Spring naar bijdragen

woensdag 3 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Blacky,
Hi Hi, ik begreep eerst je eerste regel niet.
Gefeliciteerd met je kleine deugnietjes.

@Delta,
Lijkt me spannend en leuk om in een ballon te varen.

@Sandra,
:)

@Water,
Ik vind jou geen saaie piet.

@Pietjeb/Paul,
Vandaar dat we niets meer van je vernamen.
Nu niet meer vergeten, dat wachtwoord.
Toch heb je het reuze gedaan, over een paar dagen mogen we feesten.

@Benthe,
Als je een pakje verwacht of wat dan ook, dan wordt je ongedurig, of je deur nog uit moet of niet.
Ik heb daar ook last van en ga dan denken, wat nu als aanbellen terwijl ik op de WC zit. Dat soort dingen, ik voel me dan gewoon niet... vrij.
Ik begin inmiddels ook ongeduldig te worden voor jou.

@Tapas,
Misschien niet zo een slechte gedachte om eens een paar weken vakantie te vieren.
Een goed idee om ook de kattendrollen in een zakje te doen.

@Sjakkie,
Nu dus wachten op de uitslag. Werkze, hoor straks wel van je.

@An,
En wat ook zo een voordeel is van de internettherapie: je kunt het ook allemaal teruglezen en wat meer is je leer jezelf en je gedachten te kennen en te beheersen.

@Erik,
Ik heb je ondertussen al een pb'tje gestuurd.

@Benthe,
Ik vond het juist goed om beetje bij beetje mijn eigen therapeut te worden. Het gaf mij weer het gevoel het heft in handen te krijgen en meer zelfvertrouwen.

@Pippi,
Volhouden.
Zolang ik nog aan het minderen was, kropen mijn dagen ook traag vooruit naar het moment dat ik eindelijk weer kon drinken, alleen niet zoveel als daarvoor, terwijl het leek of ik er meer behoefte aan kreeg. Om gek van te worden. Toen ik dan uiteindelijk maar helemaal stopte, ging het beter met het tijdsgevoel, alleen ik kreeg er zoveel vrije tijd bij, dat ik er eerst geen raad mee wist. Heerlijk.
Het omzetten van die knop moet echt uit jezelf komen. Je kunt niet stoppen voor een ander, je doet het alleen voor jezelf (een heel belangrijk persoon dus).
Ook al is je broer nu een klier kwijt, dit is toch beter dan de eerste diagnose. Ik hoop dat hij het snel kan verwerken.

@Pepita,
Heerlijk is dat toch om weer te kunnen genieten van het leven.
En ik kon mij geen leven zonder alcohol voorstellen en ik was er, eerlijk gezegd, bang voor.

@Tolie,
Heerlijk dat moment dat de knop omgaat en de eropvolgende tijd. Nu nog steeds, wat mij betreft.

@RJB,
Je kijkt dus nog even verder naar huizen. Ik hoop dat je er snel een vindt dat ruim genoeg is en de juiste sfeer heeft.

@Kohtje,
Van onze katten ondervind je geen hinder, die blijven binnen, ons huis is groot genoeg om ze de nodige beweging te bieden.

@Blacky,
Liggen die schildpadden ook te spinnen voor het kacheltje?

@Soothe,
Welcome back.

@Houtje,
Wat een rotgevoel. Je zoon redt het wel tot thuis, maar zorg maar voor een extra portie eten voor hem.
Sterkte en een dikke knuffel.
Noem het maar een buikgriepdepressie. Van mij mag jij huilen en je klein voelen, je bent echt ziek. Je kinderen redden zich wel voldoende. Samen ziek zijn heeft ook wel wat, maar leuk is het echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB, toen ik dat zo las van, dat jullie dat huis hadden gekocht moest ik natuurlijk meteen denken aan dat ouwe nummer van dinges, House for sale. (it was yours and it was mine)
Trouwens die tip van jou met op het verkeerde knopje knuppen als je allerlei frutsels wel of juist niet wil bestellen, werkte vandaag niet, want dan werd ik zo weer naar een ander menu doorverbonden. Maar vaak werkt het ook inderdaad wel.

Nou, ik kom toch even tussendoor, tactloos en wel: oooh, wat issie mooi, oooh, wat issie mooi, zo mooi heb ik in jaren niet gezien.....
Ja, de nieuwe tv is dus bezorgd, zo'n platte, je weet wel.
Dus nu met een HELDER hoofd even de instructies lezen. Is me ook alweer jaren geleden dat ik dat kon.

Delta, wat denk je van een harriër? Mijn droom. Zo langzaam opstijgen en dan ineens, zoefff, weg. Of was dat geen harriër?

Houtje ik ben heel even over the top, maar ik vergeet jou niet. En de anderen ook niet. Ben vanmiddag voor de intake geweest voor lichttherapie, ik hoop dat het me net zo goed helpt als Safi, en dat jij het ook krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje als ik nu de helikopter mag lenen van delta dan kwam ik voor je kids en jou zorgen maar denkbeeldige kopters vliegen niet , ik zou ondertussen den tv voor benthe mee brengen staat er hier toch eentje teveel en voor tapas breng ik gelijk een :rose: mee soothie die mag mijn pc lenen tegen de volgende keer dat hij internetloos is en voor corinne een spaanse telefoon .
soohtie ik ben blij jou terug te lezen .
houtje ik weet niet jvvv ;-(( ùmaar zo zijn er soms wel meer woorden welke ik niet begrijp nu heeft niet hoor
corinne neen ze spinnen niet maar ze zijn wel redelijk wakker de schildpadden omdat het daar nu iets warmer is , dat ze wakker waren hoorde ik aan het manneke ;)
zo en nu de was ophangen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens,

HET WERKT !!!!!!!!!

Voel me een piet-sie beter. Het eten staat te pruttelen, het regent een stuk minder hard en de knuffels zijn fijn.

Bedankt allemaal.

Blacky,
in de boeken van Harry Potter hebben ze het altijd over Hij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden (Heer Voldemort) dus ik had het nu over Je Weet Wel dat vieze spul = natuurlijk alcohol, dus JWW=alcohol. Blèh. En dat op mijn eigen moeilijke tijdstip is toch knap.

Maar
vooral het lijstje RJB is geweldig. Ik heb het al 100 x gelezen.
Stom is ik kan zo goed een ander opbeuren, maar mezelf niet hè.

Ik heb een Immigran genomen voor de hoofdpijn en een Voltarène dat helpt ook wel ietsje, ietsje minder pijn even.

Zoon is boos natuurlijk om mijn gemopper dus we hebben lekker samen tegen elkaar staan schreeuwen. Dochter vindt dat ik "al bijna beter ben" de wens is de vader van de gedachte.

Dit Houtje trekt heel hard aan haar elastieken Touwtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe, ik ben bang dat ik dat nummer niet ken, maar inderdaad de melancholie die hoort bij die tekst die voel ik ook! Gefeliciteerd met je TV, het was het wachten waard, zo te lezen.

Houtje, gek is dat, he, dat je soms andere mensen zo goed kan opfleuren, maar dat het jezelf niet lukt als je in de put zit. Dat herken ik ook. Als ik me heel down and out voel dan heb ik hetzelfde als bij stevige griep: dat alle herinnering aan hoe het ook weer was om me niet ziek te voelen vervaagt.. Maar als iemand me er dan aan herinnert dat ik lief voor mezelf moet zijn en dat ik ook een kaarsje zou kunnen aansteken of iets fijns zou kunnen lezen, dan worden de dingen vanzelf een beetje lichter..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houterdehoutje... lees net je noodkreet... weet alleen maar: :sun: en weet dat het leven morgen weer nieuwe mogelijkheden biedt.... elke dag is een nieuwe met de open kansen die elke dag je biedt...(hihi, zelfs die kans op 18,zoveel miljoen in de staatsloterij...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RJB, die evergreen heeft Margriet Eshuys gezongen, en past volgens mij goed bij jullie huis-situatie.

Waarbij ik nu maar heel eerlijk moet toegeven dat ik nooit een techneut ben geweest en het zelfs in nuchtere toestand nooit zal worden. Zelfs het simpelste opvolgen van de handleiding geeft heel andere situaties dan er in het boekje staat. Gelukkig weet ik nog net hoe mijn telefoon werkt, dus morgen komt er een technisch persoon langs en die zal het wel oplossen.
En ik ben NIET driftig en ongeduldig geworden, heb GEEN dingen om me heen geworpen, heb NIET gekrijst en ben ook niet naar de super gehold om wijn. En ook maar weer dankzij jullie, dus dankjulliewel.

Sssttttt Houtje, hijdienietgenoemdmagworden, heb je je toverstaf wel bij de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Delta,
:$

@Benthe,
He, he, eindelijk. Heb je goed beeld?

@Blacky,
Spaanse telefoon? Maar dat begrijp ik niet!?
Sprekende schildpadden. Wauw.
Die was maar niet buiten hangen, lijkt me.

@Houtje,
Hopelijk smaakt je eten en blijft het binnen.
Die humeurige hongerige leeuw van je zal wel toetasten.
Smakelijk en nogmaals beterschap.

@An,
:light: :D

RJB,
:)

@Kohtje,
;)

@Benthe,
Ach, niet opgeven, handleidingen zijn er nogal weleens om je op een zijspoor te zetten.
Soms kun je ze beter niet opvolgen.


Nu ga ik aan kook.
Tot straks.
Eet smakelijk, allemaal. Ik moet het met de hand doen, ik heb geen huiself en toverstok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, als jij door een glasvezelkabel kan, dan graag, maar daar lijk je me iets te menselijk voor.
Maakt ook niet uit joh, ik ergerde me gewoon aan mijn eigen onhandigheid.
Zo'n stom blondje syndroom. In ieder geval hebben de poezen veel lol met de doos waar de tv in zat, dus dat is leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe welkom terug...hè hè eindelijk ben je er weer:heart:

Houtje mijn touwtje lief vrouwtje met je strijlboutje.....depressie is een vrééééselijk en de griep hebben ook
lijstje van mij

  1. zet een mooi muziekje op

  1. doe je lievelings T-shirt/kleren aan

  1. bel een goeie vriendin

  1. koop via ebay iets leuks voor jezelf zodat je een een pakketje met een kadoot'je krijgt

  1. maak een lijstje met wat je allemaal leuk aan jezelf vind

  1. vraag iemand te logeren zodat je ook wat volwassen gebrabbel om je heen hebt


:heart:sterkte meissie ...dikke knuffel:heart:

moet nu koken tot straks...hebben ook de film Sybill gedownload over die vrouw met die meerdere persoonlijkheden en die duurt 3 uur dus misschien zie je me pas heel laat vanavond.
Maar ik denk aan jullie!

Benthe...goed nieuws van die mooie tv en je intake!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, gefeliciteerd dat je weer internetverbinding hebt! Fijn dat je terug bent. :)

Vanmiddag in de stromende regen braaf naar het overleg op mijn werk gegaan, bleek het niet door te gaan maar men had mij vergeten daarvan op de hoogte te stellen! Pfff, balen zeg, op mijn vrije dag. Maar ik krijg de geïnvesteerde tijd toch terug.
Van de weeromstuit ben ik toen maar even de stad in gegaan, nieuwe bh gekocht (30% afgeprijst) plus een nieuwe tas voor naar mijn werk (50% afgeprijst), dus al met al toch nog een goede dag. Alleen heb ik al twee dagen een spier in mijn nek verrekt, en dat doet ver.........e zeer. Ik kan mijn hoofd bijna niet meer draaien. Weet iemand daar iets op, behalve spierbalsem, want dat doe ik al?

Ha, mijn kookwekker zegt dat de lasagna klaar is, dus eerst maar een hapje eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lief forum!

Soothe,
ik ben blij dat je er weer bent!!!:heart:

Corinne,
hoe was het op je werk?
Ben ook benieuwd naar het vervolg van de "bobbel"van je dochter. Is er al wat bekend?
Heb het aspirine verhaal tot mij genomen en ik doe er mijn voordeel mee. Vandaag maar even niets genomen!

Benthe,
is die super sjieke TV voor je slaapkamer????

Delta,
Je hebt wel veel talenten dat je zomaar ook helicopter kan vliegen!

RJB,
huizen kijken....tja de aanleiding is niet leuk, maar je doet er iets aan! ieder een eigen plek kan rust geven en daardoor weer een neiuwe opening om met elkaar in gesprek te komen.

Safi,
een lekker filmpje vanavond, heb ik ook wel zin in!

Pippi,
zet hem op meid. Het begin is gewoon lastig! Hou je vast aan de verhalen hier, het wordt gemakkelijker. Echt dat kan ik uit ervaring beamen. En je kan heel trots op jezelf zijn!:present:

Water,
ech nie (wie houdt het het langste vol?:D)

An,
nee die zooi hoef ik ook niet meer!

Houtje,
Sterkte en beterschap!:present:

Tolie,
Mijn icoontjes doen het even niet: "smile"

Blacky,
ik doe zoiets ook weleens, stukken naar mezelf sturen. Makkelijker dan heel lang bezig zijn hoe je het op de "juiste"manier moet doen!

Sandra,
Het werkende leven is weer voor jou begonnen?

Koh,
praat me niet over kattenstront in de tuin!

Tapas,
wat vakantie is geen slecht idee. Lijkt me dat je eraan toe bent!

Mathilde,
Lukt het allemaal daar? Sterkte hoor en geniet van de tijd met je zoon!

Xienix,
hoe was je tweede dag?

Erik,
goed idee: een paar dagen vooruit plannen. Dat is te overzien!

Anna,
arnica (homeopatisch). Kan je bij interesse toelichting geven in een PB.

Ik heb vast mensen vergeten, dat is niet expres en onbedoeld. Mijn geheugen werkt beter dan de afgelopen dagen, maar het is nog steeds niet helemaal jofel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, hier ook een dikke knuffel van Pepita.

Je klinkt ook eenzaam, je moet van alles doen je zorgt zo goed voor je kids en wie zorgt er dan even voor jou.
Je mag best even flink janken hoor, ik hoop wel dat het je oplucht.

Joh weet dat wij met z'n allen met je meeleven.:present::):light:

Benthe, veel plezier met je LCD tv lekker films kijken en Philip Freriks komt er ook heel goed op uit.

Corinne geweldig die opsomming, ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt.

Soothe fijn dat je computer het weer doet.

Verder groet aan alle medestrijders en strijdsters

Mijn schilderij van een cheetah is gelukt, normaliter zou ik er een paar wijntjes op gedronken hebben.

Maar nu neem ik een alcohol vrij cocktailtje, ga koken en vanavond net als Safi ook lekker een goeie film kijken.
Misschien kom ik vanavond nog wel even, maar dat zie ik wel.

groetjes van Pepita

VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepita,
ik ben blij te horen dat jij goed gaat! In mijn opsomming was ik jou "vergeten". Ik geef de schuld maar aan mijn verweekte brein.
Je bent weer leuke dingen aan het doen en je moet wel constateren dat het zonder alcohol heel nieuw en verfrissend is, nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gem,
Geeft niet hoor, ik ben ook niet altijd zo prominent aanwezig.
Dus dan wordt je wel eens vergeten.

Ik heb veel aan dit forum, maar niet altijd de tijd of de zin om zo intensief deel te nemen.
Schilderen, filmkijken, boekje lezen, huishouden, werken.
Heel lang achter de computer zitten kan ik trouwens ook niet, ik krijg toch last van mijn nek.

Ook voor jou groet van mij en een hele fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna,

Misschien wil je geen medicijnen innemen maar Ibuprofen helpt goed bij spierpijn. Verder Spieroflor zalf van VSM (ik dacht hum, hum, dat Arnica, sorry ??? Safi???? ja, dat die voor blauwe plekken was, maar ja een verrekte spier is ook een blauwe plek bedenk ik me).

En dat compres, ja, mee eens, maar zou ik WARM doen dat verzacht de pijn (ik heb chronische nek- en rugpijn en heb ze in alle maten liggen). Er zijn ook van die compressie die je kunt "knakken" en dan worden ze vanzelf warm, bij het Kruidvat. Je legt ze na afloop in heet water (een minuut of zo) dan worden die chemische stoffen weer gescheiden die je "knakt". Dan vermengen ze weer en wordt het goedje warm. Kan je zo in je nieuwe tasje mikken !!

Jullie zien, Houtjes Koppie begint weer te draaien. Het wordt gelukkig weer avond, de betere tijd voor de depressieve mens.

Safi,
Als die lichttherapie aanslaat bij mij, ben ik je heel erg dankbaar. Maandag mag ik opdraven, en dinsdag en donderdag 3 x 45 minuten. Ik mag toch een boek meenemen denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
arnica om in te nemen. Goed voor allerlei spierkwesties. Kan ik uit ervaring zeer warm aanbevelen!
Ben benieuwd wat de lichttherapie bij jou doet!

Pepita,
niet prominent aanwezig? Je hebt toch een aantal berichten geplaatst vandaag! Is niet prominent in jouw idee, maar ik vind van wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,

Beter naar de AA en daar je hart luchten dan jezelf over de rooie helpen met je-weet-wel (JWW).
Evengoed een drama, je buren en je zoon. Hoeveel kan een mens hebben? Dat vraag ik me ook wel eens af. In ieder geval, nuchter méér dan niet-nuchter. Goed gedaan met brief en politie. Compliment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spier in je nek verrekt? ik zou eerder voor warme kompressen gaan, die koude zijn zo koud hihi
warme douche, dikke sjaal om, je hoofd niet draaien, en als het niet overgaat afspraak maken bij de fysiotherapeut,
en even lekker de boel los laten maken, kan je er weer even tegen!!

Ach arme Houtje, ook een knuffel van mij...heb je echt helemaal niemand in je omgeving die je wat kan helpen? je af en toe vriendje?, een vriendin, buurvrouw, andere hockymamma?
Ik ken het hoor, ben gelukkig nooit ziek, nou ja, bijna nooit, maar die keren dat ik ziek ben vind ik het nog het moeilijkste om hulp te vragen. doe het liever alleen, maar soms heb je geen keuze!
en anders mogen die blagen van kinderen van je ook wel eens wat voor je doen!! ;).

Waar ik woon wonen best veel alleenstaande dames dus als iemand hulp nodig heeft dan bellen ze vanzelf aan, de ene buuf om een kastje te sjouwen, de ander om mij shaggies te laten draaien nadat ze haar arm gebroken had en andersom weet ik ook dat ik bij ze aan kan kloppen als ik hulp nodig heb.. reuze handig wel!! Samen kunnen we alles aan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...