Vie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Hoempapa, hoempapa, de hele fanfare, en als we allemaal meelopen meiden... dan hebben we een optocht! Nog iemand een heel lekker anti-gremlin eettip? Ik moet straks nog boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Ik voel me eindelijk weer eens een dag lekker en nu gaan jullie allemaal lopen depri-en? mag hoor.. het is nou eenmaal zoals het is en het gaat zoals het gaat. Ik heb mijn vrije dag vandaag, dus mijn vaste dingen, smorgens eerst hardlopen, daarna tutten, douchen en rommelen en dan rond 1 uur richting de stad... als ik een slecht humeur had gehad was het dan ook een petdag geweest.. ging eerst naar het lab om bloed te prikken... sluit om half 1.. okee.. toen naar de kringloop.. dat viel mee, en toch nog een leuke broek gescoord, totaal fout, zwarte spijkerstof met witte stiksels (strepen) maar daardoor erg grappig, verder nog wat schilderijlijstjes gekocht daar en een digitale weegschaal want de mijne is stuk.Okee, dat ging allemaal goed dus, toen naar de Bieb.. boeken ingeleverd.. andere boeken zoeken, gelukkig hadden ze het grote ooglaserboek.. de plussen en minnen van ooglaseren.. tenminste volgens de computer.. eerst zelf zoeken.. nummertje 605.3.. jaja, wel .1.3, .1.4, zelfs .2.. en dan verder naar .4... maar dus geen .3.. tijdens het zoeken werd mijn naam omgeroepen.. huh? okee, teveel boeken ingeleverd waaronder een prive boek... die kon weer mee terug..daarna dus samen zoeken met de klantenservice naar 605.3.. maar niet gevonden, toen maar andere leuke boeken uitgezocht.. helemaal blij, kom ik bij de balie, heb ik mijn bieb-kaart helemaal niet bij me... jammer, lever maar weer in.ach, zo ben je weer heerlijk anderhalf uur zoet!Ik mag zo weer lekker met hond naar het bos! elke dag weer feest! al die bomen, de rust..gewoon lekker buiten mogen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Benthe:o hahahaTapas, kan je hier horen stampen, voorzichtig he!OOOOOh, wat vertoon ik uitstelgedrag. Ik herken dit ook zo nog van vroeger. Huiswerk maken, altijd afgeleid, altijd ergens anders mee bezig om maar niet te hoeven doen wat ik moest/wilde gaan doen. Errug. Very interesting om dit te onderzoeken. Heeft ook te maken met faalangst. Is wat ik schrijf wel goed genoeg, doe ik wel goed genoeg mn best, denkt die ander dat ik mn best heb gedaan. ZUCHT......Ik word soms zoooo moe van mezelf. En ik doe het voor MEZELF dus wat doet het er nou toe wat een ander ervan vindt???Het heeft vandaag ook te maken met het niet hebben van een plan. Ben ziek thuis(maar niet griepziek) en als ik niet iets bedenk voel ik me niet goed. Of als ik iets bedenk en ik hou me er niet aan, voel ik me ook niet goed. Schuldig, ga me waardeloos voelen, piekeren, stel alles uit, ga op andere mensen zitten vitten, of ze nou in de buurt zijn of niet. Mn gedachten worden negatief en hoppa, down the drain she goes. En het is niet dat ik nix gedaan heb vandaag, heb al gesport, dus toch wel iets. Maar goed, kan er een heel verhaal van maken;tijd voor actie want het werk doet zichzelf niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 BentheWitlof salade met banaan en sinaasappel met kerrie/gember/mayo dressing met vegetarische Javaanse schijf en opgebakken aardappels doet bij ons wonderen.Ik ga Scottish Broth maken maar dan zonder vleesTapaswat een verhaal...zie mezelf lopen.Ik was net ook even in de natuur met de windhond op fiets want dat doet ze 's middags graag maar ik heb geen energie...alles doet me zeer ...misschien toch een griepje...vandaar die gezonde soep als oppepper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Rundertartaartje(doe es gek, neem er twee), veldsla, veel, met fetta, olijfjes, pijnboompitjes. Koop een paar lekkere verse bruine bolletjes, smeer daar wat roomboter op en klaar is Benthe. Serveer een heerlijk koel glas water bij dit gerecht en dan wens ik je een smakelijk maal.Loop ff met je ogen dicht(toch goed uitkijken)langs de wijnschappen en bedenk jezelf dat je echt, echt, echt niet meer wilt drinken. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Hmmm, dank voor de tips, ik ga ze combineren. Pijnboompitten, daar vreet ik zomaar zakken van tegelijk naar binnen. Veldsla is favoriet, maar rucola vind ik nog lekkerder. Wat te denken van sliptong met een sausje van curry, sinaasappel en verse gember? Safi de laatste dagen heb ik zo'n idee dat jij naar de sauna moet. Gewoon alles uitzweten en jezelf lekker verwennen. De knoken door en door verwarmen. Is daar geen mogelijkheid toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Wat áls je alles al in huis hebt, BamBam??? En geen zin hebt om het weg te gooien............?/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Dag mensen.. als ik nou zeg dat ik weer gedronken heb, wat zeggen jullie dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 nok nok nok nok mag ik ook binnen ikke lekkere siesta gedaan is een beetje andere verslaving geworden maar ik doe er niemand mee kwaad integendeel denk ik want de babypoesjes vinden het zalig om zich in de zetel tegen mijn buik te nestelen vanavond maak ik zelf gemaakte frietjes klaar met een karbonaadje zoals jullie nederlanders dit noemen en een pepersausje , de frietjes maak ik nog op oude wijze in een frietpotje op het vuur charlie voel je u een beetje beter ondertussn ??tapas in nederland onlangst zo een kringloopwinkel gedaan en mooie japanse vaas gekocht veel leuker in nederland die kringloopwinkels als hier ik bedoel groter bambam verzorg je ziek zijn zo ik ben er weer even vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 dan kunnen we elkaar een handje geven, Kohtje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 nee dus Blacky, ik voel me niet beter.........voel me zwaar k*t.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 godsie, wie helpt me dit patroon te doorbreken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 lieve Charlie, elkaar een handje geven.. en wat dan?? samen hand in hand de afgrond induiken?? Dacht het niet he?? Ok, handje geven is warm en liefdevol. Maar de strijd tegen alco is kil en eenzaam. Ondanks alle goede raadgevingen, handreikingen is en blijft het een strijd die je ZELF moet klaren. Jij, maar ikke ook. Ik krijg steun uit alle hoeken en gaten, maar degeen die moet stoppen met drinken ben ik helemaal alleen, nakende niksie, zelf!! Ik geef je graag een hand, je laten weten dat je niet alleen staat in je eenzame strijd. Dat is de enige overeenkomst. We zijn allemaal eenzame zielen die het zelf moeten klaren. Je weet dat je niet alleen bent, maar je moet het wel alleen doen. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Nou Charlie, jij zelf.... misschien?Maar dat is natuurlijk wel een EEEERRRUG open deur hè, dat had je zelf al honderd maal bedacht.Kohtje als jij dat zegt dan zeg ik, zonde joh, jammer dan, en dan vraag ik: waar was je vastberadenheid op dat moment? Hoe kwam het dat je er geen weerstand aan kon bieden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 tja lieve Benthe. Misschien heeft dat iets met verslaving te maken of zo??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 En Koh, lukt het beter met drank?Je klinkt niet zo jofel en dat kan ik begrijpen. Het is zo fnuikend voor je zelfbeeld om elke keer weer op je bek te gaan, daarweet ik alles van. Ik hoor je als je zegt dat je het zelf moet doen. Maar Koh, je hoeft niet alles alleen te doen.Ik wens je wijsheid om je pad te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Bammetje, ik ben momenteel (zoals menig alco zal herkennen) niet in de stemming om het buiten mezelf te zoeken. Ik ben gewoon zielig en hopeloos... snap je??? dus ik zal nu stoppen met schrijven en geen hulp meer vragen want dat is toch vragen met de deur dicht.... Kom later wel weer eens terug!!!Liefs, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Ach schei toch uit Koh, wat een dooddoender is dat nou weer. Ik heb gedomme 15 jaar lang 2 liter wijn per dag naar binnen gehesen en ik ga nou heus niet opnieuw beginnen, en zeker niet onder het mom van, dat is zeker verslaving. Oh oh wat zijn we zielig, we zijn verslaafd dus we kunnen het niet helpen.Je kan het WEL, alleen waar is je spirit, waar is je bezieling? En je mag me gerust terug op mijn kop geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Koh, cut the bullshit. Jij wilt drinken op dit moment. Je komt hie r steun zoeken als je al gedronken hebt. Hoe komt het dat je de weg niet weet te vinden als je nog niet gedronken hebt. Weet je niet meer hoe je computer werkt? En helpt een glaasje omdat weer in orde te maken.Ben je al bij de AA geweest, dat was je van plan, weet je nog. Het doet me verdriet Koh om te horen dat je weer aan de zuip bent. Ik kan mn ervaring met je delen en zeggen dat het niets gaat oplossen. Je rotgevoelens komen morgen dubbel zo hard terug en dan is de cirkel weer rond.Maar ik loop lang genoeg mee om te weten dat als iemand de knop niet omzet ik kan lullen wat ik wil maar dat het dan toch niet gaat helpen.Er is een andere weg Koh, die zonder drank. Niet gemakkelijk maar toch beter, althans voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 @koh:Dan zeg ik: "ZUCHT" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Goed idee Koh, kom terug als je nuchter bent, de drankjank is geweken, en ik ben 1 en al oor. En wil naar je luisteren en mn ervaring met je delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Koh, een hand, de rest moet ik idd zelf doen....hoe moeilijk ook.....Succes, ook jij!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Benthe, je klinkt cynisch??? Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Koh,Ik zeg een woord, dat ik hier niet mag schrijven.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 4 september 2007 Rapport Share Geplaatst 4 september 2007 Charlie als ik cynisch klink is dat helemaal niet de bedoeling, wat vond je precies cynisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden