Spring naar bijdragen

Dinsdag 4 december 2007

BamBam

Aanbevolen berichten

hihi, pip... ik wil ook wel eens spinnen, maar inderdaad, dan moet de verwarming hoog en de ramen dicht... tenminste wel in deze tijd van het jaar..

Ga zo kijken naar de film Thunderbirds op RTL 7. Stukje jeugdsentiment.. ik woon nu in een flatje op een kleine honderd meter vanwaar ik mijn jeugd doorbracht. Daar kom ik sowieso vaak momentjes van vroeger tegen.. Heel vaak leuk, soms erg confronterend.. maar aan die serie van de Thunderbirds bewaar ik warme sentimenten.. dus wel leuk. Hoewel ik de speelfilm nog niet ken, dus dat kan ook wel een domper worden.. ben gewoon benieuwd.

Fijne avond allemaal nog. Ben blij dat de sfeer weer lekker relaxed is. Daarvoor zoek ik dit forum. Herkenning, medeleven, meeleven, humor, combi van dit alles...

Groetjes, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijne avond allemaal!
Hier gaat het erg goed en heb er weer vol vertrouwen in en eigenlijk ben ik ook wel trots op mezelf.
Tot over een paar dagen maar weer. Altijd maar weer zoveel drukke dagen en ik zal blij zijn als ik eens vrij zou hebben. Pfff....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Mick,

ook van mij een hartelijke felicitatie met je geweldige prestatie. TOP!
Ben blij dat mn zusje ff de honneurs heeft waargenomen, moest me ff boos maken. Maar t'kwam allemaal weer goed dus...

Ik wens je toe dat je net zo blij zult zijn met je jaarpenning als dat ik dat was en nog steeds ben.
Ik hoop dat je een leuke en goeie Aavond hebt gehad.

Alle goeds en liefs BB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick van harte met je enorme prestatie :musicnote::heart::musicnote:

Blacky, ik heb respect voor hoe je het allemaal doet :present:

Safi, ik was even overdonderd door alle reacties op je uitglijder. Ik zou het bijna niet meer durven zeggen, maar doe het toch: ik vind dat je het over het geheel bekeken goed doet :heart:

liefs,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Stien,
Onderschat een zware overspannenheid liever niet meid.
Praat er eens met een huisarts over of laat je door verwijzen naar een psycholoog.

Ik reageer niet snel op berichten,maar nu wel op jou.

Uit ervaring weet ik wat het is en kan gaan worden. Neem dit signaal serieus en geef er aan toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen begrijp mij niet verkeerd alsjeblieft.
Hele lieve reacties, maar ik ben écht niet overspannen.
Het is het etiket die ik vanavond als resultaat van twee
dagen met mijn moeder kissebissen heb gekregen.
Nooit kon ik van mij afbijten, ik begin te leren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Pippi,
Fijn dat de uitslag goed was.

Ik wil wel ff luchten betreffende het nu spottend worden over overspannenheid.
Ik was gemeend bezorgd over Stien mede omdat ik in 2004 thuis ben komen te zitten met een burn-out en daar nu nog steeds de zure pruimen van eet.

Met een alcoholprobleem kun je extra gevoelig zijn voor spanningen en de daarbij behorende problemen.

No hard feelings, maar ben voorzichtig a.j.b met spottende tekst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!
Hier aan het front alles OK!

Mick,
GEFELICITEERD MET 1 JAAR ALCOHOLVRIJ!!!!!

:present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote::present::heart::rose::moon::musicnote:

Een geweldige prestatie!!!!

Pippi,
Gefeliciteerd met de goede uitslag! Nu kan je ervoor gaan om je doel qua alcoholgebruik (minderen/nier meer drinken) te bereiken! Heerlijk dat die spanning wegvalt!

Alle anderen: ik lees en leef mee! Ik log weer uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Stien,
ik bedoelde niet dat jij er de spot mee ging drijven hoor. Ik twijfelde of jij je bericht cynisch bedoelde en dat klopt dan. Nou heb je ff kunnen luchten dan?

Je bedje al opgewarmd? Jaloers hoor, ik slaap vannacht alleen(bweeeh) en het is zo koud hier.

Spreek je weer Stien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...