safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Glad to be of use Haddock...als je Senseo maar weer smaakt!En ja mijn Safietje is heel lief met knuffelbeestjes...ze kan er heel wild mee stoeien en het hele huis door slepen maar even later word het beestje lief gelikt. Het zeehondje moet nu ook steeds mee naar bed en dan gaat ze er heel lief boven op liggen. Mijn oude hond deed altijd heel lief maar scheurde ze een stukken zodra je ven niet keek:(Alles verder goed hier????...interessant Kate die de hartcoherentiemethode ben het net even aan het bestuderen...zo leer je weer eens wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Spud ik dacht tot 5 jaar maar weet het niet helemaal zeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik vind altijd, fazant met zuurkool eet je op oudejaarsavond. Of gnoe, dat kan ook.Hoe is het met Spud, en waar heb je zo om gelachen?Ik moest zojuist even naar de super want vergeten wc-papier te halen, staat iedereen weer bier en wijn te kopen. Gelukkig op tijd gevlucht met mijn buit. Het blijft toch altijd een heikel moment, eventjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ja dacht ook zoiets 5 jaar maar ik bewaar 't maar totdat ik weet dat de instanties zelf m'n dosier vernietigd hebben.Gaat goed hoor Benthe, ben m'n administratie aan 't doen da's wat minder. Ik moest lachen om de reactie van Kohtje, die was nogal wakker vanmiddag Is je migraine al minder?? Toetsenbord schoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik ga me maar weer is klaarmaken voor de AA. Als ze deze keer weer argwanend gaan kijken wanneer ik zeg dat ik nog steeds droogsta ga ik er wat van zeggen hoor!!!Fijne avond iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Migraine is over, nog lichtelijk wat dreiging in het hoofd en wat kleine braakneigingen, maar zeer goed houdbaar.Totsnbord mot dringnd wordn vrvangn - deze keer corrigeer ik het dus even niet, de e doet het niet meer als ik er niet met een hamer op stamp.Succes met je administratie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nee, succes met je AA-avond!Hallo Corinne, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hoi mensen,Er is een voor mij onbekende jarige vandaag: gefeliciteerd.Degenen die een mijlpaal hebben: proficiaat.Degenen die het moeilijk hebben: sterkte.Degenen die (nog) ziek zijn: beterschap.Ik ben er weer eens. Ik sta al een tijdje ingelogd, maar zat niet de hele tijd aan mijn computer en daar zat ik dan ook weer andere dingen aan te doen. Ik ben vanmiddag mijn dossier bij de verslavingszorg gaan inkijken. Geen mooie herinneringen, kan ik jullie wel verklappen, wel enerzijds minder heftig dan in mijn herinnering, maar wel confronterend over hoe ik overkwam. Dat heb je nu weer niet met een internetbehandeling. Per slot van rekening kwam ik niet alleen daar zo over.Het sterkt me maar weer wel in mijn overtuiging dat ik echt niet meer wil drinken, ook niet eens voor een keertje. Dank je, ik hou het wel bij fris, koffie en thee.Zal zo eens gaan lezen wat jullie allemaal hebben gezegd, maar zal mijn tijd daarvoor nemen, want ik moet ook nog eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hoi Marieke44,Veel plezier vanavond en geniet ervan. En leer ervan om in de belangstelling te staan. Kijk wat het met je doet!!groet Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nou Safi, we zitten even samen aan het diner, wat eet jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Zeg pssst, dat ik zei dat ik braakneigingen heb heeft toch niemand zich aangetrokken ten aanzien van het forum? Ik bedoelde dus alleen dat mijn maag nog niet helemaal op orde is. Want Spud vroeg of de migraine al weer goed was.Enfin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Hallo iedereen,en hebben jullie allemaal al zin in de kerst?Ik wel in ieder geval, ff lekker een weekje genieten van alle rust en gezelligheid.Pff ik ben helemaal kapot: ik slaap nog steeds superslecht helaas.Vannacht kreeg ik zelfs pijn aan m'n hart door alle spanningen (ik maak me altijd erg druk om tentamens).Ook ben ik best zenuwachtig voor aanstaande donderdag,omdat ik dan m'n eerste meeting bij de aa heb.Maar goed, donderdagavond ga ik lekker in een heet badje liggen en daarna slapen Slaap lekker alvast voor als je nu al naar bed gaat,liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Wat leuk dat je zin hebt in de kerst Estrella. Ik hoop dat je er een alcoholloos FEEST van maakt. En dat lukt je vast.Ik ben zelf nog al aan de dunne kant, maar een wat gevuldere vriendin zei altijd als haar iets te drinken werd aangeboden: nee bedankt, ik ben aan de lijn.En een vriend die niet meer wilde drinken zei: ik ben in training, dan kan ik niet drinken.En ik zelf zeg al een paar maanden: ik drink niet meer hoor, dankjewel.Meid je hoeft geen smoezen te verzinnen, je kan toch gewoon geen alcohol drinken?Dat heb je nu ondertussen wel bewezen.Je angsten kan je op een andere manier aanpakken, maar voor zover ik weet ben je daar al aan bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Mag je best nog een paar uitroeptekentjes achter zetten hoor Karinneke!!!!!!!!! Yesssss!!!!!Beterschap met je griep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Goedenavond!Hier een somber stuk sjaggerijn. Ik weet de laatste dagen niet goed wat ik hier schrijven moet.Ik kijk vreselijk uit naar een paar dagen vrij straks en ben nu alleen maar moe!Niet echt iets waar jullie wat aan hebben!Verder alles ok hoor, nog steeds op een droogje (figuurlijk dan, want ik krijg net een teil thee voor me!).Ik lees nog steeds regelmatig mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 @Kaia,Ja, ik ben een miertje. Dank je.@Houtje,Dank je voor het delen van je verhaal. Zal je wel innerlijke kracht voor nodig gehad hebben.Wij brengen de kleren die we niet meer dragen ook niet naar de kledingcontainer. Wij wachten steeds een inzameling af van organisaties die het echt naar de mensen brengen. Gelukkig zijn mijn migraine-aanvallen een stuk korter en kan ik het af met iboprufennen en paracetamollen.Niet je borsten zo strak inpakken. Dat is zeer ongezond, niet alleen voor je borsten.Helaas kun je met een staafmixer ook je handen branden. Tenminste, ik ben al weleens zo stom geweest. Volle pan en de mixer iets teveel naar boven bewogen. Dat ik alles kon gaan schoonmaken was wel het minst erge. @Water,@Benthe,Helaas ben je er achter gekomen hoe ziek je kunt zijn van migraine. Rot, he. Ook weer een reden waarom ik zo blij ben dat ik niet meer drink: ik heb niet meer om de 3-4 weken migraine. De laatste 8 maanden heb ik maar drie aanvallen gehad en de laatste was vrij mild.He, dat borstenverhaal vond ik schitterend. Heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat deden. Toen je over het tapen begon, dacht ik al meteen: au, als dat eraf moet.En tja, Houtje, ik heb kleine borstjes en stond versteld dat die zo groot kunnen zijn na de bevalling. Ik leek wel Brigitte Bardot, zo groot.Ik heb hier nog een spiksplinternieuw toetsenbord liggen (wel 2 jaar oud, maar nog steeds in de doos). Je mag het zo komen halen.Blij dat je je inmiddels al wat beter voelt.@Blacky,Ik ben blij voor je dat je sinds je in Spanje bent geweest dingen een plaats kunt geven.Sterkte.Hoe is het met de geboorde pols?Juridisch is het nogal wel eens handig getrouwd te zijn. PB.Die kleine pluisje uit je senseo-tje zullen wel resten van de pads zijn.Soms lijkt migraine op sinusitus. Ping pong ping pong, maar dan met een tennisbal.@Haddock,Inmiddels alweer in de volgende nachtdienst. Ik hoop voor je dat zich niets voordoet. Het belooft een erg koude nacht te worden.@Safi,Leerzaam vond ik dat stuk wat je gisteren geplaatst heb.Ik ga wel eens bij die slaapsite kijken (zie mijn commentaar bij BB).Je geeft ons allemaal steeds zoveel raad. Zorg je eigenlijk ook wel voor jezelf? (Heeft BB of Anna mij wel eens gevraagd een hele tijd terug en toen ben ik toch wel even goed gaan nadenken. Nog steeds bedankt BB of Anna.). Ondertussen heb je het antwoord op dat laatste al gegeven. Enne, ik vind je helemaal niet zo een luie donder.@Pippi,Kon de plaatser van die advertentie er ook om lachen? Snorkfiets kan handig zijn bij het in slaap komen ???? Helaas is een migraine niet altijd binnen 24 uur bekeken. Mag ik wel willen.Die kinderen van je die doen me enorm denken aan hoe mijn broer en ik tegen elkaar bezig waren. Slaan ze mekaar ook? @Stien,Weer helemaal op. Gooi er hier uit wat je dwars zit. Wat het ook is, het is zeker geen gezeur en je mag je hier zwak/zielig of hoe je het noemen wil opstellen. Zeg het, dat alleen helpt al. Desnoods doe je het in een pb aan iemand die je vertrouwt.@BamBam,Hoe durf je? Mensen aanzetten tot luiheid. Zei de grootste luilak.Ik heb nu een baan van 14 uur gespreid over 4 ochtenden en eerlijk gezegd, moet ik er niet aan denken dat dat meer wordt. Na mijn lunch moet ik echt een uur plat. 's Nachts slaap ik niet meer dan 6 uur. Ik heb de weekeinden echt nodig om veel te kunnen bijslapen. Mensen zeggen wel: ga dan vroeger naar je bed. Maar als ik om 10 uur naar bed ga, ben ik 's ochtends om 4 uur klaarwakker en natuurlijk moe tegen dat ik moet gaan werken. Dus dat schiet gewoon niet op. Ik ben gewoon slaapgestoord.@Anjo,Je mag toch niet meer glimlachen op pasfoto's. Voor mij een hele verbetering. Als ik glimlach (en dat doe ik weleens) verschijnt een horizontale streep in mijn gezicht. Ik hoop ook voor jou dat 2008 meer mag geven dan dit trieste jaar.@Ferry,@Anna,Sterkte met al die pijnlijke monden en je hand. Babyvoeding is zeker voor je kind? Zou die dat nog wel lusten na al die jaren. Ik heb het wel geproefd (ja, ik wou toch weten wat mijn kleintjes nou zo lekker vonden). Nog minder van smaak dat de maaltijden van de Tafeltjes Dek Je.@Mieke,@Tapas,Blaasontsteking bij je katje. Sterkte voor haar, geef ze maar een lekker knuffel.@Kohtje,Je klinkt een heel stuk beter. Dat gaat de goeie kant op. Je humeur is er. Maar eerlijk gezegd vind ik toch dat er een steekje bij je los zit als je al die draadjes serieus wil gaan doorlezen. Niet te doen!En dat bericht van jou ga ik goed in mijn (perfecte) geheugen prenten: Veel mensen hier neigen naar perfectie, waaronder ikzelf... maar!!!! vond ik zelf wel een goeie... PERFECTIE IS STILSTAND EN STILSTAND IS DOOD!!!! Ik ben perfect omdat ik de fouten maak die ik maak.. dat maakt MIJ perfect MIJ.... @Spud,Tot wel minstens 5 jaar na de laatste uitkering alles bijhouden. Tenminste dat zei mijn dame van de UWV toen ik dat vroeg.Geloven ze je niet bij de AA? Idd gewoon wat van zeggen. Wat denken ze wel wie ze zijn?@Marieke,Cassis kennen wij niet. Sorry, ik ben natuurlijk al meer dan 10 jaar nen Hollander.Idd is die wel een alcoholmaand. Pfff.@Kate,Fijn dat het jou wel lukt om los te laten. @Estrella,Ik denk aan je voor de tentamens. Mijn zoon morgen en vrijdag, jij morgen.@Karinneke,Goed uitzieken. Een voordeel als je griep hebt, je hebt dan absoluut geen trek in alcohol.Beterschap.@Gem,Jij mag lekker chagrijnig zijn als jij dat wilt.Zo mensen, ik ben bijgelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Dag somber stukje saggerijn, wat fijnDat jij hier ook bentWant zonder jou is het maar niks. Kunnen wij jou ergens mee opfleuren, of mogen we gewoon even naar je luisteren en er voor je zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 En Corinne, wat is het fijn dat jij hier ook bent.Ik heb nog veel nagedacht over jouw laatste postings wat betreft niet gelukkig zijn in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Nou ik heb 't in de groep gegooit blijkbaar zijn 't geen blikken van wantrouwen maar meer blikken van bezorgdheid. Uit eigen ervaring weten ze dat 't even goed gaat en daarna een valkuil komt ofzoiets.Ervaringsdeskundigen zeg maar. Snap 't allemaal wel maar ben toch een beetje eigenwijs.... Snap bestwel dat ik valkuilen zal tegenkomen maar ben er een beetje allergisch voor om over 1 kam geschoren te worden... :$ Hebben jullie dat ook?@Gem, weet niet zeker of 't ook met 't jaargetijde te maken heeft maar zou lichttherapie iets voor je zijn? Merk bij mezelf dat 't redelijk goed werkt tegen depressies, ik ga niet meer zo diep... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Ik weet niet precies wat er met me aan de hand is.Spud,lichttherapie zou absoluut wat voor me zijn, maar ik heb geen tijd om dat te volgen (teweinig vakantiedagen). Zit al te denken aan een eigen lamp of er eentje huren, maar de verhalen hier brengen me weer aan het twijfelen of het goed is dat zonder begeleiding te doen. Ik weet het dus niet. Zoals ik eigenlijk niets weet op het moment. Erg he?Ik verdwijn want er komt even niets positiefs uit!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 @Benthe,Niet teveel nadenken over mij, hoor, daar word je niet vrolijk van.@Spud,Nee, wie wil er wel over een kam geschoren worden.Je doet het goed en als je maar vastberaden genoeg bent, kom je heel ver.Je dacht toch niet dat ik met twee maanden dacht dat ik er was.Zelfs nu nog verbaas ik me erover dat het me gelukt is om vrij te komen uit die wurgende greep en ik ben als de dood dat het mis zou kunnen gaan. Ik hou me dus gewapend met regematig teruglezen van hoe het was en handvatten uit de behandeling.@Gem,Ik voel helemaal met je mee.Gooi het er hier maar uit. Echt het helpt. Het heeft bij mij ook lang geduurd voordat ik dat deel van mezelf hier durf neer te gooien, maar het helpt wel wat om er mee om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 @Gem. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat zo'n lamp echt wonderen verricht. Over de negatieve kanten zonder begeleiding kan ik je niks zeggen want mijn ervaringen zijn begeleidingsloos erg positief. Het is wel dat je als je er te lang voor zit dat je hyper kan worden dat heb ik dan weer wel ervaren. Het is natuurlijk geen wondermiddel maar ter ondersteuning is het erg prettigMaaruh... Ik had begrepen dat men hier ook welkom is wanneer iemand negatief is, zijn daar voor jou dan uitzonderingen voor? Ik wens je i.i.g. heel veel sterkte want het is niet niks om niet lekker in je vel te zitten en het kost ontzettend veel energie. Hoop dat er snel een zonnestraaltje of meer voor je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Corinne, ben blij dat er nog iemand is die niet over 1 kam geschoren wil worden. Ik probeer de verbazingen in m'n brein vast te leggen voor de momenten dat het moeilijk gaat worden. Want die zullen er ongetwijfelt komen. Maar om nou elke dag bezig te moeten zijn met dat 't wel eens mis zou kunnen gaan dat zie ik mezelf nog niet zo snel doen voor de rest van m'n leven. Dan kan ik overal wel over na gaan denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 Het valt me wel op dat ik bij de AA veel meer en heftigere trek krijg in bier dan wanneer ik hier kom. Misschien nog wat interne weerstand ofzo, ik ga dat toch eens voor mezelf uitzoeken...Maar nu eerst m'n dag en nacht ritme wat meer naar de ochtend verplaatsen.Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 december 2007 Rapport Share Geplaatst 18 december 2007 gem speciaal voor jou een knuffel en een ook voor jou corinne boorwonde is mooi genezen , dank je wel .karinneke verzorg je kohtje fijn je te lezen ik ga stilaan naar mijn bedje toe , morgen af gesproken met een vriendin 105 km enkel hier vandaan , wou het eerst met de trein doen maar is teveel overstappen , met soms weinig tijd er tussen , dus ga ik maar zelf rijden .ik wens jullie zoete dromen toe , mag klaas vake in jullie oogjes slaapzand strooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden