Spring naar bijdragen

Vrijdag 05-10-2007


Sjakkie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En hoi, Marieke,
heb je vanmorgen al wat ondernomen? Ik weet dat je het niet wil horen, maar ga toch ajb verhuizen voordat er iets ergers gebeurt!
Trouwens, iets ergers, is dat er dan? Je gaat hier echt aan onderdoor, en je familie ook!
Dan misschien maar finacieel een stapje terug? Ik heb makkelijk praten natuurlijk, maar burenruzie lijkt me verschrikkelijk!
Heel veel sterkte, en liefs, Tolie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Tolie, ik ben online hihi. Ik moest wat anders doen op de computer, maar ga automatisch naar Tactus, weer een verslaving.

Marieke, je bent pas verhuisd en het zal moeilijk zijn zeker financieel om nu weer te verhuizen, maar dit is toch ook niet vol te houden. Je schreef van de week dat je van plan was om een nieuw leven te beginnen en sommige mensen zouden dat niet zo leuk vinden. Ik vind je sterk en helemaal te gek, dat je de drank kunt laten staan.

We hadden voor vanmorgen een gesprek aangevraagd op de bank. Een ontzettend fijne man. We hebben het vonnis meegenomen en alles zo'n beetje verteld. De vennoot was er vorige maand ook geweest. Hij vond ons vonnis heel sterk en hij gaf ons voor twee maanden wat ruimte op de rekening.
De vennoot had een heel ander verhaal opgehangen. Ik zei nou, dan ben ik wel benieuwd. HIj vertelde dat de vennoot allemaal negatieve dingen over ons verteld had, maar nu hij beide vonnissen zag, ook die van de werknemer en het vof contract, kon je duidelijk merken, dat hij aan onze kant stond.
Hij zei, wat zullen jullie slapeloze nachten hebben gehad. Poeh, wel fijn, dat we even iets meer ruimte op de rekening krijgen.

Kohtje, ik ben blij, dat je jezelf weer tegen gekomen bent en niet de fles drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion,
Lekker iets financiele lucht! En verder moeten julie volhouden in het vertrouwen dat niet jullie gek zijn, maar die vennoot van je man!

Cal,
Fijn om te horen dat het allemaal loopt en je lekker aan het sporten bent. Fijn ook dat je een afspraak met jezelf hebt kunnen maken voor wat betreft het drinken. Je zegt het alleen een beetje defensief!
Niet doen hoor! Af en toe een glaasje kunnen nuttigen lijkt mij ook erg fijn! Voor MIJ is dat niet juist. Voor jou op dit moment wel. Fantastisch toch. Het heet hier tenslotte alcohol de baas. Zolang dat maar zo is, is er niets aan de hand! :heart:

Pepita,
ik heb het niet zo moeilijk als Koh hoor! Wel zit ik niet lekker in mijn vel. Net zoals Koh, als ik dat mag zeggen (Koh?). Komt door een heleboel andere dingen. Tot nu toe ben ik nog steeds alcoholvrij en wat mij betreft blijf ik dat nog even!

Dani,
Goed wat van je te horen!

Het verval treedt nu echt toe bij mij. Net bij de opticien geweest. Ik heb een bril met leesgedeelte. Was + 1,00. Wordt nu + 1,75. Tja de leeftijd! Logisch dat ik niet best zag. Binnenkort maar een nieuw brilletje uitzoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag mensen
even tussen door een senseoke en een berichtje .
ik wens iedereen wie het moeilijk heeft veel kracht toe :present:
ook ik had nooit gedacht te staan waar ik vandaag ben .
er is zoveel geschreven dat ik nooit op iedeeen kan antwoorden dus wou maar schrijven dat ik aan jullie allemaal denk .
ik dacht dat ik mijn bloed resultaten al geschreven had nu ja met mijn kaas met gaatjes kop kan dit mij ontglipt zijn , bloed is redelijk goed buiten te veel witte bloed plaatjes of hoe men die ook noemt en de stollings waarden zijn niet goed maar geen van beiden kan kwaad .
scan zal ik vermoedelijk volgende week pas weten .
bambam van harte met je 13 maanden :present:
voor mijn eigen hoop ik dat je mij nooit voorbij steekt ;)
mensen ik vertrek vandaag nog naar nederland en ik zat mij juist te bedenken tijdens de afwas dat ik dit vroeger nooit zo gekundt hebben want doen was drank het enige wat telde voor mij ;-(
ik ga overnachten bij een internet vriendin en mogelijk ga ik op de conventie andere internet kennisen leren kennen lijkt mij leuk
dameke is ondertussen op weg naar huis ze was deze morgen enorm verward en dokter vondt het raadzamer dat ze in een vertrouwde omgeving was , sonde is verwijdert en ze kan zelf al plassen
ik heb mijn gsm mee en als er wat is kunnen ze mij bellen maar ik heb er vertrouwen in dat alles goed zal mee vallen
zoals altijd zal ik jullie steun kracht en vriendschap missen
mogelijk kan ik bij mijn internet kennis op haar pc maar ik vindt het zo niet passen
zo nu ga ik mijn koffertje verder klaar maken
mogelijk tot straks :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag gem ,
het is eigenlijk een AA conventie die door gaat in nederland .
door het feit dat ik in spanje woonde toen in 2005 heb ik mij ingeschreven op verschillende site's zowel hollandse als belgische sites, sites die met te veel te drinken te maken hadden uiteraard :-))
sommige belgen heb ik al leren kennen door bezinnings dagen en nu ga ik enkele van mijn nederlandse internet kennisen ontmoeten .
de dame waar ik logeer heb ik via een site leren kennen
ik ben hier eens weg en dat doet een mens ook eens goed :)
wie weet ontmoet ik geen adb'ers ??
zo nu verder koffertje pakken hi hi yang zat er al in :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezellig, gewoon Yang meenemen, heb je snachts fijn gezelschap hihihi
dus je gaat niet naar Stayokee? dat zijn de jeugdherbergen van vroeger.
Blacky, veel plezier bij het ontmoeten van je internetlotgenoten en natuurlijk ook veel plezier in het buitenland ehm nederland dus hihi.. grapje

Marion, hehe, zie je wel dat jullie sterker staan? Weet je, al die negatieve informatie die die vennoot over jullie verspreid zal net zo hard weer naar hem terugkomen zolang je niet hetzelfde spelletje gaat spelen, dat hoop ik trouwens voor Marieke ook.. en Marieke met mensen in de steek laten en pijn doen bedoel je volgens mij je oude koor toch? je hebt dus toch besloten om met je oude dirigent samen een nieuw koor te beginnen? Ben heel benieuwd! goeie stap denk ik! en terug kan altijd nog!

Pippie! gaat goed he!! ik ben trots op je! Je denkt dat het je nooit zal lukken en nu lukt het zowaar toch!! lekker dat je moe bent.. duurt de dag nu ook iets minder lang?

Ik heb alweer een gremlin op bezoek, ik denk omdat ik voor mijn gevoel vrij ben, en vrij teveel associeer met drinken... aan de andere kant moet ik nog heel veel doen dus kan me een kater niet eens veroorloven!...

Eindelijk breekt ook hier de zon door dus ik ga zo met de hond naar het bos, We hebben hier in Haarlem een echt bos midden in de stad! Tapas boft maar, vanmorgen lekker hardgelopen met de baas (lees: voortgesleept worden door de baas) en vanmiddag mag ie lekker los in het bos (lees: er vandoor gaan en op zoek gaan naar eten of andere baasjes de brokjes uit hun jaszakken manipuleren).
en zo is het ook vandaag weer dierendag voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tapas stuur uwen gremlin naar hier gooi ik hem in de beerput .
ik denk niet dat mijn internet dame blij zou zijn met yang hi hi en ook niet met den ying .
heb de afwas gedaan , ook met de hond wezen wandelen en naar een cd van een koor geluisterd
nu pijamake strijken en bij in koffertje steken
en weten jullie wat i feel good en dit meen ik :)
waaauw waauw den belg mag nederland onveilig maken ;)
allez tapas een mep aan dienen gremlins richting la belgica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky,
een soort internationale AA dag voor Nederlands/Vlaams sprekenden?
Spannend om mensen te zien, waarmee je al zolang mailt.
Owh! Ik zag een gremlin overvliegen richting Belgie.
Blacky, doe ermee wat je wilt, jij als ervaren gremlinmepper kan ze vast vakkundig afmaken!
Tapas, goeie slinger gaf je hem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pats boenk patz auw auw de gremlin ligt in de beerput ;)
mep ze maar door naar hier ik voel me super woman nu ,maar weet niet hoelang nog hoor heb niet siesta gedaan en dan voel ik de adrenaline zo door mijn lijf gaan of zou het den senseo zijn ??;)
is vlaams en nederlands sprekend gem en is van vandaag tot zondag aanstaande
tot straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik denk al, wat gebeurt er nu toch in de lucht, ik zie allemaal schichten voorbij schieten. Maar dat zijn die gemepte gremlins natuurlijk. Gelukkig waren ze zo geschrokken dat ze het niet de moeite vonden om dit adres aan te doen.
Hulde dus aan de ervaren gremlinmeppers.

Corinne, ik was een Potterfan tot en met boek vier. Daarna heeft Rowling haar hand overspeeld, de rek is er uit. Ik wil een mooi toverboek lezen, niet een boek over strontvervelende pubers die met hun kwaad- en jaloersheidsperikelen zitten.
Toch hebben de toverdingen mij mede geholpen om van de drank af te willen blijven een paar maanden geleden. Ach hadden wij allen maar een toverstaf, zwaaitje ermee en weg die JWW. Die wij best wel bij zijn naam durven noemen.
Alles goed met je en met het nieuwe werk, voor zover je nu kan zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke, volgens mij is het een heel sympathieke eigenschap om je hele leven in sproken te blijven geloven. Zolang je de waarheid maar niet uit het oog verliest, want dan ga je in conflict komen met de echte wereld, en dan brand je keer op keer je pootjes en dat doet zo auw, daar is niets sprookjesachtigs meer aan. Blijkbaar ben jij bezig om dat evenwicht te vinden.
Succes met je zieke diertje. Wat heeft ze?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIEPERDEPIEP HOERA, HET IS WEEKEND!!!!!!!!!!!!

Hèhè, het was voor mij een drukke week deze week, ik ben moe, dus ik ben vreselijk blij dat het weekend is. Ik ga heerlijk van mijn vrijdagavond genieten!

Gefeliciteerd iedereen die iets te vieren heeft, sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft en nog een schepje extra kracht erbovenop omdat het vrijdagavond is. Kan ik wel missen, want tot mijn grote vreugde geeft zelfs de vrijdagavond geen problemen meer!

Kohtje, fantastisch dat je de draad weer opgepakt hebt. :present:

Karinneke, hou vol, al is het moeilijk. Nuchter kun je alle problemen zoveel beter aan. Ook voor jou komen er weer kansen. Mijn leven is ook nooit over rozen gegaan, maar vaak als ik echt geen uitweg meer zag uit de ellende en de financiële problemen gebeurde er iets waardoor er toch weer nieuwe kansen ontstonden.

Allemaal een fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Ik kom even piepen voordat we gaan eten.
Heb vanochtend weer gezellig gewerkt en vanmiddag pianoles gehad bij mijn vervangende docente.
Die woont in een prachtig groot 400 jaar oud pand. De lesruimte is op de derde verdieping en daar staat een prachtige vleugel, soepel bespeelbaar en met een prachtige klank. Daar komt muziek tot leven.
Genoten dus.

Ik ga straks na het eten even lezen wat er vandaag op het forum is geschreven.
Ik hoop dat het voor iedereen van binnen een net zo mooi, zonnige droge dag is geweest als buiten.

BamBam, gefeliciteerd met 13 maanden : 13 x :present:

Hoelahoep, van harte met je eerste week : 1 :present: per dag = 7 :present:

Alle anderen met een mijlpaal van 1 dag t/m oneindig (dat teken hebben we niet) : proficiat :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, die gremlin van mij zit nu mooi in België.. was nog een klus hoor.. ze hebben gelukkig lange staarten, dus moest even flink slingeren, en slingeren, en slingeren en nog eens slingeren... en toen heb ik hem toch een jetser gegeven.... Hij ging zo hoppa de grens over...

Mijn hond had de jachteritis in het bos... er lopen daar soms een kat rond.. dus had ik hem uit voorzorg maar even aangelijnd toen ik de onrust bij de andere honden al merkte... mijn god dat beest heeft staan gillen en janken? .. ik wist het al maar mijn sulletje heeft dus duidelijk jachtinstinct.... Ik moet dan toch wel lachen als ik dan 6 honden tegen een boom zie blaffen en uit hun dak gaan en dan ergens boven op een tak een kat zie zitten.. is ook niet slim van zo'n kat om een hondenlosloopbos in te gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Heb het nu moeilijk, gremlin op bezoek noemen we dat hier he.

Vandaag 2 keer schilderles gegeven aan volwassenen vanmorgen en vanmiddag aan twee schatten van kids. Heb voldoening over de dag.
voldoening betekende altijd lekker een paar glaasjes............... met alle gevolgen van dien.
Zit nu op een houtje te bijten, mijn man en zoon zitten even in het cafe en ik zit hier alleen op een houtje te bijten. Ga maar iets eten, dat lucht misschien op.
Ook die vrijdagavond, maakt het extra moeilijk.
ik ben niet zielig hoor, maar een vaste gewoonte die ik al ongeveer 30 jaar had even doorbreken valt beslist niet mee.

VANDAAG DRINK IK NIET

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, gelukkig ben je weer boven water.

Dani, ik was gisteren wel sterk, maar vanavond heb ik een verjaardag en de Gremlins gieren door mijn lijf. Leuk dat je er weer bent.

Marieke, ik vind het ook vreemd dat je de wijkagent niet meer mag bellen. We hebben hier last gehad van hangjongeren en de wijkagent zei, zoveel mogelijk blijven bellen, alles wordt geregistreed.

Tolie, ik heb mijn vakantie vrienden nog niet gebeld. Ik heb mijn man wel duidelijk gemaakt dat het dan wel heel moeilijk voor mij zal worden en dat ik ws. zal gaan drinken. Hij zei, dat het wel goed was dat we er even tussenuit waren en dat hij er mee kon leven als ik een avond zou drinken en de rest niet. Ik ben er nog niet uit. Heb ook zoveel aan mijn bolletje.

Tapas, je kunt het, dat heb je al bewezen.

Houtje Touwtje, meissie hoe gaat het met je? Laat even wat van je horen.

Zo nu ga ik me omturnen voor het verjaardagsfeestje, poeh komt eigenlijk net op een verkeerde dag.


Allle andere forumvriendjes veel sterkte vanavond met de Gremlins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, doe nou nie-iet! Tjonge jonge wat een vuile gremlins zijn het toch, zijn die per ongeluk bij jou blijven steken? Wat geeft dat nou voor meerwaarde als je een avond drinkt. Niks toch.
Ik wens jou (en iedereen natuurlijk) in ieder geval gremlinloze gedachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog iemand met een ZEER GRUWELIJKE GREMLIN!!!(als lettergrootte 3000000 er was, had ik die gebruikt).
Ik ben maar aan het eten begonnen, want oh ik was bijna voor de bijl gegaan. Mijn man had zomaar een biertje ingeschoinken, meestal vraagt hij dat wel! Nu niet dus. Ik was al sjaggerijnig en nu overviel het me. Ik lust niet eens graag bier! Ja in de zomer een glas, maar verder niet. Ik zou bijna een moord hebben begaan voor dat glas.
Ik doe het niet, maar het is zoooooooooooooooo moeilijk!!!!!
Ga zo gauw koken, niet normaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond
Kom even op appèl. Ik heb volstrekt niets te melden. Afgezien van het feit, dat ik een ieder een droog leven toewens.
Ga het een beetje rustig houden.Muziekje o.i.d.
Dus geen zorgen over mij. Geen bericht, goed bericht.
Mensen, keep the spirits high.
Groetje van Soothe.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...