het vanmorgen uitermate zwaar en heeft in een niet nader bepaalde toestand willen een wanhoopsdaad uitvoeren. Dit was te volgen via haar berichtjes. De ingelogde forumers hebben haar positief benaderd en proberen op andere gedachte te brengen. Het was heel akelig, vooral dat niemand haar kon bereiken. Niemand weet of het een noodkreet was of een echte wanhoopsdaad.
Tactus heeft betreffende berichten eruit gehaald. Misschien zou er anders een sensatie-tint van komen?
Degene die de situatie gevolgd hebben, zijn hierdoor behoorlijk van slag. Het is moeilijk om terug te beginnen over koetjes en kalfjes, of over zijn eigen probleem.
Ik vind dat we er hier niet moeten over zwijgen en indien er behoeft aan is, over berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...