Spring naar bijdragen

Zondag 27 januari 2008


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Affijn, ik Exje gebeld, blijkt dat die wéét dat Zoon moet hockeyen !!!!!!!!!!

Nou breekt me klomp (Hout, Klomp, je weet wel) he-le-maal. Ik opgebeld dat zijn Spruitjes Eerste Leg (Het Wurm is de Tweede Leg) misschien wat later komen, bekende zuchten en kreunen aan zijn kant van de lijn, het is zo lastig voor hem (HUH????:huh::$;:angry: ) jaaaaaaaaa we zijn zo blij zo blij zo bij dat Jan van ons is opgezouten. Sorry aan alle "unbroken" families maar daar ben ik toch weer blij om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, ik ben nog heel erg wazig.
Was het dagdraadje aan het lezen van gisteren; leuk bezoek van tante Til en PP.
en toen de 4de stap en toe voelde ik angst opkomen. Dat lees ik wel als ik mij wat beter voelt.

X heeft een infectie, hoogstwaarschijnlijk de verkoudheid die ik hem als kadootje heb gegeven.
Koud, maar bezweet, zere keel maar geen thermometer in huis. Ja ergens.
nu is er een vrouwtje die hij al 4 jaar leuk vind maar elke keer als hij haar ziet durft hij niets te zeggen.
Dus omdat zij de enige is die hij kent ben ik bij haar die thermometer gaan lenen. ZE is leuk, zo zonde dat hij nooit de stoute schoenen heeft aangedaan.
Zijn reactie, je bent hier nog maar net en je bent al binnen geweest:huh:
In ieder geval de huisartsenpost gebelt en als het erger wordt dan komen ze langs.

Ik ga nog maar even terug naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen luitjes!

Haha, leuke discussie...pubers...
Mijn meisje is bijna 12, nou ja bijna..in Juli.
Ik heb vorig jaar met haar afgesproken, dat we de pubertijd overslaan.
Dus daar doen we niet aan:P
Scheelt een hoop bommetjes, geloof ik.

Ik hou 't ook weer droog vandaag hoor, doe met jullie mee, bevalt tot nu toe prrrrrima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net nog even het draadje van gisteravond doorgelezen, het toeval wil dat ik gisteravond gebeld werd door een groepslid van de AA, ze waren bezorgd dat ik afgelopen maandag niet was gekomen(vanwege het pootje).
Nu kan ik gehaald en gebracht worden, dus ik vond het zo grappig dat hier op het draadje een deel van de discussie over de AA ging en ik werd gebeld, en stap 4 die kan ik mij nog heel goed herinneren, lijsten heb ik volgeschreven, denk dat ik hem toch over moet doen, vanwege mijn terugval (niet alleen stap 4 hoor) maar ik denk toch iets te hebben laten liggen.
Ben inmiddels ook met de internet tharapie gestart moet van de week naar de peut het wordt allemaal wat veel, kan het even niet meer overzien ik heb nu werkelijk toch aan alle bellen getrokken, misschien een beetje overdreven?????

Tina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Allemaal lekker geslapen? nou ik wel. Vanmorgen vroeg opgestaan, Tineke sliep nog. Lekker ontbeten en met de hond heelijk wezen wandelen. Heb er een tocht opzitten van twee en half uur, heerlijk door de weilanden gelopen. En dat geeft mij rust, prachtig, de vogels worden al wat kwieker en natuur begint langzamerhand weer te ontwaken.
Nou mensen heb allemaal een fije en rustige zondag. En doe net als ik, vandaag drink ik niet.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

houtje antwoord op je vraag ivm film "unlawful entry " met kurt russel en ray liotta echt de moeite waard .
zo ik ben gewassen en we gaan weg , partner wil auto's gaan kijken :devil: niet bepaald mijn meug , als dat ding vier wielen heeft en ik zelf niet moet stampen ben ik al blij .
albertina niet te veel hooi op je vork nemen he , maar langst de andere kant vindt ik het altijd een mooi gebaar als iemand om mij bezorgt is .
doie doei hasta luego :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, je weet hoop ik toch wel dat pubers ruzie met hun ouders MOETEN maken. Dat hoort helaas bij het losmaken van... en het volwassen worden. Misschien maakt die wetenschap het wat dragelijker. Maar ik snap dat zoon dit keer zelf wat steekjes heeft laten vallen en ernstig zijn best doet om dat bij jou neer te leggen, zoals je al zegt, je hebt een slimme zoon ;)

Zo, ik heb eindelijk weer eens meer dan een uur hardgelopen , heerlijk weer, hond achter me aan meegesleept en nu nog even de balkondeuren open voor het ultieme "buitengevoel" (en daarna een warme douche omdat dat toch wel fris is) Net zijn er wat kastjes opgehaald die ik op marktplaats gezet had, en mijn bank die maar niet wil verkopen had ik weer bovenaan gezet en de biedingen vliegen binnen... kijk, daar heb ik wat aan... want mijn marktplaats-potje is leeg en moet weer gevuld zodat ik een bureau en of dressoir en of bank kan kopen.... (vooral die laatste is wel aan vervanging toe)

en nog iets leuks... vandaag drink ik niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

Zou dat zo zijn, dat die kinder-ouder ruzies onvermijdelijk zijn om volwassen te worden? Ik weet wel dat het mensen leert om met conflicten om te gaan.
Met mijn opvoeders heb ik nooit ruzie gehad, zij bemoeiden zich weinig met mij en andersom. Ik leefde onder hun dak, en dat was het. Toen vond ik dat niet erg, leeftijdgenoten van toen waren altijd jaloers op me dat ik zo vrij gelaten werd. Mijn ouders zag ik alleen in de vakanties, en dan was het zo leuk om elkaar te zien dat we niet aan conflicten toe kwamen.
Ik weet wel dat ik, verbaal dan, dichtsla bij conflicten en er alleen maar aan kan denken, hoe zo snel mogelijk de vrede weer te herstellen. Meestal denk ik ook meteen, dat het mijn fout is. En het andere uiterste is, dat ik me zo bedreigd voel dat ik mezelf ga overschreeuwen en ruzie maak. Daarbij vergeet ik vaak mijn eigen en het algemene belang, wat later weer tot onvrede met mezelf en met de situatie leidt.
(En ja, hier op het forum leer ik stap voor stap, beter met conflicten om te gaan. In het begin zat ik op de kast bij elke opmerking die niet goed bij me viel. Tegenwoordig kan ik toch al wat beter bedenken, of een bepaalde reaktie misschien bepaald wordt door de achtergrond van degene die het schrijft en verder los staat van mij. Door scha en schande, zullen we maar zeggen...)

En voor iedereen, een fijne droge zondag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even pauze... en wat niet ter zake doende info...
Eindelijk eindelijk ein-de-lijk heb ik mijn pick-up via een voorversterker en een mixer (waar ook een cassettedeck, gitaarversterker en microfoon op zitten) aan de geluidskaart van m'n PC gehangen, een audio-bewerkings-programma geïnstalleerd en halleluja... HET WERKT! De thuis-studio begint te leven!
Nu eerst maar eens even die 300+ LP's op CD branden... :P nou ja, een selectie daarvan dan he, niet alles is belangrijk.
Eerste nummer wat van LP door de PC-speakers schalde: "From a whisper to a scream" van Robert Palmer, had ik ook al in geen tig jaar meer gehoord, ge-woon ge-wel-dig!
I'm one happy little puppy! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Benthe,

Fijn dat je, deze ontdekking hebt gedaan. En ik praat nu voor mezelf, want ik voelde me vaak machteloos naar jou toe. Jij sprong als een bok op een haverkist en dan kwam ernog iemand die je te hulp schoot. En dan waren de rapen gaar. Maar nu hoeven we daar niet meer bang voor te zijn!:angry:

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...