Spring naar bijdragen

Zaterdag 20 oktober 2007


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 125
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hoi stien ,

Ik zag bij het snel even nalezen dat je even naar me informeerde!! Danke, je bent lief,hihi!!!! Met mij is alles ok!!! Jij gaat ook nog steeds goed, hé!! Chapeau!!!

Hoi safi,

Met mij pico-bello!! Met m'n moeder gaat het redelijk, ze moet het heel rustig aan doen!!
En m'n weekendje weg was HEEERRLIJKKK!!!!!:D

Aan allen, Hallo, ik ben er weer!!! Sorry als ik niet reageer op belangrijke zaken die gebeurd zijn maar ik heb echt geen tijd om het forum helemaal terug te lezen!!

veel liefs van knuffie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Hier ben ik dan. Moeie benen van het rondbanjeren in de stad, winkel in winkel uit, struinen over de markt. We hebben een leuke middag gehad met ons drietjes. Vriendin heeft het jasje gevonden dat ze zocht + een sjaal. Vriendin 2 was ook geslaagd al leek het eerst mis te gaan, omdat de laarjes die ze hebben wilde net voor haar neus door een ander gekozen werden, toch nog aan het eind van de rit andere, net zo leuke laarjes gevonden. Zelf heb ik een leuke coltrui gevonden en 3 leuke, mooie sjaals plus een leuke, ondeugende pet. Die laatste wou ik al een tijdje, maar ik kon niets passends vinden voor mijn kleine eierkoppie, alles gleed steeds over mijn oren en ogen. Nu liep ik er gewoon tegenaan.

Ik ga zo maar eens de draad lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte An.

Om solidair met je te zijn heb ik mijn besluit om vanaf morgen geen alcohol te drinken vervroegd naar vandaag. Alle reacties die ik heb gehad hebben gelijk, stoppen doe je of meteen of niet. Vandaag gestopt dus. Het restje drank dat nog in huis heb wordt hiermee een souvenier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, een eierkopje met een pet op....Wiske!
Leuk dat je een fijne dag had, Corinne!
Medoc, dat vind ik nu eens sportief van je, om solidair met An te zijn!!
Maar ik zou die restjes dan toch maar wegkieperen, die blijven nl lonken naar je....aldus de ervaringsdeskundige!
Heel veel succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

safi als die adb bijeenkomst er eens komt bak ik tortilla's españolas vale .
medoc ik vindt dit een mooi gebaar naar an toe :present: ben solidair met jou en drink ook niet
corinne het doet deugt te lezen dat jij deugd gehad hebt van de markt
ik triller gekeken lekker lang uit in de zetel zalig
soothie bien hombre muy bien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Charlie, alles goed?
je klinkt in ieder geval of je het naar je zin hebt, gezellig!

Medoc en Soothie, hartstikke goed, noteren deze dag, hè? Je zal er later trots op zijn!

Joann, als je leest, we denken aan je!
:present:

Corinne, de hele dag lopen shoppen, en dan toch die hele draad weer lezen! Hij is in ieder geval niet zo lang vandaag!

Blacky en Safi, van mij allebei een grote knuffel, jullie zijn toch twee steunpilaren van dit forum! en ja, dames, blozen mag!:heart:

Ik ga morgen maar eens proberen mijn stopdatum onder mijn naam te krijgen; eerder durfde ik dat niet te doen!
Beetje bijgeloof denk ik!

Tot straks, of voor wie gaan slapen: fijne dromen!
liefs, Tolie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag een heerlijke dag gehad in de Hoge Veluwe.
Gefietst, naar Kroller Muller (museum) en wandelen in de beeldentuin.
Daarna lekker uit eten. Vreselijk veel fout gereden, omdat ik veel te hard met mijn vriendin zat te beppen. Het weer was fantastisch (wel koud) dus een fijne dag gehad.
Zit nu moe en fris gedouchd op de bank. Ik zal niet lang mijn ogen open kunnen houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...