Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nu is ook goed username, het gaat er alleen maar om dat je het laatste woord van de vorige gebruikt. Wat je verteld is waar jij zin in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 kunnen we dat niet beter in een ander topic doen? anders wordt het zo'n zooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 mensen, ik heb dit gepikt van een anders forum en dat was inderdaad minder verwarrend omdat het daar niet zo druk was. Toch grappig dat er wel animo voor is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Is een dolfijn een vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 zooi wordt het altijd, waar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 vis is wat zwemt in het water, een dolfijn ook maar volgens mij is dat een zoogdier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Username Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 http://forum.alcoholdebaas.nl/...did=1906&enterthread=y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Yes ik heb 'm gevonden! Nu jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud,Ik vind mezelf (eerlijk waar) een redelijk lui wezen en af en toe ook nog een slechte (niet zo'n goeie) moeder dus ik vecht tegen de windmolens van mijn eigen wereldbeeld, dat is hard knokken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Mr Bachbloesem (Ferry) Ik geef (gaf) altijd een pammetje aan de hond.Deze niet, die is onverschrokken!!! Zo'n 2 mg, bij aanhoudende onrust nog 2 mg!Bij de dierenarts is dezelfde stuff.En verder gewoon negeren, wat Haddock zegt. Anders bestendig je het gedrag!!En... de radio een toontje hoger.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Wij laten de katten wat eerder binnen in die zin dat we ze niet te veel buiten laten. De jongste is van mei, dus allemaal nieuw. Wij zijn ook benieuwd. We zetten de katten meestal op zolder, kattenbakken mee, eten en drinken mee, TV aan, ietsje te hard en dan gaat het wel goed (niet op de zender met 24-uur vuurwerk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hondje voelt zich binnen wel lekker. Ik ga even mijn pasta op eten met een restje van het laatste boek van Potter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Tsjongejonge, 'k geloof dat m'n laptop aan een nieuwe harddisk toe is... bijzonder vreemde geluiden uit het vooronder daarnet... Wat lees ik nu, Pipje in een dipje? Kom op meid, uit volle borst, Katrijntje en de Golfjes: I'm walking on sunshine, whooohooo... dansje door de kamer... huppeltje in de hal... Delta, welkom terug op dit forum. De toonzetting van je herintrede staat ook mij niet aan, maar goed, ik ken je inmiddels een beetje, en het tekent je. Ik hoop dat je je deze keer wèl aan je eigen regeltjes houdt, met name #4, dat scheelt dan in ieder geval al weer een hoop flauwekul. Veel nuchterheid gewenst.Dani, laat je niet wegduwen hoor! Veel posten, zou ik zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Oh ja, de hond en vuurwerk: inderdaad, wat Haddock zegt, maar ik heb ook vuurwerkgeluiden gedownload, die speel ik af en toe af (iedere dag iets harder) terwijl ik gewoon doorga met whatever. Went-ie alvast een beetje en komt het niet zo hard aan in de OJ-nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Tommie, mijn lekkere dikke rode kater van 3 jaar is niet bang voor vuurwerk.Hij is eigenlijk nergens bang voor. Zit nu er hier al behoorlijk geknald wordt zeer geinteresseerd uit het raam te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 @ houtje,Een beetje laat, maar toch. Jij post over het algemeen zoveel meer bezigheden dan ik, die je ook nog doet. Ik word al moe van 1 klusje. Ik vind het gewoon knap wat je allemaal verzet terwijl je brains ook nog eens overuren maken. Lui? Wat zou je dan nog meer te doen moeten hebben? Zal denk ik wel aan de generatie liggen, mijn mom doet dat ook. En zoals eerder vermeld vergelijk ik jou met mijn mum. Dus een telefoontje is wel gepast in deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 sorry en nu is het accute hulp!Er word een kind voor de zoveelste maal in elkaar geslagen aan de andere kant van de muur.Heb al aangifte gedaan maar daar doen ze niks mee!Moet ik nu aan de deur gaan staan en gaan zeggen wat ik vindt?! (weten ze al) Ga ik dat kind kidnappen (wat de ouders prettig vinden) om ff uit de situatie te zijn? Spelletjes doen, ontladen etc?Ik weet het niet meer zo goed, want het lost niks op en na een dagje bij mij kijkt ze nog verdrietiger als dat ze al is......... Wat moet ik doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Buro Kindermishandeling bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Dat heb ik al gedaan en die zijn ook geweest. Niks mis met de situatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud, als dat zo is, meteen 112 bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ze heeft weleens gezegt dat ze het fijne vindt bij mij maar dat het wel moeilijk maakt om terug te gaan....... Dat doet pijn! Maar ik ga d'r nu halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Politie bellen: NU komen?Tjee Spud ik weet het ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Spud,ik denk dat je het iedere keer weer moet melden, al is het voor je eigen gemoedsrust!Meer kan je niet doen. Zelf heb ik iets dergelijks ook meegemaakt bij onderburen van mij. Ik bleek toen verder niets te kunnen doen dan het alleen maar melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Denk maar aan dat liedje van 10.000 maniacs, Spud:Wont you answer me and take your timeWhat could be the awful crime she could doAt so young an ageAll these cold and rude things that you doI suppose you do because she belongs to you?And instead of love and the feeling of warmthyoure giving her these cuts and sores that dont heal with time or with age!And I want to say... I dont dare say...Als je met 1 telefoontje ook maar 1 kind kan helpen is dat al heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hallo mensen,Ik ben er eindelijk en dan niet eens voor lang. Zometeen is het weer etenstijd.Met mij gaat het eigenlijk eindelijk weer goed wat betreft de stemming.Pippi heeft mij eergisternacht op de goede weg geholpen om die ver***te depressie eens te verlaten. Daarom hou ik Luctoria ook maar aan. Gisteren had ik zin en vandaag ook.Eindelijk heb ik de zomen klaar van die mooie broek van me. Net op tijd, want morgen wil ik ze aan.Zo nu ga ik er weer uit, want het eten is onderweg.Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden