Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 423
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Spud,

Ik vind mezelf (eerlijk waar) een redelijk lui wezen en af en toe ook nog een slechte (niet zo'n goeie) moeder dus ik vecht tegen de windmolens van mijn eigen wereldbeeld, dat is hard knokken hoor.

Geplaatst

Mr Bachbloesem (Ferry) Ik geef (gaf) altijd een pammetje aan de hond.
Deze niet, die is onverschrokken!!! Zo'n 2 mg, bij aanhoudende onrust nog 2 mg!
Bij de dierenarts is dezelfde stuff.
En verder gewoon negeren, wat Haddock zegt. Anders bestendig je het gedrag!!
En... de radio een toontje hoger.
Groet.

Geplaatst

Wij laten de katten wat eerder binnen in die zin dat we ze niet te veel buiten laten. De jongste is van mei, dus allemaal nieuw. Wij zijn ook benieuwd. We zetten de katten meestal op zolder, kattenbakken mee, eten en drinken mee, TV aan, ietsje te hard en dan gaat het wel goed (niet op de zender met 24-uur vuurwerk :D)

Geplaatst

Tsjongejonge, 'k geloof dat m'n laptop aan een nieuwe harddisk toe is... bijzonder vreemde geluiden uit het vooronder daarnet... :angry:

Wat lees ik nu, Pipje in een dipje? Kom op meid, uit volle borst, Katrijntje en de Golfjes: I'm walking on sunshine, whooohooo... dansje door de kamer... huppeltje in de hal... :D

Delta, welkom terug op dit forum. De toonzetting van je herintrede staat ook mij niet aan, maar goed, ik ken je inmiddels een beetje, en het tekent je. Ik hoop dat je je deze keer wèl aan je eigen regeltjes houdt, met name #4, dat scheelt dan in ieder geval al weer een hoop flauwekul. Veel nuchterheid gewenst.

Dani, laat je niet wegduwen hoor! Veel posten, zou ik zeggen... ;)

Geplaatst

Oh ja, de hond en vuurwerk: inderdaad, wat Haddock zegt, maar ik heb ook vuurwerkgeluiden gedownload, die speel ik af en toe af (iedere dag iets harder) terwijl ik gewoon doorga met whatever.
Went-ie alvast een beetje en komt het niet zo hard aan in de OJ-nacht.

Geplaatst

Tommie, mijn lekkere dikke rode kater van 3 jaar is niet bang voor vuurwerk.
Hij is eigenlijk nergens bang voor. Zit nu er hier al behoorlijk geknald wordt zeer geinteresseerd uit het raam te kijken

Geplaatst

Spud,
ik denk dat je het iedere keer weer moet melden, al is het voor je eigen gemoedsrust!
Meer kan je niet doen. Zelf heb ik iets dergelijks ook meegemaakt bij onderburen van mij. Ik bleek toen verder niets te kunnen doen dan het alleen maar melden :(

Geplaatst

Denk maar aan dat liedje van 10.000 maniacs, Spud:

Wont you answer me and take your time
What could be the awful crime she could do
At so young an age
All these cold and rude things that you do
I suppose you do because she belongs to you?
And instead of love and the feeling of warmth
youre giving her these cuts and sores
that dont heal with time or with age!

And I want to say... I dont dare say...

Als je met 1 telefoontje ook maar 1 kind kan helpen is dat al heel goed.

Geplaatst

Hallo mensen,
Ik ben er eindelijk en dan niet eens voor lang. Zometeen is het weer etenstijd.
Met mij gaat het eigenlijk eindelijk weer goed wat betreft de stemming.
Pippi heeft mij eergisternacht op de goede weg geholpen om die ver***te depressie eens te verlaten.
Daarom hou ik Luctoria ook maar aan. Gisteren had ik zin en vandaag ook.
Eindelijk heb ik de zomen klaar van die mooie broek van me. Net op tijd, want morgen wil ik ze aan.
Zo nu ga ik er weer uit, want het eten is onderweg.
Tot straks.

Geplaatst

Sorry, dit is een liedje dat mij altijd erg aangrijpt, het gaat over een buurvrouw die ziet dat haar buurkind door de ouders mishandeld wordt, maar ze durft er niets van te zeggen. Dan denk ik altijd, als je er iets aan kan doen, doe het dan. Zo'n kind is de verwarde en gepijnigde volwassene van later, zoals wij allemaal ook wel min of meer zijn. Daar zou ik iedereen voor willen behoeden. Dus Spud, als je er iets aan kan doen, doe het dan.
Save the children.

Geplaatst

Spud..ik denk dat de anderen al goed advies hebben gegeven. Succes met de situatie.

Delta
Ik vraag me af wat je nu eigenlijk bij het forum zoekt, als je met zoveel eisen terugkomt. En als je zo'n wantrouwen naar het forum hebt. Ik voel me hier ook wel eens aangevallen en gekwetst en onbegrepen of te hard beoordeeld of betutteld of ik heb het gevoel dat mijn mening wordt verdraaid. Maar dat is dan wel mijn interpretatie van een berichtje van 1 persoon op dat moment. De volgende keer geeft weer iemand anders zijn mening over iets wat ik zeg en dan kan ik het juist weer hartstikke mooi vinden.

Snap je een beetje wat ik bedoel......we kunnen allemaal slecht tegen kritiek.
Maar is het vaak wel kritiek?
Is het niet eerder een mening over ons zelf die we niet graag willen horen. En dat is ons goede recht want wie wordt nu graag bekritiseerd.
Kijk, als mij verweten wordt dat ik profiteer van deze maatschappij en dat de uitkeringen een stukje omlaag moeten, want dan piep ik wel anders dan gaan bij mij de haren ook over eind staan. Maar een uurtje later kan ik wel zeggen...OK dat is die persoon zijn/haar mening en dat is hun goed recht. Ik vind het ook niet altijd prettig dat mensen denken dat ze dit kunnen zeggen maar ik erken wel dat ze die mening mogen hebben. En als ik mij hierdoor aangevallen voel komt het omdat ik denk dat die persoon over mij praat dus blijkbaar vind ik dat die persoon gelijk heeft. En dan denk ik bij mezelf maar ik denk dat helemaal niet en dan is de wrevel ook weg want het raakt me niet meer.
Er werd vorige week ook nog geschreven dat de initiefnemer van het boek zelf niet eens de alcohol langer dan 30 dagen kan laten staan, dus was men zeer benieuwt wat diegene voor hulp dan aan anderen kon geven. Natuurlijk ging het over mij en voelde ik mij aangesproken maar ik dacht ook gelijk: 'Heb ik die mening ook en is het de enige waarheid??? en ik voelde me gelijk weer bevrijd van de kritiek, want ik draag die mening niet en als alcoholist weet ik ook dat vele mensen juist niets van de AA willen weten, maar misschien juist wel van zo iemand als ik.
Zelf ga ik misschien ooit wel naar de AA want ik onderken het nut ervan niet.
Maar ik zie het leven gewoon niet zwart-wit en heb dat nooit gedaan en zal het nooit kunnen doen.
Ik houd van vrijheid, keuze en niet van paranoia.
Het hele leven hangt van regeltjes aan elkaar maar ik gun het mezelf om tussen die regels te leven op mijn manier.
Ik accepteer het leven zoals het komt, zoals het nu goed voelt.

Delta wat ik probeer te zeggen is dat we allemaal hier zouden moeten zijn om elkaar te ondersteunen.
En niet elkaar constant willen wijzen op fouten en gebreken. Als we die niet van anderen kunnen accepteren , hoe kunnen we dan onze eigen fouten accepteren?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...