Spring naar bijdragen

vrijdag 28 december 2007


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 503
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En ik als eerste (vroege) dame vanmorgen doe met de heren mee.

Ik ga zo mijn tas pakken en vertrek dan naar Burgh Haamstede. Heb er nu al zin in om dat droog te doorstaan daar. Vorig jaar zat ik ook in een huisje met wat meiden, na het wandelen een biertje, bij het eten een wijntje en als iedereen naar bed was dan kwam mijn fles sterke drank tevoorschijn (en haalde ik de schade nog even in).. hoezo stiekum drinken? Dit keer doe ik het zonder! Wie weet koop ik nog een fles jip en janneke-champagne voor de laatste avond van het jaar maar verder wordt het thee enzo. Okee, ik ga aan de slag, mijn computer gaat mee naar Zeeland dus als ik nog ergens een draadloze verbinding op kan pikken dan spreek ik jullie vast nog wel de komende dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas ..mag ik je heel veel plezier wensen met je 3 vrouwen en 8 honden in Zeeland. Ik ga je voorbeeld volgend jaar volgen als het geld wat dikker in de portemonnee zit, want dat lijkt me heerlijk met oud en nieuw in de natuur. Veel succes met het drooghouden, maar ik maak me over mezelf geen zorgen wat dat betreft, dus over jouw al helemaal niet.
Laten we samen een goede start voor het nieuwe jaar maken.!
En om te beginnen doe ik met jullie mee vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Ik voel me ietsje beter!

Tapas,
veel plezier de komende dagen. Je gaat het zeker droog houden!

Verder doe ik met de voorgaande sprekers mee! Ik hou het droog vandaag! Kost me niet zoveel moeite, want mijn maag is niet optimaal (nou ja, heb ik het in ieder geval op dat gebied gemakkelijk vandaag!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

U'name, ik ga gewoon eens nuchter observeren hoe mijn eerste alcoholvrije jaarwisseling in pakweg een eeuw zal zijn. Hoewel, dat is niet waar, want vorig jaar werkte ik 's nachts, dus was ik noodgedwongen niet aan de drank. Maar dat was niet mijn eigen verdienste.
Succes, gewoon niet drinken.

Gem, blij te lezen dat je je iets beter voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze reageerde op mij toen ik iets zei over de AA en dat was inderdaad nogal fel en is aangepast door de moderator maar ik heb het me gewoon niet aangetrokken en zou het vervelend vinden als er met Oud en Nieuw nóg iemand is die niet mag schrijven...... terwijl ze het juist zo moeilijk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie tips en adviezen.....dit wordt mn eerste nuchtere oudejaarsavond sinds 15 jaar.......
ik ga niet in mn uppie thuis zitten, maar ga wel naar vrienden die stevig drinken.....het zal wel moeilijk worden denk ik......
maar wat je zegt Benthe...gewoon observeren is wel een goed plan denk ik......ik voel me i.e.g. niet brak de volgende dag en kan fris naar mn werk die dag erop.......ik denk dat ik me maar volstop met lekkere hapjes......een flesje spa-rood erbij......of cassis...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bannen vliegen je om de oren these days, maar nee Houtje, ik weet niet waar BamBam is. Anders wordt het tijdelijk BanBan. Enfin, laat ik weer eens niet lollig gaan doen.
Ik heb trouwens vannacht vurrukkulluk geslapen tussen mijn gestreken en gesteven beddengoed, dat houden we er in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja natuurlijk Haddock dat heb ik ook wel eens gehad. Maar ik ben zo'n zorgen miep dat ik dan gelijk ga lopen piekeren of het mijn schuld is dat ik verkeerds over de AA heb gezegd..... erg hè?

In het echt ben ik de heks van Hans en Grietje mét strijkbout maar ik weet het aardig te verbergen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het al voor me Houtje, jij met de knoet en alle arme forumleden heftig aan de stoomstrijkijzers, terwijl jij hier en daar een mep uitdeelt en gilt: "Strijken, kreng!"
Ik denk ook niet dat BB hiervoor een ban heeft gehad hoor, dat zou wel heel kras zijn. En jij zei eigenlijk niets onaardigs over de AA, gewoon wat je gevoel daarover is. Daarbij, jij bent toch niet verantwoordelijk voor wat een ander schrijft? Of heet dat "aanzetten tot crimineel gedrag"? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...