Spring naar bijdragen

dinsdag 8 januari

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk wat het wat de tussendoortjes betreft even een overgangsfase is.

Voordat ik verslaafd aan drank was at ik ook niet of nauwelijks tussendoortjes en verder at ik supergezond.

Het is nu dag acht, en ik zit vol plannen. Ik wil hier thuis echt flink gaan opruimen, zodat ik me niet meer hoef te schamen voor eventueel bezoek. Maar op dit moment ben ik er te moe voor. Net voor mezelf gekookt, afgewassen en de was opgeruimd. Dadelijk moet ik nog even weg, maar morgenavond lig ik lekker supervroeg in bed.

Ik ga uitloggen. Iedereen nog een prettige avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Knuffie, ik lees net je berichtje, en weet niet goed wat te zeggen. Jouw tegenslag maakt mij erg verdrietig. Ik kan alleen maar hopen dat de definitieve diagnose uiteindelijk gunstiger uit zal pakken voor je. Heel veel sterkte! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga even iets zeggen wat helemaal niet aardig is! Dus wie het niet wil lezen, die scrolled maar lekker door. Maar ik zit hier de hele middag al op te herkauwen.
Beste Delta, het heeft me voor dat ik mijn bericht om 15.55 uur, pagina 6, enige moeite gekost om er niet achteraan te zetten: "en zij met jou!" Dit op jouw, in mijn ogen negatieve reactie om 15.53 uur, pagina 5, op een eerdere op merking van Stien. In plaats van nou potjandorie eens te kijken naar al le mensen die je hier een hart onder de riem willen steken!! Dit effect op mij is wellicht nooit jou bedoeling geweest, en ik zal ook wel helemaal van de pot gerukt zijn om dit nu te schrijven... maar écht dit moest ik even kwijt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, een mooi vers!

Toen je vanochtend tegen zessen
terug moest naar je 'echtgenoot'
nam ik je lege glas en goot
het vol met wat in lege flessen

aan droes en drab nog overschoot.
Maar ach, mijn lieflijke maîtresse,
zo is de nadorst niet te lessen
van wat je mij te proeven bood.

Zo'n kort genot telt soms het meest;
wij waren slechts éen nacht gelieven
(het is niet alle dagen feest).

Doch ik verklaar hier ten gerieve
van elke druiloor die dit leest:
het is een Gouden Nacht geweest.

Groet!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, het was misschien niet erg tactvol... maar ik heb ook een mening, en die begint alweer aardig door de nuchterheid heen te schemeren. Heb mezelf lang genoeg de mond gesnoerd met vriend alcohol, die ik nu de oorlog heb verklaard. En die win je niet met zachte heelmeesters, toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, er wordt hier zo vaak iets geschreven waarvan ik denk "waar hààl je de nonsens vandaan..." en soms (of misschien ook wel vaak) zal dat bij mijn schrijfsels ook wel gedacht worden. Dat is in het echte leven toch ook zo, dan haal je toch ook je schouders op en je loopt door? Niet je van alles aantrekken hoor, da's niet goed voor je bloeddruk. Maar het kan soms wel opluchten, dat dan weer wel... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...