Spring naar bijdragen

Woensdag, 12 september 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tolie, shoot en jammer, kan me je k*tgevoelvoorstellen, maar niet teveel ondergieten, hoor. Enfin, de gooi maar weg raad heb je al gehad, doen. En An, JIJ NEEMT DAT GIF NIET! Zo, zo schrijf jij dat ook altijd, da's duidelijk, dus. En Flip gaat weer lekker schilderen, helemaal voor mekaar, muziek, schilderen. Kijk maar uit met die wolkenatlas, die pakt je!
Gem, die eerste kamer is nog niet eens klaar, maar ben dan ook de hel middag uithuizig geweest. Drie lagen, en echt pas na elkaar te verwijderen. Nou had ik eerst de spaanplaat gedaan, dacht dat dat het moeilijkst was, maar het hardboard is nog veel moeilijker! Heb ik weer. Het Kl*terigste voor het laatst bewaren. Vanavond Frost, dus weinig aktie. En die waarneemfunctie waar je niet/nauwelijks onderuit kon: gewoon je normale best doen, je niet gek laten maken en niets mee naar huis, ook niet in de kop. 9 to 5, baby, and close the door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal

quote:

Gisteren avond wist ik dat er een moeilijk moment ging komen, moest naar een vergadering, dat vind ik verschrikkelijk, was bang dat ik bij thuiskomst zou drinken, heb voor ik weg ging alles voor thee klaargezet, hoefde alleen maar het knopje van de waterkoker aan te zetten, en heb een stukje oude kaas op een schoteltje in de koelkast gezet (niet in de limonade en bierkoelkast uiteraard) en gelijk achter de pc gegaan als afleiding, werkte goed, had het me zo voorgenomen dat ik niet echt moeite had gehad, misschien hebben jullie wat aan die ervaring, kan je het ook proberen.

dat was een goeie aktie van je..zeker het proberen waarden dat sporten is ook een goeie heb alleen geen ene cent om uit te geven ...moet leven van 5 euro per dag en daar moet alles van...eten, benzine, hondevoer en kleding...dsu sporten moet bij mij maar ven in de buitenlucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff...geprobeerd om alles te lezen van vandaag en mijn Pbtjes te beantwoorden...wat een taak(straf) voor een paar dagen wegblijven:angry::D
Weet gewoon niet meer wat ik moet zegen.
En ik sta normaal niet gauw met mijn mond vol tanden.
Kate, Kaia, Water, Femmy...zet hem op...versla die Gremlin.GRRRRRRRRRRR

Bovendien wil mijn hond uit.
Weet niet meer wie het vroeg over mijn man en het feit dat hij vanavond drinkt(Gem?)
Nee hij is nog steeds heel beperkt bezig maar wil het anders aan pakken dan mij maar toch wel op een ADB manier.
Ik heb er geen moeite mee vooral niet omdat het buiten de deur is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben er ook weer, viel me toch niet echt mee in het huis van mijn ouders, als je de keuken via de achterdeur binnenkomt liggen daar al de flessen rode wijn.. klein wijnrekje maar hoor, dan de koelkast opentrekken, 2 biertjes, lekker koud.. even kijken of er nog blikgroente is in de kelderkast... oef, whisky, cognac, likeur, rum, jenever, kirsch, dessertwijn, witte wijn... jezus wat hebben die mensen een drankvoorraad zeg en dan ben ik nog niet eens in de voorkamer beland.. naast de openhaard nog meer flessen rode wijn, van die oude goeie.. en in de kast voor nog eens een voorraad sterke drank, het lijkt verdorie wel een bar!! hoewel, volgens mij kun je in een bar tenminste nog ergens frisdrank vinden...

ik heb flink staan meppen met mijn handtasje.. die gremlins stonden overal naar me te lachen.. soort proppers die je een disco binnen willen slepen..
maar ik heb het drooggehouden alhoewel ik wel flink heb gevroten vandaag, tja dat moet dan maar! dat was de liefste gremlin die er bij zat.

Gem, lastig op je werk.. probeer het als een uitdaging te zien om je grenzen te bewaren, je kunt niet meer dan je kunt en probeer dat ook je manager(s) duidelijk te maken als ze niet tevreden zijn.. wie weet kun je daar een nieuwe start maken? sterkte in ieder geval en probeer niet meteen voor de 200% te gaan al willen ze dat nog zo graag!

Safi, verslavend he, zo'n forum!! soms wil ik gewoon niet lezen maar het lukt me niet, bang om het allemaal niet bij te kunnen benen.

quera, fijn dat je opstandige bui over is, het zijn vaak ook buien en misschien moet je de volgende keer gewoon even flink stampvoeten en als een 5 jarig driftkikkertje tekeer gaan, soms gaat het dan sneller over hihi... zie zo'n liggend kind voor me die met haar vuisten op de grond slaat.. ik bedoel dus, geef er aan toe, aan dat gevoel, niet aan de drank des te eerder gaat het over.

Ik vergeet vast veel mensen maar na het lezen tot pagina 7 ben ik de eerste 6 pagina's alweer kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach Femmy, jij ook al, het valt me toch wel op, ook in het verleden dat juist als we stoppen met drinken die partners er opeens geen heil meer in zien, Zien ze dan liever die dronken tor, of denken ze dat je nu sterker bent om het nieuws te kunnen verdragen? Ik snap het echt niet. Ik vind het rot voor je Fem, sterkte!! en echt, dit gevoel ga je ook overleven zonder drank al kan je je dat niet voorstellen. Echt, het gaat je lukken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Femmy,

Hier nog een onlangs door haar partner verlaten schaap.
Voor mij voelt het als een rotstreek.
Als hij me zou verlaten als ik nog zou drinken, oké, daar kan ik inkomen.
Maar net als ik stop met drinken.....terwijl voor hem dat de big issue was in onze realtie.
Onbegrijpelijk...
Kweet wat je voelt.
Sterkte Fem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Femmy
Heel veel sterkte, het is niet niks allemaal hou je taai!

quote:

Originally posted by:
tapas

quera, fijn dat je opstandige bui over is, het zijn vaak ook buien en misschien moet je de volgende keer gewoon even flink stampvoeten en als een 5 jarig driftkikkertje tekeer gaan, soms gaat het dan sneller over hihi... zie zo'n liggend kind voor me die met haar vuisten op de grond slaat.. ik bedoel dus, geef er aan toe, aan dat gevoel, niet aan de drank des te eerder gaat het over.

Ik moet eigenlijk wel lachen Tapas want ik zie het ook zo voor me!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem. Goodnight thee vind ik erg lekker, rooibos caramel en rooibos honing vind ik erg lekker en ik heb ook ideaal gewicht thee, in de hoop dat ik groei en mijn lengte meer in verhouding met mijn gewicht is.

Corrine, dat wat mijn man betreft dat gaat echt sleuren worden, hij keek me aan of ik zwaar gestoord ben toen ik het hem voorstelde, hij zei dat hij wel belangrijkere dingen te doen had dan sporten, ik heb hem gevraagd wat belangrijker is dan om aan je gezondheid te werken, hij geeft niks om sporten in de sportschool, vertelde hem dat hij het ook niet leuk hoeft te vinden, als ie maar gewoon wel gaat. Nou ja op dit moment is de stand van zaken dat ie vanmiddag nog pissig was en na er een paar uurtjes over nagedacht te hebben overweegt ie mee te gaan. Tja......., mannen....., en dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld zijn....

Safi, leuk dat je even komt buurten. Buiten sporten is toch ook leuk, hardlopen of fietsen, enz..., er is genoeg mogelijk, bij recratiegebieden is vaak zelfs in het bos of bij een meer buiten fitness aparatuur te vinden. Mocht je toch het liefst naar een sportschool gaan, heb wel eens gehoord dat de gemeente een budget heeft om te sporten voor mensen die van heel weinig geld hebben moeten rondkomen, in ieder geval voor kinderen, misschien ook voor volwassenen, je zou kunnen informeren.
Vroeger altijd graag gesport, maar sinds ik moeder ben schiet er van alles bij in, kids en husband first, ben het pas sinds een paar maanden zat, maak weer muziek en nu dan sporten.

Soothe, dan waren er toch bestanden op je pc denk ik die beschadigd waren of conflicten gaven, ad-ware hoort mi standaard in de pc-ehbo kist te zitten, zie het als viezigheid weghalen en ontsmetten om infecties en rottigheid te voorkomen.
Hoop voor je dat ie het goed blijft doen.

Voor iedereen die het moeilijk heeft een cyberknuffel (ook voor iedereen die het niet moeilijk heeft).

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Femmy en Xienix, ik ben dan wel niet verlaten door mijn man, maar het voelt wel zo. Ik zei vanavond voor het eerst iets over mijn enorme 'trek'. Nu al een maand niet gedronken en hij heeft er niks over gezegd, hoeft ook niet. Maar nu wilde ik toch wel een beetje bemoediging, gaat hij RUZIE met me zitten maken over iets onbenulligs, ik voel me dus ook echt harstikke in de steek gelaten.
Ik werd echt wel boos van binnen. Maar goed vandaag doorstaan.

Safi, gezellig dat je er weer bent en BAMBAM, wat betekent dat ikoontje nu eigenlijk??? of gaat me dat niet aan? :):

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal,
Ochtendmelange van AH vind ik (en anderen die ik het laat proeven ook) heel lekker. Is er ook van Zonnatura, maar ik vind die van AH het lekkerste.
Ik ben niet zo van de rooibos. Goodnight van welk merk?

Safi,
als hij buiten de deur drinkt, snap ik dat het niet zo'n probleem is. Gelukkig voor jou drinkt hij dus weinig.
Is fijn, ook al moet je het altijd zelf doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
mijn man drinkt bijna niet meer, omdat ik gestopt ben. Hij steunt me, maar hij snapt er niet veel van. Begrijpt zoiets als trek hebben niet. Snapt niet dat ik een heel proces doormaak.
Ik geloof niet dat je het kan snappen als je zelf niet verslaafd bent geweest aan het een of ander.
Hij rookt namelijk ook niet en ik dus wel:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fem, positief van je om het te zien als iets wat je ook sterker maakt! want dat is uiteindelijk zo, alleen voelt het nu nog niet zo. Ik zag het in die groepstherapie ook zo vaak hoe relaties gingen veranderen als degene die in therapie zit sterker wordt.. of de relaties trokken het niet omdat de partner niet mee wilde veranderen of ze werden er juist sterker van.

Elk einde luidt uiteindelijk weer een nieuw begin in, alleen weet je nog niet hoe dat er uit gaat zien en dat is zo moeilijk.

Zeg, ik ga het weer proberen, op tijd naar bed gaan.. neem het me elke avond voor, ik wil er rond tussen 11 en half 12 in liggen en ik lig er uiteindelijk dus nooit voor half 1 in... maar ik ga weer een poging wagen.. dus tot morgen en trusten iedereen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...