Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 oktober 2007


BamBam

Aanbevolen berichten

Medoc

Probeer dan vanavond elk gevoel bij de alcohol op te schrijven..dus ga van af het moment dat je begint na hoe je je voelt voor je de eerste slok nam..hoe je denkt dat je in je leven staat en hoe je je zelf waardeert.
En ga dan langzamerhand na elk glas weer eens bij diezelfde punten langs en vraag jezelf af wat je dan voelt.
je zult verbaast staan hoe anders je gedachten worden vaak negatiever en ongeloofwaardiger hoe meer je drinkt.
Het is ook al een goeie les voor als je niet meer drinkt dan kan je weer even nalezen hoe het was toen je nog wel dronk en wat je toen dacht over belangrijke dingen in je leven.

Ik wens je Kracht, Moed en Wijsheid om met mate te drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wens je Kracht, Moed en Wijsheid om met mate te drinken
hi hi doet mij denkn aan mijne pa toen hij nog leefde
mijne pa heeft in 1990 een hartslagader breuk gehad en de spaanse doc vertelde hem dat het beter was te stoppen met roken en met mate te drinken , nu mijne pa dronk graag en op een dag zei ik pa je moet met mate drinken de doc heeft dat gezegt
mijne pa vraagt aan mijn ma drie verschillende glazen kleintje , beetje groter en een long drink glas hij liet mijn ma ze alledrie vullen en zij tegen mij kijk maske dit zijn alledrie maten ;)
en ja ergens had hij gelijk ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, hoi overigens. En nog bedankt voor de goede woorden, die ik deze week, van je kreeg.
Ieder stopt op zijn manier. Daar ben ik het volstrekt mee eens.

Zelf ga ik ook wel de fout in.
Ik pretendeer ook niet de wijsheid in pacht te hebben. Wie ben ik!

Toch geef ik wel een "soort" advies. Daarom zijn we hier.
Als je wilt stoppen,moet je stoppen en wel meteen, hetgeen niet eenvoudig is!
Hier dreigt altijd het gevaar van, laat ik morgen nog een fles halen, maar dan stop ik echt.

Als Medoc vindt, dit aan te kunnen, heeft hij mijn zege!
Misschien denk ik te veel van uit mijn sitatie, in mijn geval een onmogelijk iets.
Vandaar de tip!

En ik denk dat Medoc, een goed bedoelt advies waardeert.

Charlie en Medoc, Groetjes!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal, nog niks gelezen, maar moet toch even schrijven.
Het WAS leuk totdat ik een ongeluk kreeg, ziekenauto, ziekenhuis, bloed etc. etc. en ben nu thuis.
Heb geluk gehad, maar de stress giert door mijn lijf. Alles is dus wel weer goed, denk ik.
Niet naar het feestje verder. Niet gedronken vandaag, dus. Wat ik vandaag wel dacht: het is gebeurd met me en daarna, toen het weer ging, wat een geluk dat ik al zolang niet drink. Heb echt de bibbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Shoothe,

IK WIL JE TOCH NOG EVEN EEN HART ONDER DE RIEM STEKEN. Ieder stopt op zijn eigen manier.
Maar de ervaring van de meesten is toch, stoppen en de eerste niet nemen??
En echt Shoote ik bedoel het niet aanvallend, maar dat je zo langzamerhand toch wel.

Sterkte,

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry bedankt. Die verdraaide eerste! Wat een kluns ben ik.
Ferry, mijn tijd komt er aan.
Je kan veel veldslagen verliezen en de oorlog winnen.
En ik houd het gevoel de oorlog te winnen, dus weer gestopt!!

Het is en blijft de duivel in eigen persoon!!!

Oké Ferry, ik beloof niets. Nu daden!!!

Groet van de terugvaller!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het spaans een beetje begrijp dan schrijf je

Don Soothe ja ja je bent een gecompliceerde man..de eerste, de eerste...omhelzing..en met mij gaat het heel goed...klopt dat Blacky?

An ...meid wat schrijf je nu allemaal...overal bloed en ziekenhuis..en ik snap dat je anoniem wil blijven maar je laat ons wel een beetje schrikken.
Maar ik begrijp dat je nu veilig weer thuis bent....nou sterkte meid...wat een dag zeg....heb jij weer...pffff!!
Hou je taai het...en niet vergeten.....Y O U 'R E A S U R V I V O R!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...