Spring naar bijdragen

woensdag 3 oktober 2007


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedenavond

Alles bijlezen is titanenwerk. Er is wel het één en ander de revue gepasseerd op het forum.
Trek dus een beetje de highlights eruit.
Benthe, ik dacht je komt met de pijl en boog naar A'dam, ik was echt een beetje bang.
Je ziet een mens kan zich onterecht te sappel maken.
Laat ik het kort houden (jullie kennen mijn stijl) en een ieder die met een warm gevoel aan mijn zijde
heeft gestaan, oprecht bedanken.

Het zou te ver voeren een ieder in persoon te bedanken!

In ieder geval, hier ben ik in "levende" lijve. Zo'n zestig euro aan helpdesks en m'n meissies lichter.
En dat voor een mineur probleem, wat ik de eerste dag al begreep.

Nieuwe en oude strevers naar het goede in de mens, het ga jullie en mij in het bijzonder goed!!

Alle liefs van Soothie! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tolie,
Ook ik vind het nog altijd fijn om hier te zijn. Altijd is er wel iemand aanwezig waarmee je kunt praten. Nee, ik kom nog niet los van het forum, al heb ik het niet meer nodig om hier dag en nacht te zijn.

@Anna,
Ik stel je aanwezigheid altijd op prijs. Gelukkig rijden er ook nog bussen.

@Charlie,
Iedereen hier in huis heeft een eigen computer, maar de kinderen zitten maar al te graag even aan mijn computer. Die staat vrijwel altijd aan en heeft een printer. Vind het ook niet erg, als ze er te lang opzitten, stuur ik ze naar hun eigen compu.

@Kohtje,
Val maar gerust binnen. Je bent altijd welkom.

@Marion,
Ja, ik begrijp ook niet waarom die dames niet op tijd aan land zijn gegaan. Mijn man en ik hebben ook weleens kanotochten gedaan, maar stappen steeds aan land wanneer dat werd aangegeven.

@Gem,
Ik moet er ook niet aan denken om nu al oma te worden, dan is er ergens een ongeluk gebeurd. Volgens mij hebben ze geen van beiden al verkering. Mag van mij nog wel even zo blijven. Laat ze maar eerst met hun studie klaar zijn.

@Soothe,
Hoe dan ook: je hebt weer contact met de wereld en met ons.

Ik had me daarstraks vergist, Bones begint pas over 10 min.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las nu pas de titel van de dageraad, zover als mogelijk in het virtuele voelt het wel zo als vrienden en vrienden waar ik vertrouwen in heb.

Hoi Soothe, je was inderdaad lang weg. Maar idd meissies?? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, helemaal niet.

@Charlie: ik las vanmiddag een citaat die wel mooi past bij de jouwe: met alleen meewind kom je nooit thuis, moest gelijk aan je vlieger denken.

Ik ga zo offline en lekker een boek lezen: Sultana, een prachtig boek over een cultuur waar ik dus niks van weet.

Fijne avond vrienden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

soms ben ik ook beschaamd dat ik niet iedereen bij naam beantwoord maar ook voor mij is dit onmogelijk , soms krijg ik dan verkeerde gedachten en denk blacky je schrijft beter niets maar dtis ook niet juist.
corinne is dat normaal in nederland zolang wachten ?? en mag je niet naar een andere arts of urgencias ?? sterkte allesinds met je dochter .
soothie blij jou te lezen ik wou jou een pb sturen maar had weinig zin als je zonder internet zit .
in spanje had ik een restaurant naast een spaans barreke ik ben daar letterlijk en figuurlijk weg gepest door mijnheer de drugs baron hij mocht alles doen en ik kreeg een boete als ik 15 minuten te laat open was nu ja hoge pieten snuiven ook dacht ik dan maar , maar ik heb het toch 5 jaar vol gehouden terwijl hij de bommetjes op het terras gooide of zijn wagen op mijn terras parkeerde .
oma charlie het doet mij goed je lezen en hoe je schrijft over klein manneke en kabouterke en ja kleine ventje zal wel beetje jaloers zijn soms .
anna toen ik in 2001 mijn voet verbrijzeld heb kon ik de pijn deels weg nemen door koude compressen
safi is een mooie film heb hem ooit gezien
naar het schijnt is er nu een mooie film uit maar ik weet nie juist over wat stond op mijn site ivm verwerking benX.
en ja ik ga verder gaan naar de therapie mogelijk doet het pijn maar het helpt mij te plaatsen niet enkel dat ivm mijn ma maar ook andere zaken waar ik mee zit
zo luitjes ik ga even eruit allez nu bedoel ik he
wie ik vergeet ik denk aan jullie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blacky-meisje!!!!

Knap dat je met de therapie doorgaat!!!! Maar ik zelf denk dat je het enige juiste doet, wil je een beetje over je verleden heenkomen!!!!
het zal je heel wat traantjes kosten, is ook niet niks wat jij hebt meegemaakt, maar ik hoop dat het je helpt, zusje van me!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...