Spring naar bijdragen

Vrijdag 05-10-2007

Sjakkie

Aanbevolen berichten

Ik een hap sla nemen en de keuken in. Ik stel het in ieder geval uit tot na het eten.
Hopelijk is het dan over. WANT IK WIL NIET!!!!!!!
Maar ik heb zooooooooooooo'n trek. Te belachelijk voor woorden.
gelukkig is mijn man thuis. Hij wilde een tweede biertje. ik heb NEE gezegd. Nog niet eerder gedaan.
Maar het ius nu een noodgeval.
Tot straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudi, ik beloof mezelf ook geen dingen meer die ik niet kan waarmaken. Ik zal vast nog wel eens uitglijden. Vandaag maar niet.

Cal, als matigen voor jou nu beter werkt dan stoppen dan is dat toch prima. Ik kan het ook niet, zeggen nooit meer. Daar ben ik nu wel achter. Mijn doel is zo veel mogelijk droge dagen. En als ik toch eens per se per se moet drinken, en dat gebeurt, dan vind ik 1 glas niet zo'n ramp als een kater.

Lieve Kohtje, je hebt nu weer genoeg ervaren dat de alcohol niet je vriend is. Kies weer voor jezelf, je bent het waard :present:

Hoelahoep, ik vind je naam zo leuk! Word ik vrolijk van. En je gaat ook nog zo goed, kan niet op.

Pana, ook jij gaat goed. Het leuke van de vrijdagavond niet drinken is dat je de avond zelf lekker fit bent en de zaterdag zo lekker lang is.

Gem, die partners ook met hun biertjes. Mep die gremlin maar hier heen, laat ik hem in het bier van mijn man happen!

Corinne, fijn dat je weer leuk werk hebt, heb je verdiend!

Safi, ik hoop dat ook jij van je werk geniet!

Bammetje, 13 maanden, hartstikke knap!

vandaag drink ik niet.
iedereen een fijne anvond!

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, het zijn maar gremlins.

Ze komen met hun allen uit het oosten aangeslenterd
En iedere gevoelige wordt zonder slag of stoot geënterd
Ze plegen zich ook onder zacht geritsel voort te planten
En kijken daarbij loerend rond.....
Wacht u voor de gremlin, die vreselijke gremlin....

(Heel erg vrij naar drs. P)

Soothe, geniet van je muziek. Ben je nog een beetje aan het bijkomen van je internetloze week?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,
eten is binnen. Dat scheelt enorm. Dank jullie wel.
Het was erg deze keer. Maar ik heb het gered. Vandaag red ik het wel weer. Het ebt nog wat na, maar dat gaat vanzelf over. Ik vond het moeilijk om dit te schrijven. Ik doe het bijna ook niet, want ik wil jullie niet in verleiding brengen!
Maar het moest dus even. Pfffffffffffffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gemotiveerd

Zo,

eten is binnen. Dat scheelt enorm. Dank jullie wel.

Het was erg deze keer. Maar ik heb het gered. Vandaag red ik het wel weer. Het ebt nog wat na, maar dat gaat vanzelf over. Ik vond het moeilijk om dit te schrijven. Ik doe het bijna ook niet, want ik wil jullie niet in verleiding brengen!

Maar het moest dus even. Pfffffffffffffff.

Goed gedaan Gem, alweer een overwinning erbij. Fijne avond verder nog en de rest natuurlijk ook.

Groetjes Cal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè hier is HoutjeTouwtje weer eens.

Potverdrie dubbeltjes, ik dacht woensdagavond dat het nu echt langzaam maar zeker beter ging was ik donderdagmorgen weer helemaal van de kaart aan de toiletpot gekluisterd.

Uiteindelijk vandaag (vrijdag) kon ik voor het eerst het bed uit, nou dat is niets voor mij. Gistermiddag niet een potje, maar een hele P O T zitten huilen, het hield niet meer op. Ben uitgeput en moe, en heb mijn (vrijwilligers)werk voor vandaag maar afgezegd. Heb mijn energie nu nodig voor mezelf.

brb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, als we hier altijd maar sterk zaten te zijn en nooit kwamen vertellen dat we het even moeilijk hebben, waar zou het forum dan toe dienen?
Mij breng je in ieder geval niet in de verleiding, je houdt me slechts alert met al jouw sterktes en soms "zwaktes", wat je dan ook zwakte noemt.
En gelukkig heeft je slap ha, oh nee, was het een topje kee (Houtje, help, waar ben je?) geholpen.

Ferry is geloof ik al weer weg, maar als je het nog leest: hoe gaat het met je? Blijkbaar wel goed.
Ik hou wel van nuchter commentaar, maar dat mag duidelijk zijn.

Karinneke ik weet niet zoveel van paarden, maar een dier hebben dat ziek is, dat doet verdriet. Ook al weer geen reden om te drinken, integendeel zelfs. Dat doe je toch ook niet hè? Succes met je baan maandag.

Cal fijn om te lezen dat je je sterk voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, Is inderdaad moeilijk om dan ook niks te nemen.Mijn man doet door de week mee maar wil in het weekeinde wel een biertje kunnen drinken.Maar ik houd het wel netjes bij 4 per dag .Doelstelling was niet meer dan 12 per week en 2 dagen niks .Ik doe 4dagen niks en haal dan netjes mijn 12.
Misschien volgend jaar nog verder afbouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is rot van je paard Karinneke... behalve pijnstillers kan je denk ik niet veel doen, hoewel, wij geven hier honden met artrose wel glucosamine en het lijkt dat ze er minder last van hebben... artrose is erg naar! en dan helpt het nattere en koude weer ook niet mee. Sterkte!

Gem, kop op, we gaan vandaag samen de gremlins verslaan!! Het is het niet waard om toe te geven aan die tijdelijke trek.. bedenk maar hoe dat morgen zal voelen! doe ik ook, en morgen wil ik geen kater!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou het voordeel van zo'n flinke ziekte: de virussen en bacterieën killen meedogenloos elke gremlin. Normaal is vrijdag mijn moeilijke dag (eigenlijk niet moeilijk maar iets minder makkelijk dan de andere dagen) en ik heb NERGENS last van gehad. Ook niet zo gek hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...