Spring naar bijdragen

Zondag 23-12, laatste voor de kerst.


haddock

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 251
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo, ik moet ook weg..nog wat boodschappen doen, bad in en dan lekker gaan gourmet eten samen met m'n familie bij m'n ouders!!

Vanaf morgenavond dan weer de nachtdienst in!! pfff, net met al die dagen, én dan nog vakantie voor de kinderen..

Kohtje, hou je kloek, hé!! Denk nu even alleen maar aan jezelf én wat nu goed is voor jou!! Neem alle hulp die je nu zo gul wordt aangeboden aan en doe er wat mee!!!Zorg dat je weer uit de greep van die drankduivel raakt...daarna zal je alles misschien in een ander perspectief zien.. Veel moed en een héél dikke knuffel!!! Je kunt het!!!!

Aan allen heel prettige feestdagen gewenst! Een goed einde en nog beter begin!!!
Liefs van knuffie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Koh,

Je kunt de huisartsenpost bellen en daar schrijven ze je dan voor één dag medicijn voor. Kun je morgen naar je huisarts gaan. Ik weet dit zeker,omdat we dat hier met iemand ook bij de hand hebben gehad.
Dus kom op en bel er even naar toe.

groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve mensjes.. ik heb wat afgebeld en afgekletsts... maar feit is dat ik geen crisis opname kon regelen... alleaal lieve vriendelijke meelevende mensen aan de lijn... maar crisisopnamen... nee, morgen de huisarts bellen... tja, ik sta zelf helemaal versteld van wat dan crisis opname zou zijn..... mijn geloof in de acute hulpverlening heeft hier weer een enorme knauw door gekregen... moest ik mezelf dan voor de deur half dood laten rijden, of zo???? Voel me overerigens nog steeds beroerd en in staat van een crisis-opname.... ik heb zoveel steun nodig, nu... zelfs wel medelijden......al klinkt dat kinderachtig...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb hier in de omgeving allerlei heel lieve mensen gebeld via AA- nummers maar ik heb er niks aan nu... ik wil gewoon een crisis opname,.... desnoos met handboeien... maakt me niet uit... ik moet gewoon simpelweg en doodgewoon keihard gestopt worden met drinken...en die crisisopname kan ik maar niet voor elkaar krijgen,, stom genoeg....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor degenen die denken wat is dat nu weer. Ik had op het bericht een plaatsnaam gezet waar Kohtje misschien hulp kan krijgen. Maar om zijn woonomgeving niet te verraden, heb ik na het lezen door Koh, het weer gewist. Zo nu is er dus geen onduidelijkheid:D

Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja, ferry toch... ik mag geen domme dingen doen en de rest mag gewoon smakelijk eten????? ik kan toch ook gewoon lekker dom smakelijk gaan eten,??? zonder te letten op al die goede en foute vetten???? maar nee, ik snap je wel... dank je wel, lieve Ferry....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...