Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 november 2007

Gem

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 287
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik snap je, Anjo. En ik snap Kohtje ook. Soms is het teveel, en moet die knop uit. Mijn waarschuwing ligt in de genoemde zes jaar. De confrontatie met jezelf kun je niet blijven ontlopen. Maar misschien spreek ik ook wel teveel vanuit mijn straatje, dat kan. Het was goed bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

achejeetje... ik ben in de gelukzalige wetenschap dat mijn liefje hier op 12 december weer verschijnt... samen met haar man en haar jongste dochtertje.... en dan toch zo triest.... want ja, die soap eromheen he??? Soaps zijn inderdaad leuk om naar te kijken... maar er echt onderdeel van uitmaken... is weer een soap op zich... leuk voor anderen, maar de hoofdrolspelers moeten het wel echt doen lijken, toch??? Ok, ik doe m'n best, maar kijken blijft toch leuker.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kooh,

Ik val wat later in dus ik kom nu pas even terug op wat Fran zei en waar ik het wel mee eens ben. Je hebt wel een betere indruk gemaakt in eerdere tijden. Met je verhalen over het schilderen bijvoorbeeld waar ik altijd erg van onder de indruk was. En nog andere dingen maar dat weet ik niet precies.

In onze Kooh schuilt ook een Kooh-I-Noor maar je kunt er niet ongeremd alco over heen spoelen, dan gaat de glans verloren.

Ik denk dat wij als foum genoten (om het woord oudgedienden maar te vermijden, oeps nou heb ik het toch gezegd) die elkaar langer meegemaakt hebben, toch op een bepaalde manier om elkaar zijn gaan geven en het heel erg vinden als iemand terugvalt. En dat gevoel heb ik en dat vind ik jammer.

Dus kom op, grijp jezelf bij de kladden, gooi die troep de deur uit, ga schilderen, wandelen, een eindje lopen, fietsen, autorijden maar zorg dat je weer de oude wordt.

En iedereen krijgt vroeger of later last van zijn geheugen en hersenpan, maar dit is duidelijk toch drank-gerelateerd.

STOP ERMEE ALSJEBLIEFT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik zit weer met mijn jas aan, das om, oorwarmers op, het is inmiddels flink aan het afkoelen en we gaan weer naar het sportveld.

Tussen wedstrijd van Dochter en Nu heb ik alle boodschappen gedaan en raad eens wat me overkwam? Dochter wil graag een tas met een MP3-luidspreker erin, nou die waren erweer, hij kostte 10 euro en wat zat erin..... 2 trays van 6 blikken Grolsch. Een héél piepklein momentje dacht ik....ach......ze wil die tas zo graag......en wegspoelen is toch zonde.....

En toen kreeg ik een hele preek van mezelf of ik BELAZERD was geworden (het was de gore Zaterdagmiddag-na-de-booschappen Gremlin die kwam kijken of ik rijp was zodat ze het Opperhoofd nog een keer konden sturen) waarop ik stampend van woede door de supermarkt ben getrokken en allerlei snoep en hectoliters cola heb gekocht (die ik thuis nog heb staan van de Lidl) zijn ze nou helemaal belazerd geworden daaro bij het Gremlin-thuisfront, NO WAY JOSÉ. Ze proberen het als je moe bent hè en het wordt donker de goorlappen. Maar ik heb niets gezegd tegen hem, want ik ga zometeen kip sjoppen en groentes en dan zal ik hem villen HET KRENG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...