Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 februari 2008


RJB

Aanbevolen berichten

Houtje,

Die wastafel ligt nu nog steeds in de tuin bij X, family Flodder:D
En het was gewoon een geluk bij ongeluk want met al het gedoe met mijn ouders en een chaos hier en ook mijn huis mijn kop liep om. Wat moet eerst etc. De rust heeft mij gewoon heel veel goeds gedaan totdat ik vanmiddag zo''c 6 pack cola flessen op moets pakken.
Dochter 1 en gezin is hier geweest, ik heb heel weinig met haar gesproken. Ik had een beetje het idee dat ze dacht dat ik haar vermijden maar dat dit ik dus niet. Het deed gewoon te veel pijn.
Wel met aanstaande schoonzoon gesproken. Ze leven nog steeds in Somerset.

Wel heb ik even geen contact gehad met mijn ouders, ik snap ze helemaal, het kan niet gemakkelijk zijn om een verslaafde dochter te hebben. Maar dan de politie te bellen, hmmm. Ik heb even afstaan gedaan.
Mijn moeder is jarig dus heb ik haar opgebeld wanneer het uit komt om om de koffie te gaan?
Ik heb geen behoefte aan vetes ofzo. Ik houd ondanks alles heel veel van die mensen. Ik heb niet in de hand wat ze tegen mij gaan zeggen. Dit is al 46 jaar aan de gang dus het ligt niet aan mijn drinken.
Ik hoop dat ik gewoon leer het te accepteren. Ook al doet het pijn.

ben natuurlijk toch wat terug gaan lezen Ik moet toegeven ik had wat twijfels maar weet ook dat chemo voor elke ziekte anders is. Wat ik wel heel vaak rondom mij zie, is de stugheid, de harde woorden. Het is een van de zwaartste dingen die een mens kan overkomen. Stel dat het waar is dan staat ze nu allleen en dat lijkt mij niet prettig

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 78
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net terug van mijn eerste alcoholloze feestje. Er was niet veel aan, maar dat had niet met de alcohol te maken denk ik, ben nu daardoor alleen eerder thuis waar ik voorheen met 10 wijn of cola vieux nog tot in de vroege uurtjes was gebleven. Want het is toch gesjjjjjjjjellig...hik. Wisten jullie dat écht iedereen alcohol drinkt op zo'n avond? Ben trots op mezelf en bij het idee dat ik morgen lekker fris opsta word ik blij....mijn weekenden zijn veel langer en ik kan er meer van genieten sinds ik niet meer drink.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...