Spring naar bijdragen

Donderdag 2 augustus 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanny,
ik vind het van jou wat anders. jij hebt je aangemeld. Laat dat in ieder geval een drempel zijn, vind ik.
Dat je meeleest en niet altijd meedoet maakt niet uit. Ik schrijf de ene dag meer dan de andere. dat komt niet alleen door tijdgebrek, maar ook omdat ik vind dat mijn bijdragen niet altijd een bijdrage hebben. in die gevallen laat ik het voor wat het is.
Overigens hoop ik dat het goed met je gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd

Wat mij betreft blijft dit forum hier exclusief voor mensen die zich aangemeld hebben!


Het feit dat iedereen kan meelezen vind ik niet zo prettig. Maar ja, hoe kan je anders bepalen of dit forum wat voor je is, als niet mee kan lezen!



Precies! Ik ben hier ook terecht gekomen door het lezen van de berichten. Dat aanmelden bij die Tactus schiet niet op, probeer het dagelijks meerdere malen. En we zijn toch anoniem?! Daar moet je wel goed om denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanny mee lezen en niet mee schrijven, daar heb ik ook geen bezwaar tegen. Maar niet op dit forum ingelogd zijn en dan wel meelezen vind ik een beetje een griezelig idee. Ik wil niet eens weten hoe dat kan.
Maar goed, ik ga me er verder ook niet druk over maken. Alles OK met jou?
Safi lekker gegeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, zoals ik al zei, ik denk niet dat surfers heel gemakkelijk op dit forum belanden wanneer ze niet doelgericht zoeken- en als er zo wel zijn, dan kan me dat geen barst schelen, het zal hen trouwens ook gauw vervelen denk ik :-) (niet slecht bedoeld hé ! )
Alles ok met me- ça va en jij Benthe ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Benthe

Voedsel voor moeilijke tijden...opgebakken aardappels met uitjes rozemarijn en dan geklopt ei erover met heel veel mayonaise en een koude rode bietensla met ui, appel en makreel.
Als je trouwens gewoon de website van het forum gaat kan je gewoon meelezen zonder jezelf in te loggen.
Alleen als je mee wilt schrijven moet je ingelogd zijn.
daarom zijn er ook zo veel deelnemers en maar zo weinig schrijvers.

Moet jij trouwens niet klaar maken voor je lief.
gaan jullie wat leuks doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannetje komt pas laat in de avond Safi. (Beetje eerder thuis dan verwacht, beetje later thuis dan afgesproken, zo blijft het spannend.) Jouw troostmenu doet me erg denken aan het boek Heartburn waarin de schrijfster vertelt dat er maar 1 gerecht zo goed is tegen verdriet als zelfgemaakte aardappelpuree met veel zout, peper en boter.
Hanny je hebt je PB vast alo wel gezien.
Wat zijn die PB-boxen altijd snel vol zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gemotiveerd

Inderdaad je moet je eerst registreren, maar wat stelt dat nou voor....



Volgens mij niet, hoor. Ik heb eerst gewoon meegelezen, voor ik dacht: hier kun je wel eens wat aan hebben. Dat is juist het punt, dat laagdrempelige, denk ik.

De anonieme, nu naar z'n werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
ik wil je een heel leuk en ontspannen weekend wensen!
Jammer dat je je hier wat minder thuis voelt, aan de andere kant ben jij al zo lang hier dat het wel logisch is dat je wat meer afstand gaat nemen.
Wil wel horen hoe het is geweest hoor en ook de uitslag van het proces met je buren!

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...