Spring naar bijdragen

Maandag 11 februari 2008


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En nu nog een kaart voor Peppa, schud, schud...
Staven Aas:
Jou ontbreekt het momenteel aan het vuur om het enthousiasme dat je in je hebt te ontsteken. Je bent teleurgesteld dat alles wat je kan, al je talenten, niet hebben geleid tot wat je eigenlijk wil. Je zoekt iemand die jou aanspoort tot daden.
Misschien ben je nog bang om je echt in de strijd te gooien met al je talenten. Blijkbaar heb je je eerder aan een steen gestoten waar je je niet een tweede keer aan wil stoten.
Je bent nu bang om je echte talenten te uiten.
Er is volgens deze kaart op dit moment weinig dat jou te hulp schiet, het komt op jou zelf neer. Blijkbaar, zegt deze kaart, heb je momenteel een grote wil om jezelf te zijn en boven jezelf uit te groeien. Maar je geeft anderen de kans niet om jouw vuur, je talenten, te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har je hebt De Ster.
Hoe zou de mens verlicht kunnen worden, indien die niet al het licht in zich droeg? Het komt er voor jou op aan om dat licht in jou te ontdekken en te waarderen. Dat is vaak geen gemakkelijke taak. Volgens deze kaart heb je nog wel te maken met wat valse remmingen, maar zodra je die af kunt leggen schitter je ook overdag.
Deze kaart waarschuwt evenwel ook voor een te snelle voortgang. Er is wel enige tegenstrijdigheid van "Alles geven" en "Alles terughouden". Je kunt ook te verliefd worden op iets of iemand en jezelf daarin vergeten.
Er zijn nog gevoelens in jou die star en niet ontdooid zijn. Volgens deze kaart is het jouw taak om je innerlijk weer te laten vloeien, met een balans tussen je schittering en de koudheid die er nog van binnen is.

Nou, slaap lekker Har, zou ik zeggen. Ik kan het ook niet helpen, de kaart zegt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Vie

Har je hebt De Ster.


Hoe zou de mens verlicht kunnen worden, indien die niet al het licht in zich droeg? Het komt er voor jou op aan om dat licht in jou te ontdekken en te waarderen. Dat is vaak geen gemakkelijke taak. Volgens deze kaart heb je nog wel te maken met wat valse remmingen, maar zodra je die af kunt leggen schitter je ook overdag.


Deze kaart waarschuwt evenwel ook voor een te snelle voortgang. Er is wel enige tegenstrijdigheid van "Alles geven" en "Alles terughouden". Je kunt ook te verliefd worden op iets of iemand en jezelf daarin vergeten.


Er zijn nog gevoelens in jou die star en niet ontdooid zijn. Volgens deze kaart is het jouw taak om je innerlijk weer te laten vloeien, met een balans tussen je schittering en de koudheid die er nog van binnen is.




Nou, slaap lekker Har, zou ik zeggen. Ik kan het ook niet helpen, de kaart zegt het.


Mooi Vie, daar herken ik mezelf wel in. Iets om over na te denken...bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,
Ik ben aardig moe.
Zoonlief kwam thuis vlak voordat ik de deur uit moest om naar de aa te gaan.
Over vier weken ga ik er weer naar toe, als ik dan nog geen toevoegende waarde ontdek, zal dat de laatste keer zijn. En de mensen zijn overwegend best aardig en open minded, maar er zit er een bij pfffff.
Op de weg er naar toe: 3 kroegen die open zijn, 2 die dicht zijn op maandag, 2 eettenten waar je wat kunt gebruiken en/of meenemen, 1 dito tent die op maandag dicht is. Maar goed dat ik geen kroegloper ben. Op de terugweg natuurlijk dezelfde tenten.

Ik ga nog even lezen en hier en daar ws. reageren.
Voor wie ondertussen naar bedje gaat: welterusten.
Ik hou van dit warme bad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vie,
Voor mij is loslaten de teugels laten vieren. Ik ga echt mijn katten niet loslaten. Dat overleven ze niet.
Mijn kinderen laat ik wel los als ze dat willen. Maar ze kunnen altijd terugvallen op ons.
He, en dat gevoel dat jij nu met je zus had, heb ik zo een beetje met de opmerking uit de aa-groep dat ik in mijn eentje ben gestopt met drinken, omdat ik het niet middels de aa heb gedaan, hun manier dus. Alsof jullie hier en de internettherapiemedewerkers lucht zijn. Kijk dat soort dingen steekt bij mij ook erg.
Ik heb ook verteld over wat gisteren gebeurde. Antwoord: moet je elke week komen. Ik zeg: dan zijn jullie nog niet bij mij thuis, waar ik wel het forum kan bereiken, mijn gezinsleden en een heleboel mensen die ik mag bellen. Antwoord: stilte. Dan een verlate reactie: alle drank het huis uit. Ja, hallo, hebben nu nog niet genoeg ingeschikt voor mij?
Tja, de aa zal wel noppes worden.

@Trees,
Rond mijn 2de en mijn 4de maand was het ook de refusal die mij weerhield van wat ik als een ramp zie. Alleen is het wel zo dat ik daarom refusal slikte. De keus had ik gemaakt en dat heb jiij ook gedaan voor jezelf, juist om te voorkomen dat. Dus hoe je het ook went of keert, jij bent diegene die nee gezegd heeft tegen jww. En ik heb groot respect voor jou.
Ik heb vandaag wel het besluit genomen om zonder refusal verder te gaan. Wel zal ik ze binnen handbereik houden. Dus ga ik met zonder refusal verder.

@Houtje,
Je ligt al in bed, maar ik wens je voor morgen de nodige sterkte.
Zoonlief is trouwens teruggekomen met een fikse verkoudheid annex keelpijn. Hoest als een gek, dus het circus der verkoudheden zal hier wel weer beginnen. Bleeeeeeeh.

Oh, even tussendoor. Ik heb laatste een test gedaan over de werking van mijn beide hersenhelften. Ik ben een zeldzaam geval. Ik gebruik beide helften even veel.

Voordat iedereen over me heen loopt. Ik heb groot respect voor jullie allemaal. We zitten hier per slot van rekening geen van allen voor onze zweetvoeten. Hoewel, daarbij kan ik wel aantekenen dat ik van mijn geurende transpirerende voeten af ben sinds een flink aantal maanden en dat kan best wel te maken hebben met het stoppen met drinken.

Iedereen: welterusten. Ik duik mijn kooi in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Het was een mooie dag.
Blauwe kratje gehaald, en inhoud in de koelkast gepleurd. Deed me nix!
Weer bij mijn vriendin geweest. Het was gezellig,zij dronk ook niet. Dat was even wennen want daar had ik me wel op ingesteld (vreemd hè, tis ook nooit goed).
Thuis was de vergadering al afgelopen, de restanten in de koelkast deden me wederom nix!
Het lukt steeds beter mee te gaan met de flow... ik laat me mezelf niet meer opjagen en gek maken met het eeuwige moeten en dan verlamd van angst tot niets komen.
Ik moet even helemaal niets. Ja herstellen. En proberen postief te denken. Dat gaat goed, en het geeft rust. De rust die ik voor ogen had. Geen last meer in de hartstreek omdat de paniek het niet zo snel meer overneemt. Ik geef me over...
Écht, ik geef me over...!
Het is raar maar waar, een totaal nieuwe ervaring!
Eindelijk op weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wist het wel, Corinne! Yes! Je kan het! Want je doet het al. Ik ben blij voor je :)

Houtje, kanjer! Pas op voor de tijd... rustig aan vrouwtje strijkboutje. Sterkte!

Oh, en deze zat nog onder m'n rechter muisknop:

quote:


Misschien dronk je daarom wel zo veel, om maar niet echt te hoeven leven. An zegt het ook al, drank neemt me het leven af. En nu drink je niet meer en nu kom je er achter dat je niet geleerd hebt hoe je met het leven om moet gaan. Zoiets?



Zoiets? Yep! De spijker op míjn kop in elk geval!
Au, Water!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kom jullie nog even weltrusten wensen.

Dacht gisteren dat het een goed idee was om terwijl de was aan het drogen in de droogtrommel om even de zolder op te gaan. Geen idee wat er gebeurde maar ik donderde dus met trap en alnaar beneden.
Dus te zweren dat daar nu een kneuzing zit, op mijn ribben. Later viel een schilderij van de kast waar ik per ongeluk tegen aan liep. De meeste schaden zit aan mijn polsen en een snee op mijn hoofd.
Jammer, want ik had echt zin om veel te gaan doen deze week.Helaas, doet alles pijn zodat ik zelfs niet in slaap kan vallen.

Goed, ik lees de draajes straks even door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...