Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ben Jan, 50 jaar en kijk terug op jarenlang drankproblemen en heb daarmee veel om mij heen stukgemaakt.Ik stop vanaf vandaag en zoek support bij mensen hier op deze site. Om het vol te houden en om er goed doorheen te komen. ik kom hier goede reacties tegen en het is fijn te lezen dat mensen zich voor elkaar inzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 jan goed zo welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jan WELKOMIk wens je veel succes bij je strijd tegen de alcoholhier zul je vast veel steun vindenwe zijn hier tenslotte allemaal voor het zelfde........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Welkom Jan.Proficiat met je goede voornemen. Veel succes en laat maar geregeld van je horen.Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jan welkom op dit forum.Heb al zoveel stoppingen gedaan maar sinds ik op dit forum zit gaat het beter dan ooit.Sta bijna drie maanden droog en dat is me al een hele tijd niet meer gelukt.Hoop je ook te zien op ditjes,datjes.Kun je altijd terecht voor leuke of moeilijke momenten.Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 hoi jandrank maakt meer kapot dan je lief is. dat klopt ook wel, je verliest mensen om je heen en het maakt je niks uit, als je maar drank hebt. goed dat je er mee kapt, het leven is makkelijker zonder die drank, zal je zien.geen haast maken om nog even wat in huis te halen of nog gauw eentje voordat je weg gaat of voordat je naar bed gaat.nee het is beter zondersucceswalbo:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Jan welkom hieren wat een mooi kado voor jezelf:de 2e helft van je levenalcohol de baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 april 2011 Rapport Share Geplaatst 17 april 2011 Hier is Jaap dan,Welkom Jan,Zag je al even op de dagdraad voorbij komen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Hallo Jan welkom:present:Als het goed is zit je op je 3de stopdag vandaag toch? Hoe gaat het nu? Valt het je mee of tegen? Gaat het slapen een beetje? ben je onrustig? Zelf had ik vooral de eerste 3 weken last van afkickverschijnselen, maar dat zal voor iedereen anders zijn. Ik was onrustig/rusteloos, sliep slecht en had last van nachtmerries en nachtzweten. Het was even doorbijten, maar het was goed te doen. Daarna ging het steeds beter. Nu ben ik blij dat ik heb doorgezet. Ik ben weer trots op mezelf!Het is fijn om helder op te staan zonder kater of black outs. Ga ervoor, vandaag dag 3!Succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Hoi allen, wist niet dat dit een draadje opleverde, sorry. Tja Jane, een kado voor de 2e helft van mijn leven, mooi gezegd.Veel zuchtoorlog en eenzaamheid, maar ook aansterken en meer zelfvertrouwen. Het blijft echter een dagdagelijks gevecht enmerk dat het forum mij enorm helpt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Jan, als het geen gevecht waswas de overwinning ook niks waard.Ook in de natuur is er eb en vloed,geen zomer-oogsten zonder winterrustmaar gelukkig zijn er tussen wit en zwart\nog heel veel tussenschakeringendat zijn je aansterkpunten en die groeien hoor, echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chodron Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Hallo Jan,Wat een moedig besluit! Ik wens je veel kracht, ook op de moeilijke momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik leer veel van jullie en de openheid hier op de draadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden