Spring naar bijdragen

Maandag 24 december 2007


CPAS

Aanbevolen berichten

Kate,:heart::D

Ik ga tegen half tien naar de kerk met mn moeder en mn zussen. Zou ik het daar droog houden, wat denk je?
Nee, ik ga maar niet naar dat programma kijken, hihi. Lijkt me beter van niet. Heb lekker voor mezelf gekookt, de hondjes slapen dat het een lieve lust is en emoties komen en gaan. Hoort er allemaal bij.
Jij ook fijne feestdagen en Kate; hou het droog meid. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Benthe, niet teveel stoom laten ontsnappen.

Wel of niet terecht een ban, tja. Zoveel mensne, zoveel meningen. Ik vind em enerzijds wel terecht want Koh heeft al meerder malen zeer onder invloed geschreven. Wel ben ik het ook met Anna eens dat zo vlak voor de Kerst, met eigenlijk geen alternatief, het wel erg hard is.
En het is geen harde eis dat je niet mag schrijven als je onder invloed bent, voor zover ik weet. Het werd wel altijd afgeraden.

Anderzijds heeft Koh alle handen die naar hem uitgestoken zijn de afgelopen tijd niet vastgepakt. Ik begin stilaaan te geloven dat nix zonder reden gebeurd. Koh, voor jou hoop ik dat je de weg terug kunt vinden en een weg in gaat slaan die voor jou de goede is.

Nogmaals, je kunt nu dan niet meeschrijven maar er zijn genoeg andere hulplijnen die jij kunt inschakelen.
En dit is ook een consekwentie van bepaalde zaken. Maar dat jij het heel erg vindt, vind ik zeer begrijpelijk.


Maar zou het wel mogelijk zijn hier niet over te blijven bekvechten. Als Benthe schfijft dat de stoom haar uit de oren komt kan daar al gauw weer een andere, misschien scherpe, reaktie opvolgen. Als het zo is, tja dan is dat zo maar ik zou behoefte aan hebben een ietwat minder geprikkelde sfeer.
Dat kan ik niet afdwingen, zo werkt dat niet maar goed, ik wilde dit toch schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Sammy, m'n suiker...lief dat je ernaar informeert!...grommmgromm, ja, ik heb er medicijnen voor, best wel veel vind ik, en ik moet medio januari weer terug. Ik hoef nog niet te prikken, ze proberen het met medicatie te roggelen.
Ik lees net dat je lampje op blauw gaat, lekker genieten met je gezin! Ik hoop dat je (en iedereen op 't forum & Charlie, & Joan, & Kohtje) hele fijne Kerstdagen hebt.

Ik doe niets, heb bij de Appie wat ovenspul gehaald, schuif dat er morgen in, en vier kerst met de kranten en boeken! o, ja en met mijn zoon!
En ik zal hier veel lezen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik heb net mijn ringen verwisseld, de ene duim naar de andere wijsvinger en ik voel me raar.
De trouwring staat best mooi, maar de wenkbrauwen staan ter hoogte van mijn neusvleugels, hebben jullie dat ook wel eens?
Echt gewoon de pest in. En dan een zangkerstfeestje gaande bij de buren maar ik doe het niet. Het is alleen dat ik me vandaag zo raar voel, het klopt gewoon niet in mijn hoofd.
Rare dromen vannacht, ik ben bang voor van alles. En weet je, er is zo vaak gezegd hier, maak nou niet overal grapjes van, laat nou ook eens zien wat je dwarszit.
Nou, ik ben vanavond bang. Ik weet niet hoe de toekomst is, ik ben bang dat ik weer ga drinken, ik ben bang dat ik niet zal voldoen in mijn nieuwe leven, en dat is eigenlijk het meeste: zal ik voldoen?
Ik weet dat het een onzinvraag is en dat het wel weer allemaal goed komt.
En vooral dat ik niet drink. Maar wel dat ik bang en onzeker ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier zijn de buikjes gevuld .
gewoon toastjes , en als twee een noord zee garnalen coctail , de oezen zijn ook extra verwend vandaag met een doosje zalm en links en rechts een garnaaltje , het hondje had een gebakken gehakt broodje , diertjes worden altijd meer verwend als wij mensen ;)
de enige cadeaukes onder den kerstboom tot nu toe zijn ook voor de diertjes , nu ja normaal vermits ik geen kiddo's heb ;)
houtje na lang zoeken denk ik dat ik jouw drank gevonden heb , royal ??
heb juist geproeft mango met een tikkeltje peper , ja lekker .
hier in belgie zijn drie smaken te vinden , cranberry met basilicum , mango met peper , en citroen met munt .
dade&+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Blacky, dat is nog beter dan wat ik voor mijn kop kreeg of terug smeet met de kerst toen ik de vorige keer getrouwd was, namelijk dooie geplukte kippen. Maar ik kan me voorstellen dat het haarwassen een hele klus was. Ben je nou weer schoon?

Sammy, dankjewel dat je zo reageert, we zijn allemaal wel een beetje uit ons doen misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...