xienix Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: CPASXienix, Merk je nog niet e.e.a. aan je uiterlijk en innerlijk. Marion, Fris en fruitig als een blozend appeltje. Ik voel een zachte, veerkrachtige huid en daar heb ik geen dure crème voor hoeven kopen. Jawel, ik zie wel wat (Soothe!! ) aan mijn gewicht en mijn buik is een stuk minder.Innerlijk voel ik me sterker en ik ben vrolijker.Maar dat hoofd....Maar zal dan ook wel weer goed komen. Hoop ik.Bijna middernacht dus hoogste tijd om diep onder het dekbed te kruipen.Lekker slapen allemaal en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xienix Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Dani, heel herkenbaar.Je bent waarschijnlijk zo bezig met het niet drinken dat er voor andere gedachten minder plaats is.Ik ben ook nog regelmatig vergeetachtig al merk ik wel dat het iets verbetert.Ben je vergeten welkom te heten bij wie is wie maar bij deze een warm welkom!Dag 12, je gaat super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Haha, Corinne,dag één zal je bedoelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Dank voor jullie geruststellende woorden, het hoort er dus allemaal bij. Ik kan me niet herinneren dat ik hier 4 jaar geleden ook last van had. Of zou het verschil maken dat ik toen medicatie slikte?Ik ga maar eens even op internet neusen wat ik (eventueel) nog meer te verwachten heb. Tot later,Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Hoi Dani Je was al verkouden en je had al hoofdpijn.Maar het lijf gaat registreren, eigenlijk een goed teken.Het centraal zenuwgestel wordt wakker.En denken kan ik ook niet, kan ook mijn aandacht nergens bijhouden.Toen ik dronk wel!!Lezen, lukt voor geen meter.Alles heel herkenbaar!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: DaniOndanks dat ik de hele dag door water drink had ik de hele dag barstende hoofdpijn. Of dat nu komt omdat ik gelijk met de drank ook met de Ibuprofen, die ik als Smarties slikte, ben gestopt of omdat ik verkouden aan het worden word weet ik niet. Had iemand van jullie hier ook last van in het begin? Vreselijk, ik had de eerste weken minstens net zoveel hoofdpijn als toen ik dronk. Met name op zaterdag! Ik heb ontdekt dat ik op zaterdag evenveel koffie moet drinken als door de week op mijn werk, dan gaat het beter. Maar soms heb ik er nog steeds last van. quote: Moet mezelf nu continu dwingen om 1 ding tegelijkertijd te doen anders verlies ik het overzicht. Vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat ik na het stoppen helderer zou worden in mijn hoofd en merk nu dat ik chaotischer wordt en moeite heb me te concentreren. Begin ook veel gevoeliger te worden voor geluiden en wordt er sneller door afgeleidt of raak geïrriteerd erdoor. Klinkt dit jullie bekend in de oren? Dani Ook dat klinkt bekend, ja. Ik denk dat je hoofd gewend is voortdurend te moeten compenseren voor het alcoholgebruik of de kater. Het moet volgens mij wennen aan de nieuwe toestand. Bovendien was je je er na de nodige glazen alco niet meer zo van bewust dat je ook wel eens iets vergat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Onmogelijk om alles bij te lezen, doorheen gehuppelepupt en volgens mij doen we het allemaal harstikke goed. Ik las van Dani, heb ik nog niet goed gevolgd.Maar ik moet wel even vermelden dat ik vandaag alle soorten wijn heb getrotseerd. Ze vlogen letterlijk de tafel over. Leeg, hup een nieuwe, ik met justje en watertje. EN IK HAD GEEN TREK. GEEN trek en niet gedronken, niet te geloven. Het huis staat hier ook vol met wijn voor morgen.Nou ja, VANDAAG drink ik dus niet meer want ik ga naar bed.SOOTHE ZET 'm op, we gaan dooooooooooor. Toli: dag 1, gelukt??? volgens mij wel he.Karinneke: dag 1 gelukt?????? ja toch zeker!!!ben benieuwd, alhoewel morgen ook weer druk, druk, druk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Ik vergeet trouwens erbij te vermelden dat die concentratieproblemen beter worden. Ik kan me nu meestal goed ergens op concentreren, en dat is erg prettig. Ik had ook altijd het gevoel dat ik me goed kon concentreren toen ik dronk, en ook dat ik gemakkelijk meer dingen tegelijk kon doen. Nu vraag ik me af in hoeverre dat inbeelding van mij was.(spatiebalk hapert) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 An. Haddock is de machinist, of de stoker.(zegt hij zelf!)Dus jij ook,On the waterwagon,ga maar mee!Groetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 quote: Originally posted by: TolieHaha, Corinne, dag één zal je bedoelen.... 1 minuut over 12, dag een? Of heb ik het mis, Tolie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Xienix,Welterusten en het komt goed met je hoofd.@Tolie,Maar die ga je volmaken. Beloof het jezelf.@Anna,quoteBovendien was je je er na de nodige glazen alco niet meer zo van bewust dat je ook wel eens iets vergat! unquoteDat zou weleens heel waar kunnen zijn.@An,Dat heb je uitstekend gedaan vandaag. Morgen lukt het je ook. Toch wens ik je alle sterkte. Zou het er zelfs nu nog moeilijk me hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Tolie. Als dat zo is krijg je een virtuele zoen. Of je wil of niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 CPAS/Corinne: ik vind het zo bijzonder hoe jij werkelijk op iedereen reageert, je bent een schat!!! En ook al is jouw aandacht natuurlijk heerlijk (!), toch hoop ik dat je ondanks dat vooral ook heel erg voor jezelf hier kan zijn, ajbwib ;-)Trouwens, ik heb ook erg gelachen zonet om jullie dronkemans cq vrouws escapades. Zo heeft mijn kat een keer een grotemensenplas naast de kattenbak gedaan. Of was dat de kat niet?? An, wat geweldig dat je geen trek had! Blijkbaar zit er nu iets anders tussen je oren, good 4 you! En morgen weer lekker fris een nieuwe dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Corinne ik neem me nu echt voor dat wanneer ik echt trek krijg, geen smoezen te verzinnen en direct op het forum te schrijven. Desnoods midden in het feestgedruis. Ik voelde me zo trots vandaag en zo goed toen ik thuis kwam. Nuchtere kop, ik zie er weer goed uit, mijn zelfvertrouwen is harstikke terug, mijn angsten weg, sjemig, wat wil een mens nog meer. Man blij, kinderen blij, iedereen blij.DIE STINK ZOOI MOET IK GEWOON NIET HEBBEN, vandaag dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 dag allemaal... piep..??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Welterusten lieve mensen, see you tomorrow!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Ik ga er ook van tussen, lekker tussen de vandaag gewassen frisse lakens.Gefeliciteerd allemaal die het vandaag droog hebben gehouden.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Tolie,En om het jezelf makkelijker te maken: gooi alles wat je nu nog hebt door de gootsteen en geef jezelf huisarrest morgen en als je niet hoeft te werken maandag en dinsdag, blijf dan ook binnen.Zo is het mij ook gelukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 An, je hebt de gevaren goed overwonnen.Hallo Knuffie, hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 @Kaia,:$@An,That's the spirit.Altijd welkom op het forum.Welterusten.@Knuffie,Kiekeboe.@Dani,Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Hier ook in 't mandje, zoete dromen, kransgenoten.Soothe, check mail, moet JIJ lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Piep, Knuffie. Alles goed met jou? Leuk je te zien, alleen kan ik niet blijven. Ik zit vreselijk te gapen, dus ik zoek mijn bed op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Haddock, Anna,Slaap lekker.Alle anderen die hun bedje opzoeken: ook een heerlijke nachtrust toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Welterusten allen.Nighty night, sleep tight and don't let the bad bugs bite you.pleasant dreams!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst 15 september 2007 Haddock reac Mail. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden