Spring naar bijdragen

Zondag 9 december


knuffie

Aanbevolen berichten

Hoi alle forummerkes,

Hier nog even knuffie!

Een tijdje geleden, ja!! Maar na een week nachtdienst ben ik een week heel ziek geweest! Pas sinds gisteren voel ik me weer wat mens en in staat om weer deel te nemen aan 'het leven'...

Ik weet dat er hier wat vragen gerezen zijn ivm met kohtje en ik door de gebeurde feiten en daar kan én wil ik alleen even op reageren door te zeggen dat we als het mogelijk zou zijn wel een romance zouden zien zitten maar dat dat door de omstandigheden niet kan!! Zo plichtbewust ben ik dan wel!!
Zo, nu weten jullie een beetje hoe het zit en ik hoop dat de discussie of eigenlijk fantasie daardoor is afgesloten!
Vanaf woensdag 12/12 ben ik bij kohtje op bezoek met m'n jongste dochtertje en op 15/12 brengt hij ons dan weer naar huis en ik weet nu al dat het voor mij een heel leuke tijd zal zijn!! Dus aub aan diegenen die er direct te veel bij gaan voorstellen, wij zijn héél goeie vrienden en dat is het!!!

Verder gaat het heel goed met me nu, ik ben nog steeds ADB op mijn manier!!
Ik wens iedereen die een mijlpaal bereikt heeft of iets anders te vieren had tijdens m'n afwezigheid veel knuffels en kusjes en hoop dat ik weer welkom ben én opgenomen wordt in de warme groep die er nu is!!

Goeiemorgen aan allen en een heel erg fijne dag gewenst!!!

veel liefs van knuffie!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 151
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GOOOOOOOOD MORNININIING FORUUUUUUUUUUM!
(Zo, wakker? :D )

Knuffie, je bent nooit weggeweest hoor. Je gaat goed, heel veel plezier straks met jullie Kohtje-uitje!

Tsja, die feestdagen... vorig jaar lag ik ook twee, drie weken voor pampus. Gaat dit jaar niet gebeuren. Het kan me niet schelen wat ik er voor moet doen, maar ik ga niet drinken want dat is een zinloze bezigheid. En daarna zie ik wel weer verder. Het valt ook niet mee, allemaal opgelegd pandoer, bourgondische toestanden, heel NL en BE zwelgt twee weken in voedsel en drank, iedereen mag eindelijk even los met als hoogtepunt de sjampies op Oudejaarsnacht en wij niet-drinkers moeten steeds maar smoezen verzinnen omdat we anders ongezellig zijn... de wereld op z'n kop. Nou ja.

Delta, principes zijn prima, heb ik ook, en ik koester ze. Iemand niet mogen, daar weet ik ook wel wat vanaf. Het kan echter geen kwaad om daar op een gegeven moment overheen te stappen, als de angel er uit is, en als het leven weer doorgaat. Dat heet volgens mij gewoon volwassen gedrag. Ferry doet er verder ook niet meer moeilijk over, dus wat let jou nog? Met al die wrok maak je het er voor jezelf niet makkelijker mee, en dat weet je best.

Houtje je hebt me wel laten schrikken ja gisteravond. Ik ben heel erg blij dat je niet stilletjes door bent blijven drinken maar dat je er hier over gepraat hebt en dat je de schade beperkt hebt weten te houden. En wat heb je nu geleerd? Sterkte voor vandaag. Laat Safi maar even een kaart voor je trekken en denk daar dan maar even over na ofzo...

Vandaag ga ik weer eens een rit van een dikke 500 kilometer maken, "even" bij iemand op bezoek.
CD-tje erin, cruise-control aan, hoef ik alleen nog maar tussen de lijntjes te blijven maar dat had ik op de kleuterschool al geleerd dus dat lukt allemaal wel.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen abd'ers,
knuffie heerlijk jou hier weer tegen te komen :present:
ik heb lekker geslapen , en ik zou vandaag graag eens iets anders doen , dus eens naar buiten bvb .
er is vandaag een multi culture markt aan het zuid station te brussel , maar ik weet niet of dit al de juiste keuze is , ik zie het wel .
voor de rest doe ik er vandaag weer een adb dagje bij , doen jullie mee ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen,

Knuf, fijn je gelezen te hebben en dat ook jij weer op de been bent.

Houtje, ik hoop dat je geen naweeën overhoudt want het was toch
meer als één glaasje. Je hebt wel de juiste weg gekozen, hier te
schrijven. Dus knietjes afkuizen en doorgaan!
Wel moet ik zeggen, dat ik dit van jou nu helemaal niet verwachtte!
Zo zie je maar, het zit in een klein hoekje.

Ik dacht dat vrouwen altijd zo moeilijk waren, maar mannen kunnen er
dus ook wat van! Fijn dat jullie een nieuwe start maken, want het was
niet prettig te lezen. Fijn dat jullie vredig de feestdagen in gaan!

Gisteravond hebben wij pakjes avond gevierd met surprises. Dit was
de laatste keer op deze manier (voorlopig althans). Er zijn altijd mensen
die er geen tijd voor maken, voor hun surprise te maken, en alles op
het laatste moment verzinnen. En wat wordt het dan!
Een bak met cement, vleesafval (rauw), en veel gore jellie pudding.
Iemand enig idee hoe mijn vloer er nu uit ziet? En dan de rest nog.

Ik heb gisteravond zelf de wijn ingeschonken, kreeg alleen commentaar
de glazen te vol te schenken. Heb de aangebroken flessen en veel overige
hapjes meegegeven aan de visite. Die kregen vandaag visite dus dat komt
daar wel op. Zelf deed het mij eigenlijk niets.
Ik heb wel een vaag gevoel dat ik minder lol heb gehad deze avond, of
zou dat door de nodige troep van de surprises komen?

Mijn dagvulling, ach, dat wordt schoonmaak, dweilen enz.
En dat op zondag, allen een fijne dag en laat die eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Fijn dat het goed met iedereen gaat. Water ik moet bekennen dat ik ook bang ben voor de komende feestdagen. Ook ik wil niet in een binge terechtkomen . Vorig jaar was dat mij gelukt tot oudejaarsavond en daarna ging het twee weken mis. Dus voor mij is komende tijd extra hangen bij dit forum voor steun.

Groetjes,
Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Allerleerst: lieve Houtje - wees niet te streng voor jezelf.. Het enige dat je na de gebeurtenissen van gisteren kan zeggen is dat je geleerd hebt hoe dicht bij de fles nog opeens kan zijn.. Je hebt het niet makkelijk en ik bewonder je, om hoe je de dingen aanpakt.. Vergeet niet hoe sterk je bent!

Ik had gisteren een heerlijke dag met mijn kinderen.. We gingen naar de film "De wonderwinkel van Mr. Magorium" met Dustin Hofman en dat was echt heel vrolijk, lief en gezellig.. Ik heb het - ook - zo te doen met mijn kinderen, die een vader verdienen die er steeds is, maar dat is nu eenmaal (even) niet zo.. Weer "thuis" viel het me allemaal extra zwaar. Er waren twee knokfilms gehuurd en toen ik hier nog wat wilde posten, gisterenavond, vroeg ik of het geluid iets zachter kon.. Als antwoord kreeg ik een grote bek.. Wat een hel..

Maar onder de gegeven omstandigheden, moet ik maar aanvaarden dat ik voorlopig hier ben en me er niet al te veel van aantrekken..

Iedereen een mooie dag gewenst! De zon schijnt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra, probeer het per dag te bekijken. Je gaat goed, waarom zou het met die twee dagen niet goed kunnen gaan.

Rjb, fijn dat je het zo leuk hebt gehad met je kinderen.

Mick, heb je een leuk feestje gehad bij de AA. Blij met je jaarpenning ?B)

Ik ga zo ff sporten en misschien vanmiddag wel weer lekker lui dvd-tjes kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me inderdaad niet erg rustgevend RJB, zo'n huiskamer met loeiharde films en iedereen er op vol volume overheen schreeuwen. Kun je niet voorstellen om de pc in een andere ruimte neer te zetten?
Enfin, ik hoop dat je verblijf daar zo kort duurt dat deze suggestie de moeite niet meer is.
En fijn dat het zo leuk was met je kinderen.

Ik heb niet zoveel vrezen voor de feestdagen. Maar ik ben er dan ook al jaren geleden mee opgehouden om dat uitgebreid te vieren.
Wel leuk, etentjes enzo, maar niet specialer dan andere etentjes.
Vriend zit dan drie weken bij zoon in het buitenland, dus de enige gremlin die mij kan overvallen is een zieligheidsgremlin, zo van, gut wat voel ik me toch alleen. Maar ook DAT zou weer een smoes zijn.
Als je wil drinken is er altijd wel een reden te vinden, nietwaar? Daar heb je geen kerst voor nodig.
Bovendien is het vandaag de negende, dus kerst is nog een eeuw weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja BB, het was een hartverwarmend feestje... zoveel cadeautjes en al die aandacht natuurlijk. Dat had ik niet verwacht. Stond daar handjes, kusjes en lieve woorden te ontvangen, vond dat wel raar hoor. Ontvangen is eigenlijk enger dan geven. Niet dat ik nou zo'n gever ben...hahaha (het ligt er maar aan), maar ontvangen is best wel eng. Maar oooh zo lekker stiekem toch...

Verder ben ik niet zo onder de indruk van de penning. Ik voel er niet zoveel bij. Het was gewoon weer een dag erbij. Een dag als geen andere. Eigenlijk had ik het met een flinke zuippartij moeten vieren en dan gewoon weer een jaartje stoppen... zou moeten kunnen toch? :D

Ok, beste mensen, ik wens jullie nog een fijne zondag.

Liefs, Mick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwaai baai, ik ga.
Net scheen de zon, nu regent het. Het lijkt het echte leven wel:D

En idd, Benthe heeft gelijk, de Kerst duurt nog een eeuwigheid en is na twee dagen alweer voorbij:)

RJB, waren het dan wel een beetje goeie knokfilms???

Koh, bedankt voor de baccillen(schrijf je dat zo) Ik ben snotverkouden en heb een stem alsof ik de hele nacht heb zitten zuipen en roken, zo schor ben ik. En een zere strot, zo ff lekker klagen. Of hebben die zeilige mannetjes van Marieke me aangestoken:P:devil::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Knuffie, ik had nog op het draadje van gisteren gereageerd, want het was me ontgaan dat je het draadje van vandaag geopend had. Fijn dat je weer beter bent en weer meedoet. Fijne dagen alvast deze week!

Delta en Ferry, fijn dat jullie het opnieuw gaan proberen. Veel gezelliger!

Stien, wij vieren vandaag pakjesdag bij mijn zus, maar ik heb niet het type surprises gemaakt waar jij het over hebt. Zometeen dus in de auto, want het is niet in de buurt.

Houtje, ik hoop dat je je niet te rot voelt vandaag. Hopelijk heb je hier ook iets van geleerd, zoals alle flessen wijn voortaan meteen de deur uit! En vooral, dat eerste glas niet nemen!

Blacky, begin je je alweer iets beter te voelen?

Water, misschien kom ik je onderweg wel ergens tegen op 's lands snelwegen. Ik ga richting het zuiden. Toeter je even als je me ziet? Ik heb een koptelefoontje op. :D

Allemaal een fijne dag vandaag. Hier schijnt zowaar de zon, dus misschien wordt het nog wat. In ieder geval neem ik me voor het droog te houden vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoorde zojuist dat de gastheer van de receptie waar ik gisteren niet naar toe ben geweest, verschrikkelijk dronken is geworden. En dat was de meneer die een paar weken geleden tegen me zei dat ik niet zo flauw moest doen, dat ik best wel eens kon drinken, want ik was toch zeker zelf de baas over mijn drankgebruik? Nu toch een beetje leedvermaak. Niet netjes, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede:rose:dag!

In mijn ogen hebben al die kerstgedachten niets met de kerstgedachte te maken. Het is een commercieel feest geworden, vol verplichtingen en overvloed. Ik kreeg op 6 december al een hele mooie kaart, met alleen maar een naam erop. En hier klinken er al zorgen door.
"The happiest time of the year" klonk het gisteren door de AH. Waarom niet eens gek doen en er werkelijk een happy time van maken? Voor jezelf!
Niet meegaan in het commerciele, maar gewoon met warmte in je hart een kaarsje branden. Geen slachtoffer zijn (daar is ie weer) van opgelegde verplichtingen, maar gewoon gezelligheid vanuit je hart met je eigen grenzen, die alle bestaansrecht hebben. Geen overvloed maar gewoon gezelligheid. Dan zijn die twee dagen eigenlijk niet eens genoeg, sterker nog: waarom zou het niet het hele jaar door zo kunnen zijn?! Laat je niet gek maken, wees ook KDB!

*Knuffie: ik ken je nog niet zo goed, maar het is toch eigenlijk wat, dat je hier zo uit moet leggen hoe het zit...een soort real life soap met mensen die we 'kennen'...in ieder geval vind ik het super voor jullie dat jullie zo'n fijne vriendschap hebben, dat is toch iets bijzonders, (on)mogelijkheden of niet, en ik wens jullie heerlijke lange dagen vol van wat er WEL is!
Trouwens: ik weet hoe het kan zijn, een week nachtdienst en dan ook nog eens ziek, dan ben je een soort mol met solitaire verlenging..., fijn dat je weer boven water bent, nouja, je bent wrs eerder boven Kohtje :D

*Stien: misschien heb je het dan gisteren niet zo heel leuk gehad, maar je bent wel IN CONTROLE geweest! Wijn schenken voor anderen, ik vind het nogal wat.....moet er eigenlijk wel om lachen dat die glaasjes veel te vol werden, krijg er emoties bij als: misschien wilde je die hele fles het liefst wel even helemaal over heen gieten, zo van: zuipen kreng! :)

*Sandra, wat is een binge?

*Lief Houtje, so you're not perfect.....big deal! Veel belangrijker is nu de kunst van het vergeten en vergeven, het geen ml groter maken dan het was door het ook letterlijk daar laten waar het was en gewoon verder te gaan met waar je gebleven bent. Zo krijgen de gremlins geen aandacht meer, wat ze wel eventjes verwachten nu. Na na nana na :P
Zo hee wat kan die Safi meppen ook he?!!! Ik wou maar dat ik er bij was geweest, want ik wil ook alle gelegenheid aangrijpen om mijn meptechnieken verder te ontplooien. Dit ook omdat ik net mijn MT1 heb behaald, en me gelijk heb ingeschreven voor MT2 ;-)

*Benthe: misschien WILDE die meneer wel vreselijk dronken worden? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...