Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 september 2007


Mick

Aanbevolen berichten

Zijn dit nu klonen?
:D

Zooitje
Fijn dat je weer eens schrijft hoe het met je gaat...ben blij om te horen dat je detox gaat doen en groeptherapie...ik wens je veel Kalmte..moed en inzicht en hoop ook in october weer wat van je te horen.
ik vind je erg moedig!

En levenslang hebben we allemaal...maar ook van het leven...dus probeer er dus ook een beetje van te genieten.

Mooi gedicht maar ook verdrietig maar dat is een verslaving ook...herken er veel in en wil je bedanken dat je het met ons kan delen.
Heel veel succes voor de toekomst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*Safi: je vraagt je af of de boog altijd gespannen moet zijn.....ik was gisteren op een bruiloft en mijn boog was nog nooit zo spannend ;-) Ja er waren momenten dat ik me onhandig voelde of me geen houding wist te geven, maar ik heb ook heerlijke gesprekken gehad (die ik me nog herinner! en ik kraamde nog zin uit ook!) en urenlang gedanst op een heerlijk trommelbandje.
De boog is zo gespannen als JIJ em ervaart, je had gisteren ook kunnen denken: ik ga er gezellig bij zitten zonder biertje, ruik de vieze alcodampen van hun (want wat stinkt dat als je zelf niet drinkt!), praat/lach soms gezellig mee en soms ook niet, en morgenochtend voel ik me geweldig! Maar ja 'had kunnen' daar hebben we vandaag niets meer aan, dus hup ga er weer voor vol goede moed zou ik zo zeggen.....tenzij die paar biertjes nou echt zo'n enorme meerwaarde voor jou hebben natuurlijk, en als je denkt dat je dat onder controle hebt....

*Gemotiveerd: wat k*t voor je, dat je hebt moeten lezen hoe anderen slecht over jou denken en dat je ook nog eens spanningen met je man hebt.....logisch dat je eraan denkt om te vluchten in een roes, maar DOE HET NIET HOOR, dan komt er namelijk alleen nog maar iets heel vervelends bij: dan krijgt het kontakt wat je met jezelf hebt ook nog eens een deuk! Laat dat niet gebeuren, geef dingen even tijd om te keren en in de hevigste heftigheid weg te ebben, ga wat voor jezelf doen, ga er even uit.....meid zulke dingen gebeuren, maak er niet onnodig meer van dan het is, lekker belangrijk hoe ze over jou denken, er zijn er ook altijd wel die daar anders over denken, maak het evt bespreekbaar of laat je van je beste kant zien, en met je man komt het toch ook wel weer goed als jullie neuzen weer dezelfde kant op staan? Ik wil het niet bagatelliseren hoor, probeer je alleen even te laten zien dat als je ergens helemaal 'in' zit, het kringetje alleen maar verder naar beneden draait, en dat is zo zonde!
Sterkte, na regen komt zonneschijn, en dat zonnestraaltje wat je jezelf geeft door niet te drinken, pakt niemand je meer af, jij ook niet toch?

*Femmy, eigenwijsje, da hell with da walls, ziek nou eens goed uit mevrouwtje!

Ik heb vannacht toen ik thuiskwam m'n ziel schoongespoeld met tranen ipv wijn! yeah ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt more fun met al die blondjes hier. Sorry Lianne, maar op veler verzoek heb ik dit koppie maar weer teruggenomen. Vergt enige oplettendheid van onze mede-forummers.
Zooitje, jammer van de terugval, goed van je dat je weer opstaat. Alle succes!

Kaia, toffe meid, je hebt het 'm gelapt. Ja, stinkt hè, een drankadem. En die heb je dan lekker zelf niet.
En die tranen?????

Safi ik ga er ook op uit, hier ook van dat lekkere weer en vanmiddag cursus in de buitenlucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi, Tapas en Kaia,
Dank jullie voor je reacties.
Het is allereerst heel vervelend dit soort dingen zwart op wit te lezen ook al was het niet voor mijn ogen bestemd natuurlijk. Ik wist wel dat er het een en ander gaande was, maar het vervolgens zien in een email doet gewoon pijn. Ten tweede is het gewoon oneerlijk, omdat die mensen me helemaal niet kennen en niet met me samenwerken! Ik weet wel dat het zo gaat bij mensen maar toch....
Ik werk niet in een vrouwencultuur. Ik werk met mannen en vrouwen, waarvan de mannen in de meerderheid zijn. Dus alle vooroordelen ten spijt, hier hebben we het over een aanstichter in de vorm van een manspersoon. Deze collega was voorheen de snior van de afdeling en daar ben ik als "senior"bijgekomen. Mijn man zegt dat hij zich bedreigt voelt in zijn positie omdat hij voorheen het alleenrecht had. Dat is misschien ook wel zo, maar ik kan met dat gegeven niets meer. Als anderen zich laten meeslepen door de praatjes, en hem geloven, zonder eerst dingen na te gaan sta je machteloos.
Het is ook een situatie voor mij die ik al zeer lang niet meer heb meegemaakt.Ik ben vroeger weleens op school gepest, maar in de werksituatie ken ik het niet. Dit is ook niet openlijk. Het is meer een negeren. Althans dat dacht ik, maar door die emails blijkt het meer.
Er is ook een email aan mijn baas geschreven hierover, maar ik merk niets in zijn reactie.
Nu is het een zeer grote l*l die baas, die door de fusie waarschijnlijk op een zijspoor komt te staan.
Hij is ook niet beroemd om zijn menselijke capaciteiten, dus ik wil absoluut niet met geld op hem inzetten.

Zo en nu hou ik erover op! Mocht iemand een suggestie hebben dat ben ik daar natuurlijk heel blij mee, maar ik zal toch hier om moeten leren gaan, totdat ik een andere baan heb. Uiteraard wil ik daar niet blijven. Maar mijn leeftijd zit niet mee voor een nieuwe baan, daarin moet ik eerlijk zijn.

Een blond forum wordt het hier wel:D.!!!!!!

Oh, en ik heb niet gedronken hoor, maar ik sta op dit moment niet voor mezelf in. Gelukkig blijk in de loop van deze 4 maanden toch wel een aardig drempeltje te hebben opgeworpen. Die fles staat dus ook niet zomaar op tafel. Ik ben ook niet alleen hier, dus dat maakt het moeilijk voor mij gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem

Het is en blijft een vervelende situatie en vooral op je werk waar je niet weg kan lopen.
Dit is 1 van de redenen waarom ik er tegen opzie weer aan het werk te gaan.
Misschien moet je maar zo denken als je nu ook nog zou gaan drinken dan heeft hij ook nog gewonnen ook met zijn gepest.
Niet doen dus.
Ik heb het wel gedaan gisteren maar een echte meerwaarde had het niet eerder een slap van je dat je niet kon blijven staan en die vriend zoveel power gaf.
maar ach dat is weer achteraf gelul...ik moet er iets van leren.
Mijn huiswerk gemaakt en dat voelt goed want daar zat ik tegen op te hikken.
krijg ik altijd bij hulp verlening...zo'n gevoel van...hou toch allemaal opme te helpen en me te veranderen in deze goeie persoon die goed voor zich zelf zorgt...te lang in zelf verwaarlozing geleefd denk ik.


Mijn enige suggestie is complimenteren die kerel...iedereen is ontvankelijk voor complimenten...ik weet dat klinkt je niet leuk in de oren maar misschien werkt het en voelt hij zich niet meer zo onzeker. Je bent waarschijnlijk te goed in je werk Gem en je hebt hem opscherp gezet in zijn onzekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi


Mijn enige suggestie is complimenteren die kerel...iedereen is ontvankelijk voor complimenten...ik weet dat klinkt je niet leuk in de oren maar misschien werkt het en voelt hij zich niet meer zo onzeker. Je bent waarschijnlijk te goed in je werk Gem en je hebt hem opscherp gezet in zijn onzekerheid.



Safi,
dat is een goede! Onthou ik!
Overigens ga ik ook beginnen met de internetbehandeling. Ik hoop hierdoor mezelf nog beter te leren kennen en te voorkomen dat ik in dit soort situaties de kriebels krijg. De kriebels zal ik voorlopig wel houden, maar voor de bijl gaan? Nu maar even niet!

Gesterkt hierdoor ga ik gauw even een boodschap doen en de was ophangen. Nog helemaal niets gedaan vandaag, behalve een flinke tuk vanmiddag.
Tot laterrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga vandaag mee met de trein, had vannochtend te weinig tijd. Ben ney terug van de dam tot dam loop, 28km gewandeld en nu lekker ontspannen moe. Normaal neem ik dan een finish biertje, ja vele wandelaars die maken van elke wandeling een erg lange kroegentocht. Maar een finish ijsje is ook wel erg lekker. Morgen word lastig, de laatste keer bbq-en van het seizoen, eigenlijk wil ik dan gewoon 1 pilsje pakken. Weet nog niet wat ik ga beslissen. Weet wel dat als ik nee zeg het nee blijf, en weet ik dat ik een pilsje ga pakken dan schrijf ik dat gewoon op. Beslissing volgt morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik wil iedereen even een fijne dag wensen vandaag. Beetje laat, maar we moesten een en ander doen in huis waarbij de stroom af moest.

Mick, leuk je weer even te zien hier, dus blijf af en toe in en uit te trein springen. Fijn dat je zo goed gaat, en ja, je leven verandert als je niet meer drinkt, en dat is niet altijd gemakkelijk. Maar per saldo vind ik toch dat het er beter op wordt, en het heerlijke is dat die verbetering een niet stoppend proces is.

Gem, vervelende situatie op je werk. In mijn vorige baan had ik ook een soort competitieverhouding met een collega, die achter mijn rug om over me praatte. Voor het overige is de situatie niet vergelijkbaar. Ik kon ook niet met die situatie overweg, en ben daarom weg gegaan. Nu vind ik mijn huidige baan ook werkinhoudelijk veel fijner, dus het was een goede keuze, maar soms voelt het nog steeds niet goed dat ik in feite weggelopen ben en niet in staat was de situatie op te lossen. Misschien is Safi's advies wel heel goed, maar het lijkt mij ook niet zinvol die collega de hemel in te prijzen. Hij zal vast ook wel fouten gemaakt hebben, anders was jij er niet bij gekomen, en daar hoef je niet je ogen voor te sluiten. Ik zou proberen de andere collega's gewoon door je gedrag te laten merken dat zijn verhalen niet waar zijn, en dat je goedwillend mens bent die graag gewoon in goed overleg en goed onderling contact haar werk wil doen. Ik denk dat dat moeilijk is, zeker als ze je negeren. Maar ze kunnen niet om het feit heen dat die collega er nu niet is. Misschien helpt het om met een aantal mensen gewoon openlijk erover te praten dat je het gevoel hebt niet geaccepteerd te worden, en dat je dat graag wil doorbreken. Ga niet beschuldigen, maar hou het bij jezelf, vertel wat jouw gevoel is, en vraag hun wat je eraan zou kunnen doen. Mij lijkt dat ze toch wel antwoord moeten geven, en daarvoor moeten ze ook een beetje mee in jouw richting denken. Kan helpen!

Ik ga niet op iedereen reageren, maar dat betekent niet dat ik mensen wil negeren of zo. Ik heb er gewoon geen tijd voor, en als ik het draadje min of meer heb bijgelezen weet ik al niet meer wat iedereen heeft geschreven. Mijn geheugen is ook geen 25 meer, en was zelfs toen al niet geweldig!

Dus allemaal een fijne dag, en succes met al jullie voornemens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zomaar een idee, don't shoot de messenger...

Als we ervan uit gaan dat we het goed bedoelen met elkaar, hoef er niet zo snel gedacht te worden dat iets bot bedoeld is. Heb niet de indruk dat er hier iemand is die de ander onderuit wilt halen (wel dat bepaalde personen niet klikken), moet dat ook niet gedacht worden van elkaar. Lijkt mij dat als je twijfelt over iemands intentie je beter kan vragen hoe iemand iets bedoelt, desnoods via een pb-tje.

Als je blijft bedenken dat ieders situatie en achtergrond anders is, is het ook niet zo vreemd als mensen heel verschillend omgaan met hun alcohol probleem, er verschillende manieren zijn om te werken aan dat probleem en de manier die je voor jezelf kiest niet altijd bij een ander past.
Gaat uiteindelijk om de vooruitgang in de persoonlijke situatie en volgens mij heeft iedereen als ik zo de achtergronden hoor grote vooruitgangen gemaakt.

He, geniet allemaal van het mooie weekend, we hebben elkaar nodig om elkaar te steunen, niet om het elkaar moeilijker te maken.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wie de schoen past trekke hem aan, niet Cal? ;)
Nee hoor, ik zit hier ook niet om iemand onderuit te halen. Dat ik af en toe te snel reageer weet ik ook wel. Ik begin het al een beetje te leren.

Ik heb een erg leuke middag gehad met de boogschietcursus, nu even een half uurtje chillen want ik kan nog steeds niet erg goed tegen veel drukte achtereen. Vanavond belooft weer een gezellige avond te worden, gelukkig met iemand die niets met alcohol heeft.

Ik wens jullie allen een fijne zaterdagavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Benthe

En wie de schoen past trekke hem aan, niet Cal?
;)



Oké, mooi voorbeeld, wat is je intentie van bovenstaande opmerking (wil hem het liefst opvatten zoals hij bedoeld is)?

Voor de rest, er zit een verschil in op de persoon of op woorden reageren. Als ik dat voor mezelf invul, weet ik dat ik kortaf kan zijn en rechtstreeks, hard soms, maar dat ben ik ook voor mezelf, reageer niet op de persoon omdat ik ze niet ken.
Reken mezelf onder allen, dus dank je wel voor je fijne zaterdagavond wensen, als het mee zit gaat dat wel lukken, komt als ze tijd had een goede vriendin met haar man langs, altijd erg gezellig, hoop dat het door gaat dus.
Jij ook veel plezier vanavond.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cal, ik nam aan dat je mijn pissige opmerking ten opzichte van Soothe bedoelde en zijn reaktie daarop.
En PB met verklaring is allang naar betreffende persoon op weg.
Ik heb ook geen zin in ruzie, en als ik een fout maak zet ik die graag recht.
Peace?
En ja dus, jij ook een heeeel prettige zaterdagavond gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ben ik weer. Ik heb een rustige dag achter de rug. Uitgeslapen, het gebruikelijke wasgebeuren, even met dochterlief op pad. Heb ik weer een kledingstuk gekocht (hi, lijkt wel of ik een nieuwe verslaving heb). En nu ben ik hier en ga zo eens lezen wat er allemaal gebeurde vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, je klinkt vastberaden om de reis verder solo te voet voort te zetten. Je was een prettige reisgenoot, het ga je goed, en pas op voor de kuilen in de weg. Als je nog eens in de buurt ben, kom gerust even langs voor een lekker bakkie (nee, niet van dat NS-slootwater, hier schenken we alleen zuivere koffie! ;) ).

Hou vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, is er op je werk niet nog een hogere baas of een vertrouwenspersoon, of personeelszaken ofzo? of kan je via een pgb geen coach voor jezelf inschakelen? Ik ben ontzettend verwend op mijn beschermde werkplek, bij ons MOET ieder confict uitgesproken worden en zoeken we altijd naar een oplossing.. helaas gebeurt dat in het normale arbeidsproces veel te weinig! Het zou fijn zijn als iemand je hiermee zou kunnen helpen en jij en die collega bv om tafel kunnen om duidelijk te maken dat je zo niet met elkaar omgaat. Sterkte ermee, en maf maar ik dacht echt dat die collega een vrouw zou zijn, van mannen verwacht ik zulk gedrag minder die zijn meestal een stuk duidelijker ... niet dus!!!

Hier kwam het mooie weer maar langzaam op gang, pas tegen 5 uur brak de zon door.. dus kon er nog een uurtje van genieten.. hopelijk morgen begint de zon wat eerder te schijnen want volgende week wordt het weer een koude week. Misschien moet ik me er maar gewoon bij neerleggen dat de zomer echt voorbij is... snif...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de discussie over de drinkemaat die binnen komt en het bezoek aan cafe; ik ben een paar jaar geleden al met blowen gestopt. Al mijn vrienden blowden en mijn tweede thuis was de shop. Het klinkt hard maar die shop is voor mij een no-go area en die blowende suffe mensen persona non grata. Ja toen de rook om mijn hoofd was verdwenen waren zij in werkelijkheid ook helemaal niet zo als eerst of hoe ze in mijn beleving waren. Zeker een paar maanden later had ik inmiddels veel meer beleefd en ondernomen als zij, het was als terug in de tijd gaan als ik hen ontmoeten. Zij stonden stil, ik ging vooruit. Ik ken mede daardoor nu stukken minder mensen. Ben iets heel anders gaan doen, ik ben gaan wandelen maar dat kan ook schilderen zijn of dansen wat mij part. Een omgeving waar notoire drinkenbroeders of blowmaten minder te verwachten zijn. Actief leuke mensen leren kennen die niet drinken. En ja het is moeilijk, het is nu zaterdagavond en ben alleen. Wel een leuke dag gehad.

Op de discussie over onenigheid tussen ons allen en Calimero die heel nuttig noemt, laten we er van uitgaan dat we het goed bedoelen, heb ik het volgende wat ik kwijt wil.

Jullie lijken mij wel zoals ik doe tegen mijn omgeving deze week! Ik ben nu ik gestopt ben simpelweg uit mijn humeur. Iedereen die ook maar iets doet die maak ik figuurlijk gesproken af. Veels te fel, ook op fora en niet alleen dit fora tik ik de laatste tijd wel eens wat en als ik het dan ongelezen wegstuur dan is er weer iemand boos op me, terecht wel een beetje als ik het dan terug lees. Dit gebeurd me ook in mails. Ik herlees nu alles dubbel en probeer heel matig te zijn zelfs als ik me niet zo matig voel. Ik voel me een beetje rot vanwege het niet meer drinken, het is mijn taak me te beheersen. Ik voel me rot door wat ik jarenlang gedaan heb, dat heb ik niet zo op mijn omgeving af te reageren. Maar wij weten het van elkaar wel een beetje waarom iemand een keer iets minder tactvol of diplomatiek is. En dus zo als Cal zei, we bedoelen het goed lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En zo is het maar net Erik.

Mensen ik kom toch nog even buurten, want ik krijg net een telefoontje dat mijn bezoek pas om halftien komt. Terwijl ik al helemaal paraat zat. Dat is toch raar, dan merk ik toch dat ik nog lang niet zo flexibel ben als voordat ik begon met veel drnken.
Ik heb me sinds ik gestopt ben met drinken een tamelijk strak regime aangemeten wat dagindeling betreft om niet in een leegte te vallen. Zoiets kende ik voorheen (nou ja, 15 jaar geleden) helemaal niet, toen ging alles vanzelf.
Maar goed, misschien komt dat ook wel weer terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen
Was vanmiddag aan het wandelen in de polder met de hond.
ik bedacht opeens dat ik jaren geleden eens carnaval heb gevierd zonder alcohol. Gewoon met alcoholvrij bier.
Ik weet nog goed hoe ik genoot van mijn nuchter zijn temidden van die (half)dronken mensen.
Misschien een tip voor Safi(ook voor mijzelf hoor).
Nee zeggen in gezelschap op een verjaardag , waar mensen je in de gaten kunnen houden is
wel moeilijk. In de anonimiteit van een groot feest zoals carnaval is het makkelijker vanwege de afwezige sociale controle.
Voel me nog steeds doodmoe, vandaag nog steeds geen alcohol gedronken.
Voel me flink daardoor, maar de moeheid is niet te harden.
Zou vanmiddag een moord gedaan hebben voor een glas witte wijn met ijs, maar dat heb ik niet gedaan.
Ik ga het proberen vol te houden.
Wens jullie allemaal eem fijne en gezellige zaterdagavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

Begin ik met het draadje te lezen, lees ik als eerste het berichtje van Mick!
Fijn dat je wat van je hebt laten horen en fijn dat het goed met je gaat. :present:

Dat berichtje over die trein, De trein van het leven, dateert van 21 maart, zolang terug alweer.
Zou hem hier best wel weer willen plaatsen, dan weten anderen ook waar Mieke op doelde.
Maar helaas ik weet niet hoe dat werkt op de pc. Ik ben geen techneut en snap nog veel niet
hoe jullie dat allemaal doen. Dus als iemand zich geroepen voelt te helpen!

Verder ben ik nog niet ver gekomen met terug lezen, ga ik zo proberen.

Gem, in elk geval jij vast gefeliciteerd met je 4 maanden ADB! :present::present::present::present:
(Als je terug bladerd kom je nog wel eens wat tegen :D )

Ook voor alle anderen die weer een mijlpaal bereikt hebben :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Mick,
Fijn dat je even laat weten dat het goed gaat met je. Ga zo door.
Ik reis ook graag met onze trein mee.

@Blacky,
Lekker aan zee.

@Gem,
Als je zulk weer blijft voorspellen, mag je dat meer doen. Toch vraag ik me af hoe het met Twan gaat.

@Xienix,
Dag 25, gaat snel toch en het went ook vrij snel. Proficiat.
Als ik bij het gesprek dinsdag aangenomen wordt, begin ik gelijk met jou. Hoeveel uur ga jij werken? Ik 14 uur gespreid over 4 ochtenden.

@Benthe,
Ik dacht dat jij al meer dan 2,5 maand was, niettemin gefeliciteerd.
Als je nek, schouder, rug pijn doen, ligt dit meestal aan de houding. De oefeningen die je daarvoor krijgt bij de fysio zijn niet zoveel anders als die bij de yoga gebruikt worden.

@Dani,
We sluiten de yoga-avond altijd af met ontspanningsoefeningen op de map, ik heb dan altijd moeite wakker te blijven.

@Safi,
Pas je wel op. Ik vind het feit dat je de vorige keer en deze keer 3 biertjes hebt genomen toch wel eng.
Als die gast nog eens langskomt, kun je toch zeggen dat jullie er geen prijs opstellen dat hij bier meebrengt. Je zou ook je vriendin kunnen bellen en vragen of je thee bij haar mag komen drinken.

@Tapas,
Hoop dat je hoofdpijn inmiddels weggetrokken is.

@Kate,
:)

@Pepita,
Je mag hier reageren wanneer je wilt en op wie je wilt.
Je tweede dag zit er bijna op. Zo gaat het wel goed.

@Zooitje,
Dapper van je om in de detox te gaan en daarna groepstherapie. Ik wens je alle succes toe.
Ik wil wel even aangeven dat ik niet zo moedig en dapper ben, omdat het mij gelukt is te stoppen. Ik heb er veel hulp, ondersteuning en aanmoediging bij nodig gehad. Ik ben wel heel blij dat ik heb kunnen stoppen en dat ik niet meer hoef te drinken. Dat gaat jou vast ook lukken. Bedankt ook voor je gedicht.

@Lianne,
:)

Kaia,
:)

@Gem,
Ik vind die situatie van je op het werk heel naar, maar ik heb er geen concreet antwoord op of een oplossing voor. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt. Ben je al begonnen met solliciteren?

@Erik,
:)

@Delta,
Bedankt dat je ons vergezeld hebt op onze trein. Ik wens je veel succes toe en zal blij zijn iedere keer als je weer eens opstapt. Van mij blijf je welkom.

@Anna,
:)

@Calimero,
Quote
we hebben elkaar nodig om elkaar te steunen, niet om het elkaar moeilijker te maken
unquote
Helemaal waar, dus ben ik zo vrij je woorden hier nogmaals te plaatsen.

@Femmy,
Fijn voor je dat je er eens tussenuit kon. Blijf voorlopig nog maar uitzieken.

@Water,
NS-slootwater, nou weet ik weer waarom ik op de trein geen koffie neem (hoewel ze komen niet meer langs voorzover ik kan beoordelen).

@Benthe,
I.v.m. je visite die nu pas om half tien komt, ik zou daardoor extra veel gaan drinken. Nu heb ik dan zoiets van ach, kan ik dit of dat nog doen.

@Stien,
Waar zie jij dat berichtje van Mieke?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ik heb het gecorrigeerd hoor. Mijn eeuwige mistake, het altijd door elkaar halen van namen en ikoontjes. Er zijn ook zoveel mensen op het forum, zal papier en pen er weer bij moeten nemen. :wacko:
Corinne, blijkbaar heb ik iets gemist (denk inmiddels wel veel), ga je nu weer met iets anders beginnen aan werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Stien,
Dat schept duidelijkheid, maar nu schiet mij ook te binnen wat mij opviel aan Mick, nl. het icoontje. Had Mick niet altijd een militair koppie?
Wat die banen betreft. Ik heb nu in R'd een baantje op uitzendbasis, niet echt mijn richting, ik heb het eigenlijk alleen genomen omdat ik mijn Frans eens kan gebruiken. Dinsdag heb ik een tweede gesprek voor een baan hier in Dordt, in mijn vakgebied, nl. een secretaressefunctie. Als dat succesvol verloopt, d.w.z. als de directeur mij ook ziet zitten, kan ik de week erop beginnen, dan laat ik dat R'damse baantje schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...