Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 september

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe,

Nu lig ik niet in bed hoor. Het is niet alle avonden als gisteren. Bovendien ik ben flink uitgeslapen en hoef vandaag echt geen dutje.

En die gremlin kun je wel een zetje geven in de goede richting, met een vliegenmepper of een schop onder zijn achterwerk.

Ik heb wel zin om zijn staart tussen de nietmachine te steken. Oh en dan ga ik de perforator gebruiken. Dan maak ik er een bolletje van en roep ik de katten voor een potje pootgremlintbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dat gebroken hartje Safi?

Water schei uit, maak jij je daar boos over? Wat dat betreft heb ik nu een dijk van een blok voor mijn hoofd gezet. Ben er achter dat dit niets meer te maken heeft met regeren, maar alles met macht en geld en persoonlijke status. Je weet toch dat al die mensen een persoonlijke coach hebben voor hoe ze leuk over kunnen komen? Ik kijk op tv niet eens meer naar dat lege geklets. Als ik nou echt aan de fles wil, ga ik wel weer eens een debat volgen.
Tenzij ik echt melig ben ;), want dan kan ik er wel om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
CPAS

Verzekeringen zijn al lang niet meer wat hun oorspronkelijke opzet was, nl. allen evenveel inleggen om als er iets gebeurt met eentje de schade te vergoeden.Woon je in de grote stad (al is dat al generaties lang) moet je meer inleggen om minder te krijgen.

Het is allang veel erger: zoveel mogelijk incasseren, zo weinig mogelijk uitbetalen. Maar ik kan ook niet tegen die valse claimers. Ach, de wereld wordt te groot, sprak de oude l*l.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat doe ik als ik boos ben ?
in eerste instantie van mij af mailen mogelijk soms naar een vriendin , soms aan mijn eigen adres en soms nadien deleten .
wat mij ook enorm helpt is mijn neus in ying en yang hun vel steken en hun knuffelen daar wordt ik rustiger van
film aan het kijken over verslaafde 14 jarige tiener verslaaft aan sex en drank ;-((
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb wat leuks meegemaakt vandaag. Ik heb namelijk angst voor bruggen en moet regelmatig over een grote brug en dat brengt dan de nodige paniek met zich mee. Iedereen die zelf van een bepaalde angst last heeft zal zich daar wat bij kunnen voorstellen denk ik. Bovendien komt er dan nog eens bij voorbaat de spanning van red ik het wel of red ik het niet om de brug over te gaan. Het is ook nog eens een lange brug.
En vanmiddag ging ik over diezelfde brug en realiseerde me ineens dat ik niet bang was. Ik raakte niet in paniek en dat voelde goed en ook hoopvol! Alsof je een cirkel hebt doorbroken, al heb ik niet de illusie dat ik nooit meer angstig met bruggen zal zijn. Maar dat het niet meer bij voorbaat vast staat, dat je in paniek zult raken waardoor je eigenlijk die brug al niet meer over wil gaan. Begrijpen jullie wat ik bedoel?
Het voelde geweldig! Dat wilde ik zomaar even kwijt. Alles goed met jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Ja dat is nog beter, alleen die komt zo hard aan als je die hierheen gooit, maar als je goed mikt, komt ie misschien wel terecht op die gremlin van Benthe.

Benthe,
Waar blijf die gremlin? Ik heb hem nog niet ontvangen.

Blacky,
Niet bepaald een opwekkende film.

Quera,
Dat is idd. goed nieuws. En zoiets voelt ook heel goed.
Ik ben blij voor je, de volgende keer steek je weer makkelijker de brug over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekkere opwekkende film Blacky.
Mij helpen mijn beestjes ook als ik kwaad ben.
Weet je al meer over je vakantie en je adoptie-moeder? Enfin, we horen nog.

Water ik begrijp je woede heus wel, het IS ook schandalig. Ware het niet dat er wat betreft vrouwenrechten zoveel verbeterd is door de jaren heen, dan zou ik zomaar terug kunnen verlangen naar Vadertje Drees.
Niet dat het toen zoveel beter was, maar misschien wat eerlijker op dat gebied.

Ik stem, ik doe mijn best in mijn omgeving, dat is mijn eigen kleine bijdrage. Met boos hierom worden help ik niemand en ook mezelf niet.

Vanavond vroeg naar bed, mooi boek in het vooruitzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock je schreef: ' Ik geloof ook zeker niet in 'n hogere macht, god of zoiets. Verzonnen door geslepen nepbetweters om de massa te beinvloeden en op sleeptouw te kunnen nemen. '.

Een bekend filosoof dacht daar ook zo over: 'opium voor het volk'.

Tja, iedereen is vrij om te denken wat die wilt nietwaar. Geef mij die opium dan maar.
Maar laat de zin 'verzonnen door geslepen nepbetweters liever weg, ik vind dat niet zo nodig/prettig.

Verder een mega gremlin verjaagd vanavond. Dit keer puur verstandelijk beredeneerd.
Ik mag wel, maar ik wil niet. Een totaal nieuwe denkwijze. Voor het eerst van mijn leven voel ik me vrij om te doen wat ik zelf wil. Ik heb dus niet gedronken, had er eigenlijk, bij nader inzien geen zin in, denk ik: haha...:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Quera
Zou het zo zijn dat als je de grote angsten in je leven aanpakt andere daarmee vergeleken relatief klein zijn. Het klinkt zeker hoopvol. Heb je nog meer van die angsten en kleine angsten, zoek ze dan eens op en maak er een voor een een eind aan die niet reële angsten, je kan het.

En over boos zijn, een eerlijk antwoord over iets waar als ik terugkijk ik vroeger geen makkelijk iemand was:
Ik schrok vroeger van mezelf als ik boos was. Dwars door een kamerdeur heenschoppen en dat soort ECHTE woede. Nooit tegen mensen althans niet meer na mijn 13e. Ik kan heel lang discussiëren, redelijk blijven zelfs als een ander boos wordt maar gaat iemand dan alsmaar door dan gaat de knop in 1x helemaal om. Dan ga ik weg en krijg vaak te horen dat ik het conflict mijdt en dat doe ik ook feitelijk. Vroeger bleef ik dan en dan ging ik echt hard schelden en mensen bewust met woorden veel pijn doen en dingen stukmaken. Nu is het een kwestie van dat iedereen me een half uur laat gaan. De dag erop begin ik er dan weer over en is het mega conflict in 10 minuten de wereld uit. Heeft lang geduurd voor dat ik dit zo kon. De mensen die mij goed kennen weten inmiddels wel hoe het bij mij werkt. Ben verder zeer zelden boos maar nooit een heel klein beetje boos, boos is lastig doseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

benthe -corinne
film valt wel mee ik weet dat het fictie is
laatse nieuws hier is dat we morgen naar zee vertrekken en zondagavond terug komen , dameke moet maandag naar de uroloog ivm mogelijke operatie
dinsdag dan terug naar zee .
zo verder filmke kijken nadien een thriller kijk ik graag naar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, dat is geen echte woede wat jij van vroeger beschrijft, dat is onbeheerstheid en drift. Dus niet om kunnen gaan met woede.
Echte woede is een heel normale belevenis die ik niemand al te vaak toewens, maar waar je mee om kan gaan zonder anderen te willen kleineren of kwetsen.
Ik wens je veel zelfinzicht en succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Benthe,
Vroeg naar bed, maar niet slapen begrijp ik.

@An,
Voor zulke argumenten wijken de gremlins terug.
Daar kunnen ze niet tegenop.
Goed gedaan en dat voel vast keigoed.

@Erik,
Ook ik trek me terug als ik heel erg boos ben en het gevoel heb dat ik 'erop ga slaan' of pijnllijke dingen ga zeggen. Gelukkig word ik zelden zo boos en stampen is ook een goede uitlaatklep.

@Blacky,
Je bent een schat, maar toch goed dat je wel naar zee gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Benthe

Quera, gefeliciteerd met je overwinning!

Dat er nog maar vele mogen volgen.

Het was geen overwinning het overkwam me gewoon. Dat is juist het gekke of niet?

@Corinne
Dat klopt, ik zal de volgende keer de brug makkelijker oversteken omdat de bij voorbaat angst wat minder is geworden.

@Erik
Wie weet is dat waar wat je zegt, we zullen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...