Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 februari 2008

RJB

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja Rudy, dat gevoel heb ik. Maar dat wil niet zeggen dat ik het juist heb hè? Dat is een zo bekend gevoel vanuit het verleden dat het me onwaar voorkomt door hetgeen ik geleerd heb. Ik mag me geen slachtoffer voelen.. ik ben dus heel erg op zoek naar datgeen wat mij dwarszit waardoor ik dit gevoel heb...maar weet niet waar te zoeken. Ik ben nog steeds hyperig en gejaagd (is hetzelfde, realiseer ik me) en kan geen lijnen ontwaren en ontwarren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen, gebanned of niet.

Het zou toch al rustiger zijn dan normaal met al die wintersportgangers hoewel ik niet geloof dat de meeste deelnemers van ons forum zich in de yet-set van de NL samenleving bevinden, niet dat daaar geen drinkers zijn, verre van dat.

Nu is er weer tijd en ruimte en ruimte (zo voel ik het) voor andere mensen, die nu meer gehoord, gelezen en gezien worden en zich misschien zo ook wel voelen, en door het verbaal geweld soms zichzelf niet meer kunnen verstaan. hmmmmm, met die uitspraak moet ik wat doen zeg.

Ik heb afschuwelijk lang geslapen, een koortslip van hier tot Tokyo en Terug en ik voel me belabberd dus ik ga zo meteen even naar de C100.000 voor wat eten en weer naar bed. De dag van gisteren was me gewoon te veel.

Zó vaak gebeurt het niet dat ik zaterdags kan lummelen en niet hoef te rijden van sportveld naar sportveld, omkleden, alle kleuren sportkleding moet wassen, en dat de kids een vol weekend bij hun vader zijn, en aangezien ik nu al meer dan 2 weken belabberd ben (keel en oor) heb ik natuurlijk ook die koortslip. Ik slik al jaren Lysine-L dat helpt fantastisch, en nu voor het eerst sinds 13 jaar weer een uitbraak (break-out hihi). Heb gisteravond van een mooie Spaanse film zitten genieten en wist dat ik te laat naar bed ging en voor één keer (één keer hè) maakte het vandaag niet uit, heerlijk.

Ik denk veel aan Corinne die op wintersport is en me vanavond weer gaat sms-en, dapper hè om zo je eigen stok achter de deur te bouwen.

Tapas, met haar 8 maanden, waarschijnlijk over een rommelmarkt aan het slenteren met haar Marktplaatsgeld.

En Benthe/Vie, ik ga me met de discussie niet mengen maar voor mij is ze net zo echt als alle anderen hier, namelijk niet, we zijn allemaal viruteel, en voor hetzelfde geld ben ik ook niet echt en mag ik ook geband worden voor frauduleus schrijverschap. Kwestie van wie de eerste steen mag gooien........en dat op een alcohol-de-baas-forum. Ik hoop dat ze óf ergens anders steun heeft, of toch hier terugkomt.

Er zijn in het verleden wel erger dingen gebeurd hier. Hebben we ook overleefd.

Duurt even maar komt allemaal wel weer goed.

Albertina, hoe zit je "nieuwe" haar? Ik vind dat altijd zo'n waanzinnig luxe gevoel naar de kapper, ik hoef gelukkig niet vaak, dat scheelt in de kosten, maar voel me altijd weer helemaal opgefleurd daarna. Ik denk dat mijn haar nu zo goed zit vanwege die kapper van 31 euro in Rotterdam in de kerstvakantie. Ik verfde mijn haar altijd blond, vond ik zachter staan in mijn gezicht, maar nu is het al tijden weer gewoon saai bruin met grijze spikkels. En knap dat je gisteren de port hebt overwonnen. Houray !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He hout... geen Irish coffee toch, hè... maar wat betreft het niet kunnen volgen van andermans verhalen, voel je niet schuldig, mevrouwtje... Ik heb dat hier al vanaf het begin en soms gaat het wat beter, maar soms voel ik me echt een alien... Ik sta versteld, en voel me daardoor weer minderwaardig, van de aktie radius van meerdere forumdeelnemers.. die schijnen alles te onthouden per persoon en weten daar dan op te reageren ... ik krijg er de kriebels en de dribbels van....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was voor mij moeilijk op de echtheid van mijn gevoelens te vertrouwen.
Dat komt voort uit het feit dat mijn gevoel onterecht te worden behandeld nooit werd bevestigd, maar steeds werd ontkend.
Op het laatst ging ik dat gevoel zelf ontkennen en kwam niet meer voor mijzelf op.
Ik kon toendertijd de vinger niet op de zere plek leggen en vragen naar het waarom heb ik ervaren als inbreuk op het gezag.

Vertrouw wat meer op je gevoelens en vraag na als dingen je onduidelijk zijn.
Dat is de les die ik uit bovenstaande heb geleerd.
Het antwoord in de nieuwe situatie valt over het algemeen best mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, dat is nou net wat ik op mijn onbeholpen manier heb proberen te doen... maar ik geef toe, nog steeds erg aftasterig vanuit de slachtofferrol.. Geen fraaie manier van presenteren, geef ik toe.. maar ik voel het toch al als overwinning op het inslikken van dingen die me dwars zitten.. ik ben nog erg onvolwassen op dit gebied.. echte pubers zijn mij vaak ver vooruit!! Ik zie ook dat mijn manier erg laf is.. ik leg mijn probleem bij anderen... ik zal nu gaan proberen mijn klacht anders te gaan formuleren.. meer vanuit mezelf. Maar wel op dit forum. Hier ben ik ook begonnen, ik zou het niet eerlijk vinden als ik nu achter de schermen zou verdwijnen.. tenzij het na goede raadgevingen misschien wijselijker is... of zou zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Schandelijk laat maar ik kom net mijn bed uit:huh:,
Ik heb de hele dag nou ja bijna de hele dag in bed liggen lezen en een beetje
Tv gekeken, asociaal lui, maar kan me lekker niets schelen.
Ben ook niet naar de kapper gegaan Houtje, ik had gewoon geen zin.
We heerlijk dat ik weer een beetje kan lezen , heb ik weken niet gekund.
Morgen weer een beetje actief doen maar een lui dagje moet kunnen zo
nu en dan.
Grappig eigenlijk ik had me voorgenomen om van alles te gaan doen vandaag,
niet dus.
Fijne avond allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en geen schuldgevoel dus, hè?? Jij bent wie je bent... en wat je voelt is wat jij moet laten gebeuren....

jij bent jij... in dit geval Albertina... O, o. o... wat zeg ik het toch allemaal makkelijk.. ik weet de waarheid.. moet hem (samen met velen?????) alleen nog werkelijkheid maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Kohtje, ik lees net dat je op je 8e alcohol vrije dag zit. Hoera... ik moest eigenlijk wel lachen, beetje gniffelen. Zo herkenbaar. Ik zit nu weer (ja alweer) op mijn 4e alcoholvrije dag. Schiet zo helemaal niet op. Waarom dat lachen........ ik dacht zo van.. wat zijn we toch een stelletjes sufferds. Sorry dat ik in de wij vorm schrijf. In ieder geval, ben ik al zoveel jaren verder en zit verwoed te schrijven op een alcohol de baas forum. Ik vraag me dan af: WANNEER LAAT ME DIE ZOOI NU EENS helemaal koud.
Vanmiddag zaten ze hier aan een biertje. Ze drinken gewoon een of twee biertjes en dat was het dan.
Heb niet meegedaan hoor. Probeer toch mijn record nog eens te breken van het niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
het gaat je weer lukken!! Waarom deze keer niet? Geluukig ben je nog steeds gemotiveerd (waar ken ik die naam van? :huh: ), dus ....
Mijn man drinkt ook steeds vaker wijn. Niet teveel, maar voorheen dronk hij minder vaak. Je merkt dat hij eraan went dat ik niet drink en hij staat er niet meer bij stil waarom ik niet meer drink...
Het grootste deel van de tijd kan ik er goed tegen, soms vind ik het wat moeilijker...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem: ik ben blij als ze weer terug zijn hoor! Gelukkig ben je er weer. Je bent nu oma Gem begrijp ik? Soms denk ik dat alles door elkaar loopt in mijn hoofd, sorry.
Afgelopen week had ik griep en merk dat ik nog moe ben.
Verder zal het allemaal wel lukken. Misschien moet ik ook kunnen accepteren dat ik soms de fout in ga. Het punt is dat ik niet door moet gaan met drinken. Dus dagen achter elkaar.
Dat gebeurde me in december dus. Ben ik eind december gestopt en alle gevaren voorbij gekomen. En dan plots op een avond... zonder enige aanleiding zou ik kunnen zeggen.
Maarja, het is niet anders. Feit is dat ik vaker niet drink als wel. Ik kan wel zeggen voor 99 procent niet, maar mijn gedachten zijn er wel 99 procent mee gevuld, lijkt het.
Ook dat maar accepteren. Want als ik hier weg blijf, heb ik dus totaal geen ondersteuning meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koytje,

Waarom beluister ik twee personen in jou, een die zo ontzettend lief kan zijn naar knuffie en een die opeens toch anders kan zijn naar mensen van het forum. In dit geval tina.

Wat maakt het uit wat andere mensen doen? Het gaat toch om je eigen leven en om die op orde te krijgen? Jaloezie kan een reden zijn om je eigen leven te veranderen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Sterk. Ja ik kan het wel vertellen wat er is gebeurd. Een aantal forum leden zijn 'in de ban' ;opgelegd door TAXUS. Dat wil dus zeggen dat ze een week niet op het forum mogen komen.
Ze hebben de regel overtreden door een forum lid aan te vallen en op het forum te schrijven dat men twijfelt aan haar 'echtheid'. Dit is afgelopen maandag gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Kohtje,

Nou ja een klein beetje schuldgevoel heb ik wel hoor.
Ik probeer mij er niets van aan te trekken en moet je zeggen,
het lukt aardig, ach en oefening baart kunst;).
Maar wat let jou om niet eens een dagje gewoon aardslui te zijn en de boel de
boel te laten?
Gewoon doen is echt heel prettig zo af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, wat een rust hier...valt reuze mee met het kakelen der kippen :D;)
Ben het grootste deel van de dag aan de wandel geweest samen met M. Was toch een beetje lente vandaag.
Yep, vandaag 1 maand Adb! Dank voor de felies :)

Toch een rare gewaarwording vanochtend; ik moest en zou een nieuwe DVD speler kopen (maar 30 euries) ik werd er helemaal zenuwachtig en opgejaagd van! Mijn oude DVD-recorder staat nog steeds bij het Pandjeshuis (beleend) ze verkopen hem maar. Het ding kan toch niet alle formaten aan..
Maar dat ik een nieuwe MOEST kopen van mijzelf leek verdacht veel op verslavingsgedrag. Ik huur notabene nauwelijks DVD's en ga liever eens in de zoveel tijd naar het filmhuis. Ben toch maar even de dialoog met mijzelf aangegaan. "Ja, ik heb sinds lange tijd eens wat extra geld maar koop dan iets nuttigs". Hum...het is dus een theepot geworden, dubbelwandig aluminium met sierlijke tuit in de aanbieding bij de Blokker :D
Beetje vrouwelijke vormgeving volgens M. maar ja, het strakkere mannelijke model was 10 euries duurder dus voortaan zit ik 's avonds uit een vrouwelijke theepot te schenken; zeg maar rustig te theeleuten. Goh...had ik nooit van mezelf verwacht.
Enfin, laat die theepot dan maar symbool staan voor mijn nieuwe drinken. Ik zal er met zorg mee omgaan ;)

Nog even wat de bannelingen betreft; ik mis jullie ook hoor. Ben benieuwd hoe het jullie vergaat.
Hopelijk kunnen jullie enigszins begrip opbrengen voor deze mod. aktie; niet dat je het ermee eens hoeft te zijn maar het kunt accepteren. Dat maakt het wat makkelijker..
Hoe dan ook, tot spoedig.

Vie, van jou hoop ik ook snel weer iets te lezen hier. Hou je sterk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...