Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Soothe...ik zag je antwoord...dat is inderdaad een goed plan om eerst je eigen stek goed aan kant te hebben. het voorjaar is een mooie tijd...gewoon gaan doen als het je gaat vervelen dat hangen in huis.
Je gaat geweldig en zit al op of over dag 50?

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Safi, precies, in de wereld om je heen kom je ook allerlei verschillende mensen tegen. Kun je hier mooi oefenen om neergeschoten te worden :D

Geniet van je mannie en de erwtensoep!

Geplaatst

Blacky, veel sterkte de komende dagen. Wat kan een datum veel losmaken he? Laat de pijn toe voor zover je dat kunt, het moet er toch uit. :present:

Knuffie, veel sterkte met de akelige spannende verdere uitslagen.

Benthe hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven? jij ook sterkte en surf er maar lekker op los.

Delta, sterkte met de ziekte van je vrouw en dochter.

Geplaatst

Goeiemiddag allen,

Vanmorgen heb ik een gesprek gehad met mijn behandelaar van Tactus. Ik kreeg het rapport voorgelezen dat ze gemaakt had n.a.v. het intakegesprek van twee weken geleden. Daar had ik niets aan toe te voegen.

Tijdens dat intakegesprek had ik te kennen gegeven dat ik de internetbehandeling wel wilde gaan doen. Ze zei me nog even te wachten tot vandaag. Ze zou aan de hand van dat rapport bekijken wat haar voor mij een geschikte behandelmethode leek. En mocht daar wat anders uit komen dan zou het niet handig zijn om twee verschillende behandelingen tegelijk te doen. Maar ze kwam tot de conclusie dat de internetbehandeling wel een goed plan was...

Zonet heb ik me aangemeld en ga dus binnenkort beginnen... eindelijk...

Vandaag 4e dag droog en momenteel lijkt er geen vuiltje aan de lucht.

Groetjes, Koh.

Geplaatst

Leuk liedje: Especially for youuuuu....
Hier is het al vroeg avondeten, even kijken wat er nou onder die hoed van Beatrix zit. Hm, ze hebben in ieder geval rekening gehouden met mijn vegetarische voorkeur, maar voor de rest is het niet te definiëren. Hoe dan ook, ik heb het hier gemakkelijk, want de fles lonkt in het ziekenhuis niet. En ik heb ook geen vrienden die stiekem een platvinkje meenemen.

Geplaatst

Die had ik nog niet eerder gehoord Spud. Wat leek je een mooie datum dan? Als pasen en pinksteren op 1 dag vallen :D ?

voor wie nog moet eten eet smakelijk!

Geplaatst

En dan mijn avondeten...Dochterlief ziet meer zitten in eten halen dan in mijn kookkunsten...
Da's ook een goeie voor mijn zelfvertrouwen:huh:

Nou ja, laat ik het maar positief bezien, ik hoef niet te koken :D

Geplaatst

Vandaag had ik echt héél erge trek, maar ik heb er niet aan toegegeven. Dus vandaag is het alweer dag 9. De oorzaak is extreme vermoeidheid. Ik ben al vanaf dat ik op ben heel erg moe.

Op dit moment slik ik extra vitamines om te herstellen. Dit is wat ik op een dag slik: Vitamine C, Multivitamine, Vitamine B Complex en goede nachtrusttabletten waar ook nog wat Vitamine B inzit. Krijg ik nu geen overdosis vitamines binnen?

Geplaatst

Kohtje, ik ben het niet hemaal met je eens. Er zijn twee soorten vitamines, in water en in vet oplosbaar!
De in water oplosbare plas je uit, de in vet oplosbare stapelen.

Maar wat Cheyenne slikt is zo laag, dat er geen gevaren dreigen. B6, kan iets te hoog worden, maar ook niet, met deze dosis.

Groet van Dr Vogel!

Geplaatst

Cheyenne...ik heb die vermoeidheid ook heel erg gehad en dan voel je je zo lamlendig dat je gaat denken dat drinken je op zou vrolijken. Goed van je dat je het hebt weerstaan.
Misschien even naar je dokter bellen morgen ivm de vitamines..ik dacht nl ook dat Kohtje gelijk had

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...