BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Doe mij maar dat recept hoor Houtje, mama van twee winnaartjes.Al is mijn befaamde knoflooksoep ook niet niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Koken en tv kijken, voor de rest ben ik nix van plan.Nou en niet drinken natuurlijk:D hihihi.Doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Dit voelt weer lekker geiterig......hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Oké, BB is niet groot en plat. Dus wel klein en dik. Fijn om te weten hoe je er dan wel uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Heb je geen Appie Koh? Open to acht uur toch, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ja, hé, Koh! Voelt lekker vertrouwd aan, dit gegeit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 NEEHEEEEE ook niet klein en dik. Ik zie eruit als Zwarte Piet, dat weten jullie nou toch wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Meeeeeheeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ja Bammetje.. ik drink vanavond ook NIET... staat de koelkast vol mee, met NIET... hoop dat ik me morgen weer wat beter voel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 K´heb gewoon perfecte maten. Alleen zijn m´n tieten wat geslonken nadat ik afgevallen ben, dat vind ik best jammer.Hum, zou dat mogen van de moederator, tieten:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Dan heb jij wel een voetje voor bij de Sint, BB. Ik wil graag een heel, heel grote zak vol wilskracht. Kun je je baas dat ff laten weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ook op zaterdag??? doe nooit boodschappen op zaterdagavond... dacht altijd dat dan alles op slot zat... Nou ja, houden zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Nou Koh, als ik heel eerlijk ben hoop ik dat je je morgen ook nog heeeel erg slecht voelt. Opdat je niet zo snel vergeet!Lief he, schatje ben ik toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Gatver, BB, heb nou eens respect voor je eigen onderdelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Fran, je weet he, ik ben helamaal into AA. Met alleen wilskracht kom je er niet. Een macht groter dan jezelf doet ook iets.Maar ik wil Sinterklaas best een briefje schrijven dat jij dat heel graag wilt. Dat wens ik je ook wel toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Oh ja, dankbaar zijn voor wat ik wel heb....Sorry, moet nog veel leren, grompel, grompel, .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Heb jij tieten dan, BamBam.... Zwarte Piet met tieten...haha, en zeker de afdruk van de asbak op je rug??? (Toon Hermans) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hahaha, als het van jou komt, krijg ik vast een heel grote zak met allemaal adressen van de AA erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Oké, op big screen tv dan maar: kleine borsten hebben minder de neiging om te gaan hangen! Look on the bright side!Aangepast wegens bezwaar tegen een bepaald woord waarmee de vrouwelijke boezem benoemd wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Zijn jullie aan het geiten zonder mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Was jij niet bij Soothe dan, Anna? Je kunt ook niet ALLES willen, hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Ja, ik ben bij Soothe, en jawel, ik wil WEL alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Hihi, ik dacht al, waar blijft Anna... het geval van de lamp...hahaha... Nou ja, sorry... dit is wel erg ouwelallengeiten, hè?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst 24 november 2007 Dit is nog ff een seriues bertichtje. Had ik me gisteravond al bedacht maar mn nlaptop al afgsloten.Kaia vroeg naar de AA en God enzo.Ik wil dit er graag nog over zeggen.Of het nou God is, een Hogere Macht, ikzelf, een wonder, ik weet het niet.Wat ik wel weet is dat ik het nog steeds een wonder vind dat ik 14 maanden geleden op een dag naar huis reed en mezelf bedacht dat ik ook wel es een dagje niet kon gaan drinken. En dat na 24 jaar, waarvan ik de laatste 15,16 jaar praktisch elke dag dronk.Ik liet de eerste staan en nu ben ik 14 maanden verder. Dat was niet gemakkelijk en-of zsmpel maar ik hou vol, dag na dag.En dat vind ik een wonder!Iets of iemand steunt me daarbij, dat voel ik zo. En God of mn Hogere Macht zie ik ook in de natuur. DE zonsopgang was vanochtend weer zo prachtig, daar word ik elke keer stil van. Vaak is kijken naar de natuur voor mij ook mn Hogere Macht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden