Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bij bridgen wordt helaas altijd wel door veel mensen geruzied. Vooral bij echtparen (vechtparen)
Men associeert fouten vaak met dom zijn.Gelukkig speel ik al wel 7 jaar met hetzelfde maatje .Nog nooit kattig gedaan tegen elkaar.
Op een foutje wijzen mag uiteraard .
Daar kun je ook van leren , maar wel op een fatsoenlijke rustige manier. Voor ons is hetbeen middagje uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nuh, Koh, weet jij dat niet, het verschil tussen p'noten en k'nootjes? Pepernoten zijn van die taai-achtige dingen die zo'n kleffe troep in je mond geven. Kruidnootjes zijn net als speculaas. Maar dan klein en half-rond.
En verder hou ik ook meer van het pittige. Kaas! Hmmm, blauw-dooraderde, van rijpheid geurende... enfin. Je kan beter aan de kazen zitten dan aan iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag iedereen!

Gefeliciteerd voor degene die een mijlpaal hebben gehaald! :musicnote::camera:

Heb ik toch een vraagje voor de geheel onthouders...
Blijft 't nog erg lang in je hoofd zitten dat je na langere tijd onthouden wellicht "toch" weer af en toe iets kunt pakken? Of vervaagd dat door de tijd heen?

Ik baal een beetje van mezelf, het ene moment zit ik hier een beetje rond te kwekken en het andere moment heb ik het gevoel dat ik niks mag zeggen van mezelf. Ik neem te veel en geef niks. :wacko:

Maar ik hou 't nog steeds droog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BB..als je op 5 september 1 jaar droog staat dan is dan toch 1 jaar en 4 maanden hoor..ik kan er niets anders van maken:P

Marjo..succes met het afhandelen van je Sinterklaas aktiviteiten..ik hoop dat je nog even rustig op je gat kan zitten vandaag. Je hebt het er maar druk mee. Nou ja dan heb je ook geen tijd om an de JWW te denken.
Da's wel weer handig.
Je gaat trouwens erg sterk en positief..ik kreeg echt zin aan schaatsen toen ik je verhaaltje las:D

Tapas..veel plezier vanavond met lol surprise voor je schoonzusje..ze zal het zeker kunnen waarderen!
Leuk verhaal trouwens over de telefoon Sinterklaas..misschien niet eens een gek idee om dat volgend jaar als bijbaantje te nemen..ik heb zo';n zware stem dat de meeste mensen me altijd meneer noemen aan de telefoon.:)

Blacky....nou al weer ziek..het is wat met jouw maar goed dat Ying en Yang heerlijk tegen je aan kunnen knuffelen. Hoe staat het nu met die trouwplannen bij jouw..heb je al JA!!! gezegt?
Dus nooit Sinterklaas gevierd dan moeten we als deze vriendschappen aan blijven volgend jaar maar eens aan Sinterklaas gaan doen..voor mij is het ook lang geleden..we kunnen toch lootjes trekken en dan elkaar pakjes opsturen...he..nee dat klinkt echt te modern:wacko::$
Beterschap meissie!

Houtje..waarom ga je de komende tijd meer stress hebben in je eentje met de kids?
En kan het echt nog meer stress bij jouw?
Wel met je voetjes op de grond blijven hoor:heart:
Geniet van je gourmetten vanavond en ik hoop dat je ROA je schandelijk verwend

Kohtje..NOW WHERE TALKING..The Onedin Line..daar ben ik ook helemaal verknocht en toen mijn man laatst 10 series gedownload had toen dacht ik ook...Gaaap..gaaaaaaaap...gebeurt er nog eens wat??? Maar toch mooie herinneringen aan. Ik zie me thuis nog zitten op de bank ,dicht tegen mijn moeder aan en kijken naar een hele andere wereld dan ik gewend was.Ik was er stapel op en keek ook altijd smachtend uit naar de week erop.
Ik wilde altijd schooljuf worden en NU in retrospect ...had ik dat maar gedaan

Pippi kom maar op...wat heb je gekochtyen voor wie is het en wat is dat voor iemand? Dicht piet hier zit er klaar voorB)

Rudy...wat lief dat je je schoen op had gezet en wat lief dat Sint aan je heeft gedacht...dan moet je wel hééééééééééééééééééééééééééééééééL braaf zijn geweest!!;)

Mijn man verteld net dat 3 miljoen mensen in de UK nog hun vorige Kerst aan het afbetalen zijn...WOW...dus hou het sober mensen anders heb je er spijt van....het gaat om het idee.

Sammy veel plezier bij het bridgen met je mooie nageltjes..doe je daar dan ook bijpassende make-up bij???:P
En op je vraag over de fotolijstjes.....ik heb zulke mooie herinneringen aan mijn reizen maar zou het graag met mezelfen bezoekers willen delen dus die foto's moeten gewoon een keer aan de muur. En indrdaad ook oude familie foto's...daar zijn mijn man en stapel op.
Het klinkt mooi zoals je het beschrijft...de 'flapoor familie 'die dan op het trapgat te bewonderen is:P

Benthe geniet van je meevaller en wat herkenbaar dat extra geld vroeger alleen goed was voor 1 ding.:$:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang bedoel je dat lang is, Spud?
Ik heb nu bijna vijf maanden geen alcohol gedronken. Ik vind dat kort. Maar toen ik bijvoorbeeld zeven dagen niet gedronken had, leken vijf maanden me lang.
Ja, bijna elke dag heb ik nog wel een valkuil. Die valkuilen worden (in mijn geval dan) na verloop van tijd minder urgent. Er komt iets voor in de plaats.
Voor mij is drinken geen optie meer, dus ik plaag mezelf ook niet meer met het idee van "het mag wel weer eens".
Maar wat zit er nu in je hoofd? Heb je een gremlin die zit te zeuren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesintdag,

*BB: van harte meid met je 15 maanden!!! Wat zullen jouw geest en lichaam zich opgeruimd voelen ;-)))

*Kohtje: dat wordt voorlopig even niet zoenen dus: beterschap!

*Rudy: da's een goeie tip, de sint sturen met een gedicht, ga ik ook eens proberen, want ik begrijp er niks van dat ik sinds ik alleen woon nooit meer wat in mijn schoentjes krijg, terwijl ik best heel lief ben ;-) (misschien ook een tip voor jou, Water?)

*Tapas: jammer dat we hier geen plaatjes kunnen plaatsen, ik wil die onderbroek ook wel eens zien ;-)

Ik heb trouwens 3 tellingen:

-de eerste is na 3 september, omdat ik vanaf toen daadwerkelijk aktie heb ondernomen om mijn alkoholverslaving onder ogen te zien en daar wat mee te doen;
-de tweede is na mijn vakantie, waarin ik veel gedronken heb;
-en bij de derde is vandaag dag 11 (KSK-team?) nadat ik er op de 'vakantiereunie' nog ééntje gedronken heb.

Die laatste telling hou ik niet om dat ene drankje aan, maar temeer om de gedachten die ik rondom die dag had: ik was bezig met veel snode drinkplannetjes, en daar in je hoofd zo mee bezig zijn is bijna net zo erg als het doen. Voor mij dan he. Das trouwens heel wat anders dan dat heeeeeel eeeeventjes van jou hoor Houtje!

Nog een telling: over een paar weekjes ben ik een jaar rookvrij!!! Roken en alcohol waren voor mij altijd erg gekoppeld. Toen ik net gestopt was met roken ben ik veel meer gaan drinken. Nu ik net gestopt ben met drinken, dénk ik niet eens meer aan roken, het enige wat ik daar nog bij denk is : "iejakkiebah, wat een stinkerd!", als er een roker langsloopt. Maar dat is weer voor een ander forum.
Wat ik bedoel te zeggen is dat het nog niet zo'n gek idee is om 2 verslavingen 'bijna' tegelijk aan te pakken: ze kunnen meer met elkaar te maken hebben dan je zou denken, en een missie met jezelf, waarin goed met jezelf bezig zijn, gezond willen leven zonder zorgen/schuldgevoelens, en niet verslaafd/afhankelijk/destructief willen zijn, heeft wel wat. Dit ook in het kader van de naderende jaarwisseling, het roer om, midlife gebeuren.....het leven Leven ipv het te ondergaan.
Wat niet wil zeggen dat het voor iedereen zo weggelegd is en dat ik het niet fantastisch genoeg vind als je uberhaupt in staat bent om 1 verslaving aan te pakken!!!

Een hele fijne dag allemaal en voor degenen met kinderen wens ik heel veel stralende kopjes!

PS Spud, herkenbaar hoor die wisselende gedachten, en soms kan je ook geven door gewoon jezelf te zijn, niets meer en niets minder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Saffeltje,

We hebben méér stress en jaaaaaaaa, dat kan nog erbij. De kids verheugen zich M A T E loos op Kerst maar hebben daar een of ander idee bij dat NOOIT uit komt (of kan komen) omdat ik nou eenmaal alleen met ze ben en ze niet meer kan verschaffen wat ze vroeger wel kregen. Ik moet ze ook in mijn eentje vermaken, naar de Kerk slepen, in de rij voor kaartjes, in het koor meezingen, kerstkleren aan, voor ze ontbijt maken, dinertje koken, en het liefst hebben ze 14 dagen lang in de vakantie een niet-aflatende stoet van vriendjes en vriendinnejtes die allemaal mogen blijven slapen, waarmee we gaan bowlen, gourmetten, brunchen, schaatsen, naar de film, uit eten, noem maar op.

The truth is: life is hard then you die. Maar dat weten ze nog niet. Ik helaas wel.

Oeps, heb ik mijn anti-depri vanmorgen wel genomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...