Spring naar bijdragen

OUD JAAR 2007

An

Aanbevolen berichten

ook goedemorgen,

Ik voel me nog wat brak, nee niet van de drank. Mijn schoonvader is gisteren op bezoek geweest maar wij hebben ons beiden keurig gedragen;)
Hij is een oudere Engelsman die eigenlijk nog steeds denkt dat kinderen en vrouwen wel gezien maar niet gehoord mogen worden. Hmm. Schets mijn verbazimg dat hij tegen X heeft gezegt; luister naar haar, ze weet wat ze doet.

Stien, mijn bewondering voor de verpleging is verduizend. Kom vanavond lekker je dienst doen bij ons.

Kohje, knuffie en K's Anna, ik hoop dat jullie eruit komen.

Anna en soothe, al mijn beste wensen voor het nieuwe jaar:heart:

IK ben jullie ALLEMAAL dankbaar, 2007 was my year of discontent, ik denk niet dat ik het zonder jullie had kunnen redden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

....en voor mij geld ook: Als ik iemand 'vergeten' ben, wil dat niet zeggen dat ik niet meeleef of meevoel.
Soms weet ik gewoon even niets zinnigs te zeggen, maar ik leef met iedereen mee hoor!!!

Voor iedereen die ik niet meer 'spreek': Heb het fijn vanavond, en anders heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

k ben helemaal niet verslaafd en onmatig:angry:
Heb als ontbijt 6 oliebollen en 1 appelflap op. Ben nu een heel klein beetje misselijk, burp.

Dank voor alle lieve woorden.

Iedereen een fijne jaarwisseling en ja, 2008, nieuwe ronde, nieuwe kansen en ik ga er weer voor. Wie doet ermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier ben ik ook weer even. Ik wens iedereen een hele fijne avond .
Mijn boodschappies zijn in huis, ik krijg vanoavond bezoek. ik al het rustig aan doen!
Bammie, veel sterkte! :heart:
Tot morgen allemaal. En voorzichtig zijn met de handjes en oogjes vannacht! Liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op de radio, m'n hond dacht dat ik gek werd... heb ergens in 1993 ofzo in Werchter live mee mogen maken wat Iggy Pop kan, ik stond nog helemaal vooraan ook, HAH dat was pas echt een "natural high"!

Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs
And the flesh machine
He's gonna do another strip tease.
Hey man, where'd ya get that lotion?
I've been hurting since I've bought the gimmick
About something called love
Yeah, something called love.
Well, that's just like hypnotizing chickens.
Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in the ear before.
I have a lust for life
'Cause of a lust for life.
I'm worth a million in prizes
With my torture film
Drive a GTO
Wear a uniform
All on a government loan.
I'm worth a million in prizes
Yeah, I'm through with sleeping on the sidewalk
No more beating my brains
No more beating my brains
With liquor and drugs
With liquor and drugs.
Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in the ear before
Well, I've a lust for life (lust for life)
'Cause of a lust for life (lust for life, oooo)
I got a lust for life (oooo)
Got a lust for life (oooo)
Oh, a lust for life (oooo)
Got a lust for life
Yeah a lust for life
I got a lust for life

(dit nummer mag alleen KEIhard gedraaid worden & meejoelen verplicht! :D )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaia, nu dat ik geschreven heb dat ik binnenkort een soort oma word voel ik plotseling overal rimpels. En dan kom jij nog met je ouwe vrijster... :D
Een heel goede jaarwisseling toegewenst, hier staat de Jip-en-Janneke al koud. Als je gremlins hebt, deel ik ze met je. Gedeelde gremlins zijn gehalveerde gremlins en die doen niks meer.

Ferry het is bijna onmogelijk om persoonlijk op iedereen te reageren en ik denk wel dat we van elkaar weten dat we aan elkaar denken, allemaal. Jij ook een heel goede jaarwisseling toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het knalt wel lekker Cacao, die kinderchampagne.
Is gewoon leuk om iets feestelijks te drinken in een mooi glas waar toch lekker geen alcohol in zit. Zo maak ik ook wel eens alcoholvrije cocktails voor mezelf met veel patapata en ronflonflon en een schijfje citroen op de rand. Hartstikke lekker en feestelijk, en je krijgt er geen kater van. Maar toch een klein verwennerijtje.
Appelflappen en oliebollen doe ik niet aan want die lust ik niet, maar wel veel kaasjes en noten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep Benthe, de kinderchampagne is een must, vooral voor mijn dochter, heb er speciaal champagneglazen bij gekocht. Lekker knallen en zuipen maar zonder kater achteraf.
Ik ga wel lekker aan de flappen, zodra ik ze kan eten, want na het bakken zit ik al zo vol van de lucht, dan kan er echt niks in.
Verder nog worstebroodjes, mijn dochter's favo, en toostjes met brie en filet americain, want dat vindt mijn buuf wel lekker, dus het komt wel goed allemaal. En om 00:00 een paar mooie wenspijlen de lucht in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam ik vergeet steeds jou te schrijven dat ik veel aan je denk en jou veel liefs voor vandaag wens. Huilen is niks mis mee, je kan het maar kwijt zijn. Alleen al dat je je tranen kan laten gaan lijkt mij een geschenk. Geen dranktranen maar echte tranen. Zo ver ben ik nog lang niet, de grote uitbarsting moet nog komen. Denk ik. Want er zit wel iets van binnen dat er nog uit moet, dat voel ik.
Dat jij je nu kan uiten is voor mij een "optrekker", al klinkt dat misschien nogal rottig tegenover jouw verdriet. Ik bedoel, dan durf ik het binnenkort misschien ook, al hoop ik dat er dan niemand in de buurt is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepita, daar moet ik nou toch even op reageren! Ik miste je al, maar wat is dat nou voor onzin dat jij, als matige drinker geen recht hebt om hier te schrijven!!
Alcohol de baas heet het hier, hè! En voor de een is dat nul, voor de ander 2 per week, of vul zelf maar in! Komop, Pepite, je hoort erbij! En als je naar de nul wilt, dan lukt dat heus wel weer!
Fijne jaarwisseling, en tot gauw op het fotum!
liefs:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan iedereen die gisteren zo met mij en mijn zoon meeleefde: hij is, na een vreselijke vlucht (zijn woorden) vanmorgen, onze tijd om 06.00 geland in Soerabaja. Niet gerookt, erge hoofdpijn, vieze, enorm drukke stad. Wat een vakantiestemming hè? Ik herken het wel, na zo'n vlucht en al die emoties valt alles tegen. Zijn plan is nu, om na het ervaren van de drukke stad, zo snel mogelijk naar de kust te gaan en dan via de kust verder te reizen.
Het was een kort mailtje, maar ik ben blij dat hij veilig is geland. Na een goede nacht slaap (hij moest nog een hotelletje zoeken, pfff, op oudjaar!) zal het vast wel beter gaan!

Ik blij lekker de hele dag en avond ingelogd, niet vastgeplakt aan de computer, maar wel in de buurt!
Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ferry, Ramses leeft nog wel maar zo hoef ik niet oud te worden. Toch iets teveel gedronken? Korsakofveritus ofzo?

Benthe, dank voor je medeleven, ik snap wat je bedoelt. En ja tranen luchten op, dat is zo. Maar jij gaat nog trouwen in het nieuwe jaar, ikkke zeker niet. Ben nog getrouwd en nog maar zeer de vraag of ik dat blijf.
Maar ja, nuchter mn emoties doorstaan is nieuw. Ik heb nog nooit, nee echt nog nooit, zoveel gehuild als afgelopen jaar, plong, plong, pling.
Dat is ook wat ik bedoel asl ik zeg dat stoppen met drinken stap 1 is en dat ik daarna nog veel moet leren. Proberen minder zelfzuchtig te zijn, minder jaloers, bezitterig, hebberig en meer aan anderen denken op een goede manier.
Maar he, met kleine stapjes kom ik er ook wel. Stap voor stap.

En Benthe, ik kan nu ook huilen bij anderen en dat is soms ook goed. Hihi, nu ik er even over nadenk; ik begon ook pas met janken na ongeveer zes maanden, Sterkte!:(:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...