Mai Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Nou spud, beviel het? Wat doe je voor werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Hallo Corinne,Van harte proficiat, met je 10 maanden. Je hebt nu bewezen, dat je het kunt. Dus ik zou zo zeggen het eerste jaar ligt op de loer.succes, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Mijn hemel, ik ben aan het bijlezen en kom allemaal berichten tegen, die zijn gewist, door de moderator.Wat is er aan de hand????groet, Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Hoi Marjo,Bedankt voor je welkomstwoord, ik wil graag 'meedoen' op het forum, dagdraadje, maar weet dus weer niet of ik de juiste handelingen pleeg...Groetjes Sterk (ben trouwens een vrouwelijke sterk (-; ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Ja volgens mij zit ik goed nu toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne, proficiat met je tien maanden.Vandaag ben ik gewoon gaan werken, maar ik kon mezelf helemaal niet concentreren en ben heel vroeg naar huis gegaan.Ik moet rustig blijven, in het uiterste geval heb ik recht op WW. Maar ik voel me zo verraden door mijn collega's, dat ze achter mijn rug om allerlei mails naar de leidinggevende hebben gestuurd.Morgen ga ik toch maar weer werken, maar kan ik me in het uiterste geval ziek melden in verband met stress? De hele dag door ben ik aan het piekeren, en er komt nu relatief weinig uit mijn handen. Die tijd zou ik beter kunnen gebruiken om dingen voor mezelf te gaan regelen en te gaan solliciteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Pippi,Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Pipi,Is het nou de bedoeling dat ik 'antwoord' aanklik onderaan jouw bericht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 ja, sterk, zoals je ziet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne, van harte! Met twee prestaties, ik weet niet welke ik sterker vind, die van 10 maanden of die van gisteravond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Tuurlijk kan je je ziekmelden cheyenne, en dat zou ik ook zeker doen, de werksfeer is inmiddels wel zo verpest, lijkt mij dat het niet gezond is om daar in te blijven zitten.Voor mij is de hogere macht ik zelf, en mijn geweten, mijn waarden en normen.. maar vooral mezelf.Mijn wijze geest zeg maar.. je hebt je verstand en je gevoel en dat stemmetje wat daar tussen zit is je wijze geest, de raad die jij aan een ander zou geven als diegene in jouw situatie zit. Dat is mijn hogere macht, mijn eigen kracht.Ik ben gelovig opgevoed maar heb er nooit het nut van gezien om verantwoording af te moeten leggen aan iets 'hogers'. voelde meer als schuld afschuiven.Ik ben dus mijn eigen HM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 pffff....het is even zoeken, maar langzamerhand begint het te dagen....en ik ben toch echt niet blond (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 oeps verwarrend, ik zie mezelf dubbel hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sterk Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 whahahah, je hebt toch niet gedronken?? zal ik ff een ander plaatje nemen? jij was eerst.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Ha, dan maak je dat ook eens mee Tapas, om je eigen dubbeld te zien. Ja dat van die HM snap ik wel een beetje hoor, misschien wil ik wel een iets te concreet antwoord. Zoals Ziza bijvoorbeeld zegt: ik heb het losgelaten.... Ja hallo, als ik het loslaat loopt mijn halve wereld in het honderd. Moet ik mijn kippen dan niet meer voeren of de kleinkinderen verschonen? Dat doet de HM echt niet voor me. Hoe gaat dat dan, alles loslaten?Maar ik charcheer het weer eens een beetje.Dat doe ik vaak om ook een simpeler antwoord te krijgen dat ik wel goed snap. Ik ben een nogal tweedimensionaal mens.Hebben jullie gemerkt dat we weer naar een veel lichtere tijd toe gaan? Dat vind ik wel een vreugde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Vie, ik struikelde onlangs over nog zo'n mooie kreet: "anything you focus on, will grow". Ik denk dat dà t bedoeld wordt met loslaten? Laat de drank los, focus er niet meer op, en het wordt vanzelf minder belangrijk omdat je je op andere dingen focust, en dìe laat groeien...En het idee van HM... ik heb er wel eens een grapje over gemaakt, omdat ik zoveel gitaar speelde om maar niet met drank bezig te zijn (= ook verleggen van focus), misschien moet ik mijn gitaar maar HM noemen... maar als ik er verder over nadenk kan ik die naam beter geven aan dat in mijn kop wat mijn vingers laat bewegen, of de lucht om me heen waar ik de zelfverzonnen melodietjes uit pluk.Hm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Het lijkt net op een vreselijke hulk of een dementor, Water, maar het kan dus ook de goeie kant op gaan.Blijkbaar moeten mensen die verslavingsgevoelig zijn, altijd een soort scherp doel hebben om niet helemaal gek te worden.Zo vergaat het mij tenminste. Nu richt ik mezelf op kleine dingetjes zoals de kippen, of wat er hier allemaal uit de grond komt. Maar eerder heb ik me gericht op illustraties en teksten. Het maakt eigenlijk niet uit, je hebt iets nodig om je van de drank af te houden. Als je niets meer nodig hebt, ben je waarschijnlijk helemaal Zen. Zou iemand van jullie dat prettig vinden? Ik niet. Ik vind het gevecht nog steeds nodig om verder te komen.Rust wil ik eigenlijk niet. Zou ik crazy van worden.Vandaag en gisteren zeiden er een paar forumers dat ze die rust wel prettig zouden vinden.Ja? Hoe zien jullie dan "rust"? Geen kritiek, nieuwsgierig.Ik maakte vanavond een combinatie van de recepten die op de draad staan, dus dank weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Hallo allemaal,Niks loopt als gepland, maar dat is ook niet erg. Ik ben soms flexibel. Iig is tot mijn verbazing het elektronisch invullen en versturen van mijn WW-werkbriefje gelukt. Dat het de vorige keren niet lukte, ligt niet aan mij, maar aan de site. Het probleem is bekend. Voorlopig kunnen ze nog niet zonder de papieren versies. Na het eten belde mijn vriendin om te vragen hoe het nu met me gaat. Dus daar heb ik gezellig een half mee aan de lijn gehangen.Ik ben zo hyper als wat. Komt vast door gisteravond en het feit dat ik moe ben (geen middagdut gehad).Zo meteen ga ik nog eens aa proeven. NDB zal ik daar zeker niet van worden.Trees,Van mezelf vind ik gisteren het sterkst. Je hebt het een aantal dagen geleden ook gehad. Wat vond jij daarvan in vergelijking met de overige dagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 He Vie,Gremlins zijn dementors.Als ik die beschrijving van wat je voelt uit de HP overneem, klopt dat aardig met wat ik gisteren ervaarde.Zo en nu sluit ik af en ga de kroegen tellen op weg naar de aa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Nou en of Vie, dat ik totally Zen zou willen zijn. Maarja, zolang ik dat wil, ben ik het niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Corinne, ik vond mezelf helemaal niet sterk vorige week. Ik was voor gaas gegaan als ik had gekund. Daarom betitel ik dat ook als mijn dieptepunt.Jij hebt de verleiding weerstaan vanuit jezelf.Ik heb de verleiding weerstaan vanuit de refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Ik ook Vie, ik zou graag totaal ''ER'' of ''HET'' of ZEN willen zijn. Ik denk niet dat ik dat ooit bereik.Ik irriteer me eraan dat ik, vanachter een glazen ruit naar het leven kijk, wens dat ik eraan deelneem, en niets doe om dat te bereiken. Ben ik verstijfd van angst? ongemak? onkunde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 zo ik kom hier ook eens kijken zie wat een dagje heb overal pijn maar het was een superdageen vriendin in af gekomen en het was gezellig hele grote strand wandeling gedaan 12 km amaai mijn hondje is kapot ligt hier dicht tegen mijn lijf aan geplakt :-)ik zie dat ik er een zusje bij heb welkom sterk , samen staan we sterk marieke een vraag aan jou omdat je van een caravan schrijft , moet men bij aankoop van een tweedehands caravan op een camping btw betalen op de aankoopsom ?en hoe liggen de huur gelden in nederland wat caravan op een camping betreft ? dank je wel vie soms dagen we ons eigen uit heb ik in dat verleden ook gedaan , en ja ook ik telde terug naar nul maar zoals je zelf schrijft de dagen die geweest zijn zijn niet verloren en vie mooie datum hm = hogere macht hetkunnen zoveel zaken zijn , voor een gelovig mens mogelijk god , voor mij soms de tafel maar hoofdzakkelijk soms mijn eigen blacky is goed , de oude ...... is niet zo sterk wat drank betreft weet niet of ik het goed uitleg ??safi als mijn kleine hondje niet lekker is gaat ze gras eten en nadien moet dit eruit , in de vorm van gras en mogelijk gal ferry bedankt dat jij de vraag stelde want ik kon het draadje ook niet volgen door alle verwijderde berichten ivm tampax toen ik in het leger was had ik die atributen liggen want wat indien ;-( ik hield een cafetaria open en op een dag moest ik een plasje gaan doen , ondertussen had een onder officier even koffie geschonken aan klanten en was de tampax tegen gekomen , hij had er ketchup aan gedaan en in glas water gestoken en op de toog gezet , toen ik terug binnen kwam kon ik door de grond zakken van schaamte aan alle zieken beterschap aan alle adb jarige van harte mensen ik ga eventjes plat want val om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Blacky stoom komt momenteel uit mijn oortjes, hoe kan je op een dag zo onhandig zijn in zoveel dingen. Dat heeft niets te maken met het forum of wat, maar ik voel me zo een emotionele kluns, dat ik bijna wel weer aan de jww zou gaan. Niet dat ik het doe, maar ik zou wel even bij jou aan de zee willen zitten.Even van pfffff, nu even niks meer. Dan wil ik zelfs nog wel even dat matras voor jou opschudden, want daar ben ik erg goed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 11 februari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2008 Trees, heb jij niet gewoon het jamaaritis te pakken? Ik zou wel mee willen doen... ja maar...Jouw "ik irriteer me er aan"verhaaltje laat een verlammend gevoel achter. Draai het verhaaltje eens om: zelfde inhoud, ander gevoel. Je wilt ergens aan meedoen, doet er niets voor om dat te bereiken, voelt dat als door een ruit leven, en irriteert je daar aan. Dat is toch stom?En wat kan je nou helemaal gebeuren als je er op af stapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden