BamBam Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Kate,Ik ga tegen half tien naar de kerk met mn moeder en mn zussen. Zou ik het daar droog houden, wat denk je?Nee, ik ga maar niet naar dat programma kijken, hihi. Lijkt me beter van niet. Heb lekker voor mezelf gekookt, de hondjes slapen dat het een lieve lust is en emoties komen en gaan. Hoort er allemaal bij.Jij ook fijne feestdagen en Kate; hou het droog meid. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 TREES,HOE STAAT HET MET JE DIABETES? heb je er medicijnen voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Bammetje, niet aan de miswijn lurken Ik ben vastbesloten om het droog te houden en dat gaat op het moment zonder moeite.YIHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu leg ik een pak zakdoeken klaar,lekker janken bij all you need.Fijne avond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Benthe, niet teveel stoom laten ontsnappen.Wel of niet terecht een ban, tja. Zoveel mensne, zoveel meningen. Ik vind em enerzijds wel terecht want Koh heeft al meerder malen zeer onder invloed geschreven. Wel ben ik het ook met Anna eens dat zo vlak voor de Kerst, met eigenlijk geen alternatief, het wel erg hard is.En het is geen harde eis dat je niet mag schrijven als je onder invloed bent, voor zover ik weet. Het werd wel altijd afgeraden.Anderzijds heeft Koh alle handen die naar hem uitgestoken zijn de afgelopen tijd niet vastgepakt. Ik begin stilaaan te geloven dat nix zonder reden gebeurd. Koh, voor jou hoop ik dat je de weg terug kunt vinden en een weg in gaat slaan die voor jou de goede is.Nogmaals, je kunt nu dan niet meeschrijven maar er zijn genoeg andere hulplijnen die jij kunt inschakelen.En dit is ook een consekwentie van bepaalde zaken. Maar dat jij het heel erg vindt, vind ik zeer begrijpelijk.Maar zou het wel mogelijk zijn hier niet over te blijven bekvechten. Als Benthe schfijft dat de stoom haar uit de oren komt kan daar al gauw weer een andere, misschien scherpe, reaktie opvolgen. Als het zo is, tja dan is dat zo maar ik zou behoefte aan hebben een ietwat minder geprikkelde sfeer.Dat kan ik niet afdwingen, zo werkt dat niet maar goed, ik wilde dit toch schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Foei toch Kate, dat zou ik toch NOOIT doen:devil::wine: hikGa jij maar lekker janken met een roosviceetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik ga van mijn avond genieten samen met mijn man. mochten er nog reacties komen op mijn posting, dan kom ik daar morgen op terug. Ik wens allen hele fijne dagen toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik ben fan van Koh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik heb Zoon en Dochter zover dat ze samen met mij (en limonade, sjips en voor mij Spa Rood) een filmpje gaan kijken. Daarna gaan we gewoon vroeg naar bed.Wens jullie allemaal een Eigen Mooie Kerstavond, op je Eigen Manier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Oeps dat was snel weg........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Zucht.ik ben weg, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Wat ga jij doen Benthe, of heb je de nieuwe Bruid en Bruidegom voor je met 1000 pagina's full colour reclame en 35 bladzijden tekst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Nou! Dat was omdat ik geloof dat ik het bericht van Sammy verkeerd opvatte, en ook hier is wat overgevoeligheid aanwezig. Da's niet goed. Grrrr! Sorry Sammy!Gewoon een beetje de pest in, en dat moet ik niet afreageren.Wat voor ijs heb je, Houtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik ga de limonade klaarzetten er is niets anders in huis en dat wil ik ook niet (iets anders). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Euh? Ijs? CHIPS joh, naturel en paprika, lekker bij de spa rood. En toastjes met krabsalade en tonijnsalade (voor mij) er kunnen nog wel een paar kilo bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hé Sammy, m'n suiker...lief dat je ernaar informeert!...grommmgromm, ja, ik heb er medicijnen voor, best wel veel vind ik, en ik moet medio januari weer terug. Ik hoef nog niet te prikken, ze proberen het met medicatie te roggelen.Ik lees net dat je lampje op blauw gaat, lekker genieten met je gezin! Ik hoop dat je (en iedereen op 't forum & Charlie, & Joan, & Kohtje) hele fijne Kerstdagen hebt.Ik doe niets, heb bij de Appie wat ovenspul gehaald, schuif dat er morgen in, en vier kerst met de kranten en boeken! o, ja en met mijn zoon!En ik zal hier veel lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii allemaal geniet van wat je ook doet........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Wij gaan een beetje Harry Potter 1 kijken.In de reklame kom ik wel even kijken.De kinderen gaan ieder home alone 1 kijken.Geniet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Nee, ik heb net mijn ringen verwisseld, de ene duim naar de andere wijsvinger en ik voel me raar. De trouwring staat best mooi, maar de wenkbrauwen staan ter hoogte van mijn neusvleugels, hebben jullie dat ook wel eens? Echt gewoon de pest in. En dan een zangkerstfeestje gaande bij de buren maar ik doe het niet. Het is alleen dat ik me vandaag zo raar voel, het klopt gewoon niet in mijn hoofd.Rare dromen vannacht, ik ben bang voor van alles. En weet je, er is zo vaak gezegd hier, maak nou niet overal grapjes van, laat nou ook eens zien wat je dwarszit. Nou, ik ben vanavond bang. Ik weet niet hoe de toekomst is, ik ben bang dat ik weer ga drinken, ik ben bang dat ik niet zal voldoen in mijn nieuwe leven, en dat is eigenlijk het meeste: zal ik voldoen?Ik weet dat het een onzinvraag is en dat het wel weer allemaal goed komt. En vooral dat ik niet drink. Maar wel dat ik bang en onzeker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 hier zijn de buikjes gevuld .gewoon toastjes , en als twee een noord zee garnalen coctail , de oezen zijn ook extra verwend vandaag met een doosje zalm en links en rechts een garnaaltje , het hondje had een gebakken gehakt broodje , diertjes worden altijd meer verwend als wij mensen de enige cadeaukes onder den kerstboom tot nu toe zijn ook voor de diertjes , nu ja normaal vermits ik geen kiddo's heb houtje na lang zoeken denk ik dat ik jouw drank gevonden heb , royal ??heb juist geproeft mango met een tikkeltje peper , ja lekker .hier in belgie zijn drie smaken te vinden , cranberry met basilicum , mango met peper , en citroen met munt .dade&+ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Ik log nog even weer in voor Benthe,Sorry , ik bedoelde het inderdaad een beetje kattig.Maar heb al weer spijt van mijn overtrokken reactie.Ik hoop dat je ook een beetje kunt genieten van deze dagen.Wens iedereen voor zover mogelijk fijne dagen .Liefs sammy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 sorry , kreeg juist een bloempot op mijnen kop ;-((ying zit boven op het boeken rek dat naast mij staat en uit danbaarheid voor de zalm krijg ik de bloempot en aarde over mijnen kop heen , en neen het doet geen deugd:devil:sorry eerst opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hihi Blacky, dat is nog beter dan wat ik voor mijn kop kreeg of terug smeet met de kerst toen ik de vorige keer getrouwd was, namelijk dooie geplukte kippen. Maar ik kan me voorstellen dat het haarwassen een hele klus was. Ben je nou weer schoon?Sammy, dankjewel dat je zo reageert, we zijn allemaal wel een beetje uit ons doen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Hoi allemaal,Ik wens iedereen fijne kerstdagen...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst 24 december 2007 Even deze draad weer bovenop zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden