Spring naar bijdragen

Woensdag, 12 september 2007


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 174
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed Plan Haddock heb zelf ook mijn doel eerst maar weer op drie maanden droog staan gezet...dat is 1 maand meer dan de twee maanden die ik net achter de rug heb...nou ja min twee wijntjes...maar hé een kniesoor die daar op let.

Cal jij ook sweet dreams..en je hebt niet alleen ons maar ook je kerel maar weer even mooi kunnen motiveren tot gezonde dingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,
Het is inmiddels laat dus ik pik er van vanmiddag nadat ik weggegaan was alleen maar wat uit.

Ik heb nog niets gehoord van de kant van Joann en zelf heb ik geen telefoonnummer. Ik hoop dat het goed gaat met haar. Zodra ik wat verneem, licht ik jullie in.

Wat vervelend dat aantal mensen gremlins op bezoek had. Nooit leuk. Hoop dat ze inmiddels de deur zijn uitgewerkt.

Ik heb alles in een supertempo doorgelezen, dus als mijn reacties niet kloppen of aan de verkeerde gericht zijn of iets heb gemist of overgeslagen, vergeef mij.


@Marieke,
Gelukkig staan de agenten aan jullie kant. Maar vervelend is de situatie nu weer voor je zoon, heeft ie weer een reden te meer om niet de deur uit te gaan.

@Benthe,
Hier schoot ik in de lach:

quote:


Originally posted by: Benthe

Wel grappig, toen ik nog van alles naar binnen goot en ik een zakelijk gesprek aan het voeren was, dacht ik ook altijd: ze weten vast niet wat een enorme dweil ik 's avonds ben!

Maar aan de andere kant, wat weet je dan eigenlijk van je gesprekspartner? Dat kan in zijn vrije tijd wel een seriemoordenaar of belastingontduiker zijn of een pyromaan. Of misschien zelfs ook wel een alcoholist! Of misschien gewoon iemand die net als bijna iedereen, net zo onzeker en soms weer zeker haar of zijn weg zoekt.
unquote
Je krijgt dus vergoed door de verzekering, nou dat is wel prettig.

Gem,
Voel me inmiddels tiptop, vanochtend nog niet echt, maar later knapte ik wel op door wat telefoontjes te plegen. Ben alweer volop aan het zoeken. Was vanmiddag met mijn vriendin op stap om die wat op te vrolijken. Hebben goed gelachen, maar nu was ze weer down. Even gechat, nu voelt ze zich ietsie pietsie beter en werd al melig voor ze er erg in kreeg. Rottig die stemmingswisselingen.


BamBam,
Leuk die schoolstoel.

Safi,
Hoi. De Celestijnse Belofte heb ik mezelf cadeau gedaan, net als De Alchemist. Ik moet ze nog wel lezen, maar zit momenteel de Potter boeken weer te lezen. Was in de bieb vanmiddag en heb natuurlijk weer 3 boeken gekocht, kon het niet laten, nou ja, 50ct per stuk.

Tolie,
Alles weggegooid en opnieuw begonnen? Hoop van wel. De moed niet opgeven. DOORGAAN.

@Calimero,
Ach mannen, maar als het goed gaat hij toch een keertje, nou wie weet raakt hij eraan verslingerd. :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,

Ik moet je even mijn excuses aanbieden. Het spijt mij dat ik je zo aangevallen heb. Het wsas zonder reden.. Ik heb hulp ingeroepen en volgens de hulp ben ik over mijn kookpunt gegaan.
overmoeid lichamelijk zowel als geestelijk.
het is geen excuus maar het is even de enige die ik heb. Dus ik hoop dat je die even ervaart.
Het spijt me,
Anjo
,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kransgenoten, ga ook zo bedwaarts. Morgenvroeg met meisje naar ziekenhuis, inleidend gesprek voor haar kaakoperatie. Ze ziet er erg tegenop, dus ik ga lekker mee.
Hier is de gekte ook toegeslagen, over beloning gesproken. Ben stiekem bezig 'n ouwe Jag te kopen, heb er al 'n paar bekeken. Moet kiezen tussen XJC en Mk 2. Ga daar lekker van dromen. Wie weet zie ik in dromenland het licht. Droom erg veel, de laatste tijd, tot zelfs de ouwe middelbare school aan toe. Eerste liefdes enzo, heerlijk, af en toe.

Mach's gut, alle, en hou het droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even nog citaatje van RJB, wie weet, herken je het:


Uit August Willemsen, De Val: "Een niet drinker begrijpt (dat is bekend) op een gegeven moment niets meer van een dronken of drinkend iemand (dat is niet hetzelfde) - ook niet wanneer de een en de ander (dat is minder bekend) dezelfde persoon zijn". Ik las het boek gisteren in één ruk uit. Prachtig geschreven, gruwelijk mooi, niet overal even één op 'één herkenbaar, maar raak, eerlijk, alsof er nagels over een schoolbord krassen.

Het is dat boek wat ik jaren geleden al van m'n zus kado gekregen heb.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...