Spring naar bijdragen

Woensdag 9januari


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi.

Jij bent de laatste maanden duidelijk aanwezig op het forum. Benthe ,Pippi,Corinne en Gem.ook( niets mis mee hoor, zelfs fijn in moeilijke tijden)
Als ik jullie vieren en mijzelf als voorbeeld neem, dan reageren we allemaal verschillend op berichten.
JIj Safi, Benthe en Pippi ook, durven het om negatieve feedback te geven, maar zeker ook positieve.
Alleen komt de negatieve feedback harder aan.

Corinne, Gem en ik zijn voorzichtiger met onze benaderingen. Ik dek me meestal in, omdat ik al genoeg sores heb en daar wakker van zou liggen als ik het hele forum over me heen zou krijgen. Maar soms jeuken me de handen ook en je moest eens weten hoeveel berichten ik geannuleerd heb, omdat ik niet durfde.

Mijn complimenten aan Anna, die het altijd zo kan verwoorden, dat ik altijd denk. ZO had ik het willen schrijven en meedelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem,

Ik kom direct maar even ter zake: ik heb lang gezegd (in mijn hoofd, hardop) IK WIL DAT IK NIET MEER WIL (DRINKEN) alsmaar herhalen en opschrijven voor mezelf...... en na lange tijd is het geworden......IK WIL NIET MEER DRINKEN. Dus.....volhouden want het werkt en nu WIL IK NIET MEER DRINKEN.

Ik heb voor het eerst wijn in huis al drie dagen ligt er een fles die ik kado kreeg van mijn strijkklant voor het nieuwe jaar, een héé'le goeie dus wegspoelen naaaaahhhhhh, neueueueuuuuh, en ik vergeet hem steeds aan mijn ROA mee te geven, en ach, hij ligt er nu al drie dagen maar het is niet erg want IK WIL NIET MEER.

Echt man daar ben ik zo trots op!!!

Liefs, houtjetouwjte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee .je hebt gelijk Water, vandaar dat ik er dus niets mee kon want ik kan ook niet tegen hokjes .
Om eerlijk te zijn zit ik er ook niet echt mee maar vind het voor mensen die zo heftig op me reageren wel vervelend dat ze zulke heftige gevoelens hebben. Terwijl ik me van niets bewust ben. Dan ga ik toch nadenken is er misschien iets wat ik hieraan kan veranderen.

Maar als er mensen zijn die denken dat ik samen met een stel anderen van een ander forum kom om hier de boel te verzieken dan vind ik dat erg moeilijk en ga zoeken om te zien of er iets in mijn gedrag is dat die ander meer positief zou kunnen beïnvloeden. Want zulke heftige reacties naar mensen is een grote valkuil.
Maar je hebt gelijk...het is niet gezond dat je zou willen dat iedereen positief op je reageert en dat weet ik ook wel en kan daar al heel goed mee omgaan.
Nog bedankt voor je compliment, laatst en ...hest ja ook gelik..k'bin ja gewoon drok wichtje, ook in tikkerij, kender ook niks an doun toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe...dat is gelukkig wel het laatste wat ik doe...er zo'n probleem van maken.

Ik heb alleen wel medelijden met die mensen die er zo mee zitten, vandaar dat ik dan toch niet kan nalaten om naar verbetering te zoeken. maar je hebt ook gelijk met

quote:


You can please some of the people, some of the time.

But you can't please all of the people all of the time!



en dat heb je hier ook nooit anders van me gehoord.
Want zo is het maat net.

Marion ik begrijp wat je zegt...en zelf vind ik mezelf al een hele verbetering met een aantal jaren geleden.
een Hippie zei ooit eens tegen me : Don't tell people things they don't want to hear.
En die regel vind ik erg moeilijk toe te passen maar ik doe wel mijn best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Safi,

Ik heb eens een twéédaagse cursus gevolgd over kernkwaliteiten. Zat best wat in, maar elke kwaliteit had een tegenpool (kort gezegd) en die tegenpool weer een allergie en die weer een valkuil, en zo werd een kwaliteit als goed willen werken doorgeschoten "perfectionisme" een allergie voor "slordigheid" en een valkeul weet ik niet meer zeg maar "neurotisch" en dat in een hééééél duur hotel. Gelukkig was er volop wijn te krijgen.

KORTOM IEDEREEN HEEFT EIGENSCHAPPEN DIE VERSCHILLEND ZIJN EN
iEDEREEN HEEFT VAN IEDEREEEN WEL EENS EEN BEETJE LAST MAAR OOK VAAK PLEZIER EN LOL
STEL JE VOOR DAT WE ALLEMAAL HETZELFDE WAREN, DACHTEN EN DEDEN bah.

Dat is mijn gratis wijsheid voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu ik er toch ben:

Charlie, welkom terug! En nu wel blijven he... :D

Gem, ik snap je wel, dat het niet KAN. Dat heb ik ook gehad. Ook dit gaat voorbij, en hierna is alcohol gewoon helemaal niet eens meer belangrijk of interessant voor je. Dat is de acceptatie.

Marion, langzaam maar zeker... :rose:

Benthe, sterkte, denk aan je eigen herstel he, je kunt de wereld niet op je schouders dragen meiske...

Cheyenne, je gaat goed, hou vol he!

Blacky, fijn je weer te lezen, KMW voor jou gewenst...

BB where are you?

@ iedereen: dankjewel dat jullie hier ook zijn :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg ook bijna geen Pb's hoor behalve met vragen om hulp.


quote:


En het zijn dan de mensen die een groepje zijn gaan vormen en dan over de anderen heen gaan vallen. Ze zijn eerder op een ander forum geweest en hebben daar al contacten met elkaar opgebouwd. En zijn nu hier gekomen Waarom ze ginds zijn weggegaan?



Tja Soothe omdat er een apart draadje over me werd geopend met dit erin voelde ik me natuurlijk wel aangesproken en ik vind het jammer dat iemand die net weer vriendschap met me heeft gesloten dit misschien over me denkt. Ik ben ook maar een mens:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig Water, dat ik je vorig jaar, met nog een paar anderen, je over de drempel hebt moeten halen, om toch maar iets te schrijven. Je gaf hele korte antwoorden op onze vragen. Geen woord te veel, maar ik vergeleek je toen met mijn zoon en had gelijk een ontzettende sympathie voor je.
En NU ben je een hoofdpersoon van het forum, want de menig van Water is glashelder.
Fijn, dat je zo gegroeid bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo en nu zal ik ophouden te zeuren.

Karinneke succes morgen met je vroege sollicitatie!
Ik begrijp dat je je nog steeds schuldig voelt over je pony met schurft.....laat het los...je doet er wat aan...dus je doet zo goed als je kan...had je het eerder geweten had je het eerder gedaan.

ISO...goed van je dag 4....het goed slapen zal nog wel een tijdje op zich laten wachten, maar rusten is ook goed, mij helpt een boek bij de hand die niet te spannend is...dan slaap ik na een halve bladzijde al weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Au, Marion! Hoofdpersoon? Daar doen we hier toch niet aan? Brbrbrbrrrrrrrr......
Het is juist het mooie van zo'n forum dat er zoveel verschillende mensen met een unieke kijk op de zaken zijn, daar leer ik van, daarom blijf ik hier.
En ik zeg nog steeds niet veel hoor, jou haal ik ook niet in met m'n aantallen berichtjes. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...