Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 september 2007


Mick

Aanbevolen berichten

Karin,
er zijn soms van die dagen.... breek me de b*k niet open over vandaag! Het leek wel of iedereen sjaggerijnig was!! Ik heb ook van die dagen dat het lijkt alsof niemand om me geeft of tijd voor me heeft.
Het is dan misschien wel waar in bepaalde mate, maar mijn gemoedstoestand maakt dat het veeeeel erger is, dan het in werkelijkheid is!!
Ga lekker douchen, neem een goed boek of ga even iets leuks doen voor jezelf.
Dan lekker slapen....
...morgen ziet de wereld er beter uit!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Gem,

Nee hoor ik lig niet meer hele dagen in bed...
maar gelukkig heb ik wel hulp met de kids en het huishouden!
Toch zal ik blij zijn als ik zover hersteld ben dat ik het allemaal zelf weer kan!
Ik heb dit zwaar onderschat......en weet dat me dit nog een keer te wachten staat
want de operatie is helaas mislukt.

Echt Soothe, is het al een maand...
Wauw!! Ik neem mijn petje voor je af..!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gem als het goed is wordt het dan een geplande o.k.,
maar er is nog geen datum bekend.
Zal ook nog wel even duren want eerst moet de wond volledig hersteld zijn.
Tja het is een tegenvaller, maar het had allemaal veel erger gekund..
dus ik prijs me maar gelukkig met mijn beschermengeltje!
En voor de volgende keer zal er iets geregeld moeten worden met thuiszorg,
want ik kan de opa's en oma's niet nog een keer in laten springen.
(voor hen een ware slijtage-slag om mijn gezin te verzorgen..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann,
Kan ik me wat bij voorstellen. Blij dat je wat aan het opknappen bent.
Doe rustig aan (in zoverre dat mogelijk is) dan herstel je het snelste.
Ik weet niet of je indrukkenwekkend lidteken aan het kweken bent, maar je kan het lidteken aanzienlijk vervagen door calendula-emulsie erop te masseren. Uiteraard wanneer de wond dicht is en het kan hebben. Ermee beginnen als het kan, want hoe langer je wacht, des te minder het resultaat.
Ik heb er goede resultaten mee bereikt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joann, wat een gedoe, sterkte zeg.. eerst maar eens flink opknappen van deze operatie en dan de volgende keer inderdaad de operatie plannen en alles er omheen.
Corinne, inderdaad je tong poetsen sochtends, je schijnt ook tongschrapers te kunnen kopen. Ik weet niet of het helpt maar het kan geen kwaad.. en verder kan het inderdaad ook uit je maag komen..

...weet nog dat mijn moeder ooit het Atkins dieet deed, (en ach, welk dieet heeft ze niet gevolgd, nu natuurlijk weer aan het sonja bakkeren), bij dat dieet moest je veel eieren eten en ochjeetje wat stonk ze toen uit haar mond zeg...

en spannend.. maar moet kunnen toch? stoppen met de refusal, en houd nog wat pilletjes apart voor als je het niet redt.

Kohtje je blijft een beetje hangen en zo.. snap het wel, herken het wel, maar het heeft zo weinig zin.. je weet wat het je gaat brengen als je weer gaat drinken, je weet nog niet wat het je gaat brengen als je droog door deze periode heenkomt. Je weet wel dat het je meer gaat brengen maar het is onbekend en onwennig.

Een relatie die eindigt, verhuizen, dat is loslaten van wat je had en afscheid nemen en rouwen om wat geweest is, maar het is ook een nieuw begin, een nieuwe start, deuren die ook weer opengaan. kansen die zich ook weer komen aanbieden want dat gebeurd echt!! vertrouw daar maar op! Het mooie van een einde is het nieuwe begin wat daarop gaat volgen!

Ik heb in het weekend veel moeite om op tijd naar bed te gaan, dat zal die hoofdpijn ook wel verklaren, het is wel wat weggetrokken in de loop van de dag maar heb nog steeds een zwaar hoofd.. Safi, heb je oefening gedaan hoor, hangen aan het tafelblad hihi. Verder heb ik vanmiddag het drankhol van mijn ouders weer bezocht, gras gemaaid, randjes afgestoken, bezig zijn en niet aan al die drank daar gedacht.. gaat goed dus! de behoefte om droog te blijven is groter dan de behoefte aan drank momenteel.. ben ik erg blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gem, Safi, Tolie, Calimero,
Er is niks mis met mijn maag. Ik poets veel mijn tanden (juist omdat ik uit mijn bek stink). Tong poetsen doe ik ook. Flossen kan ik niet omdat mijn tanden heel erg dicht tegen mekaar staan. Ja, ik rook, maar daar zit het niet in. Je adem gaat stinken van koffie, dus ik zeg altijd ja tegen een welkomskoffie. Ik gebruik mondspray en van die pittige mintjes.
Ik maak maandag een afspraak met de huisarts en dan vraag ik er meteen naar. Ik ga wel stoppen met de Refusal.
Dank jullie, want dit is ook zo een taboe onderwerp.

@Tolie,
Mijn begindosis Refusal was de eerste twee dagen 2 tabletten per dag en daarna 1 tablet per dag.

@Karinneke,
Je zeurt niet. Al wat je bezighoudt en wat het stoppen moeilijk maakt, is geen gezeur.
Het is heel vervelend dat je vriend met zijn werk is getrouwd. Ik denk dat hij een workaholic is.
Kom lekker elke avond hier op het forum hangen. Je hoeft niet overal op in te gaan en je hoeft ook niet te schrijven als je daar geen zin in hebt. Weet echter dat er hier altijd een luisterend oor is als je wat vraagt. Alleen moet je dan niet uitloggen direct na plaatsing van je bericht.

@Joann,
Werk goed aan je herstel, wat dus eigenlijk betekent: werk zo min mogelijk en rust zoveel mogelijk. Ik vind het wel rot voor je dat je weer onder het mes moet. Maar ja, je zult er doorheen moeten, zo kan het dus ook niet verder. Aangezien dat dan niet onverwacht gaat gebeuren, informeer tijdig bij de thuiszorg hoe lang van te voren je de zorg moet aanvragen, om er zeker van te zijn dat ze op tijd beginnen.

@Soothe,
Natuurlijk ook van mij de felicitaties voor een volle maand. :musicnote::moon::present::sun::heart::)B):D:rose:
Zie je wel dat je het kunt. Lekker doorgaan op de ingeslagen weg. Dag per dag komt er een dag bij.


Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...